Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Invitationals äänestys: *Slam - first pick*  (Luettu 2458 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TesTang

Invitationals äänestys: *Slam - first pick*
« : 18.10.15 - klo 01:52 »
Heipähei!

Mä olen Simo.

Mä haluan Poro Invitationaliin pelaamaan erityisesti kahdesta syystä. Ensinnäkin viime kerrasta jäi hampaankoloon lyhyen varoajan (noin 16 tuntia) takia kustut constructed formaatit, joissa pelasin siis muutamassa tunnissa rissaspäättelemällä rakennetutuilla dekeillä. Tästäkin huolimatta olin top 4.
Lisäksi mä oon nyt Moskovassa vaihdossa, ja tyttöystävä+vanhemmat ovat kovasti toivoneet mua jouluksi Suomeen. Joulu Suomessa kiinnostais toki paljon enemmän, jos ois myös jotain oikeesti mielekästä tekemistä .

Seuraa liuta erinomaisia syitä äänestää juuri mua ja olla äänestämättä muita:

Lupaan kirjoitaa turnausraportin. Tämähän nyt on tietysti vakiolupaus kaikilta, mutta mä olen ollut viimeaikojen akiivisimpia rapsojen kirjoitelijoita ja lukukerroista päätellen jengi niitä myös lukee. Jotkut jopa pitävät.
Mun turnaus raportti eroaa muista, koska (jos olette raporttejani lukeneet niin tiedätte) kun lähden pelireissuille niin aina sattuu ja tapahtuu. Lisäksi kaikille muille tää on perus reissu Pasilaan, mutta mulle tää on käytännön ulkomaan GP.

Mä en aio pelata komboa. Paljon siistimpää on pelata seksikkäitä jarrujynkytyksiä ja lupaankin pelata molemmissa konssiformaateissa turnauksen hitainta dekkiä (lue: stasis). Lisäksi henkilökohtainen fiksaationi UB:hen ohjastaa dräftiä raskaampaan suuntaan.

Poro Invitationalssien coveragen parasta antia ovat aina posautukset ja niiden kommentointi. Viime vuonna kunnostauduin posaroinnissa urakalla, ja koska pelitaidot eivät ole siitä parantuneet, niin luvassa on hupia koko rahan edestä jos/kun äänestätte mut turnaukseen.

Nyt on oikeasti tasokas tiimi (Etelä-Tampereen Raittiusseura) takana testauksessa. Hitsauskontrollit on siis hiottu äärimmilleen ja muistakin formaateista ollaan tällä kertaa hajulla. Lisäksi mulla on täällä Venäjällä oikeasti aikaa testata.

Olen suvereenisti komein tarjolla olevista ehdokkaista, joten streami näyttää hyvältä myös ulkopuolisen median silmissä.

Jos luitte ylläolevan tekstin päädyitte varmasti siihen tulokseen, että Simo Lagerspetz on ainoa oikea valinta lehdistön ihannetytöksi 2015. Lähettäkää siis mun nimellä, omalla nimellä, sekä omalla DCI-numerolla varustettu sähköposti osoitteeseen [email protected] heti vaaliuurnien avauduttua 20.10.

Poissa TesTang

Vs: Invitationals äänestys: *Slam - first pick*
« Vastaus #1 : 20.10.15 - klo 14:27 »
Katso toimintaohjeet ylempää! Kiitos kaikkien tuesta!
« Viimeksi muokattu: 20.10.15 - klo 19:02 kirjoittanut TesTang »

Poissa Random Turtti

Vs: Invitationals äänestys: *Slam - first pick*
« Vastaus #2 : 20.10.15 - klo 14:54 »
Ei tarvinnut edes iltapukukierrosta odottaa, kun ääni jo uurnaan valahti

Poissa Kavu

Vs: Invitationals äänestys: *Slam - first pick*
« Vastaus #3 : 20.10.15 - klo 20:40 »
Windmillslam suoritettu noin 00:01 ensimmäisenä vaalipäivänä.

Poissa Gagis

Vs: Invitationals äänestys: *Slam - first pick*
« Vastaus #4 : 20.10.15 - klo 20:42 »
Windmillslam suoritettu noin 00:01 ensimmäisenä vaalipäivänä.
En tiedä ketä äänestää, mutta onneksi määtsik-maailmassa voi kävellä Kavu-senpain jalanjäljissä.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa hall0n

Vs: Invitationals äänestys: *Slam - first pick*
« Vastaus #5 : 24.10.15 - klo 00:53 »
Minun Simoni

Minun Simoni on turnausraportti
Minun Simoni on suolainen
Minun Simoni on matkakertomus
Minun Simoni on jynkytys
Minun Simoni on paisteilu
Minun Simoni on missattu triggeri
Minun Simoni on posautus
Minun Simoni on GP-reissu
Minun Simoni on komein (ehdokkaista)
Minun Simoni on tursastelu
Minun Simoni on dokaus
Minun Simoni on darra
Minun Simoni on minun ääneni ansainnut

Minun Simoni ei ole Tamåreelta

Poissa Urposaurus

Vs: Invitationals äänestys: *Slam - first pick*
« Vastaus #6 : 25.10.15 - klo 17:55 »
Hei!

Mä oon ihan hyvä Simo.

T. Simo joka on Tampereelta
I´d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy.