Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2283573 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6510 : 02.08.15 - klo 08:14 »
3x MonoR top 8:ssa.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6511 : 02.08.15 - klo 21:44 »
SGDQ loppui. Mitä mä nyt katson kun pitäis tehdä töitä muttei kiinnosta?
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Co

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6512 : 02.08.15 - klo 22:13 »
SGDQ loppui. Mitä mä nyt katson kun pitäis tehdä töitä muttei kiinnosta?

Youtubesta ne pätkät mitkä missasit!
"Fight? I cannot. I do not care if I live or die, so long as I can rest."

Poissa l33twash0r

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6513 : 02.08.15 - klo 22:28 »
SGDQ loppui. Mitä mä nyt katson kun pitäis tehdä töitä muttei kiinnosta?

Youtubesta ne pätkät mitkä missasit!
https://www.reddit.com/r/speedrun/comments/3emv6z/sgdq_vod_thread_2015/
Tai suoraan twitchistä

Poissa JeiMK

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6514 : 03.08.15 - klo 00:52 »
Kopterien kohtalo :/

Poissa JosephCross

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6515 : 03.08.15 - klo 14:27 »
Politiikka vituttaa. Media täynnä mielipiteitä ja sanomisia laidasta laitaan, mutta vaikuttaa siltä että mihinkään ei löydy ratkaisua.
Kauhavan Kandalffi,
Vaasan Väinämöinen,
Tampereen Tuntematon sotilas,
Rauman Juuso.

Poissa Chill79

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6516 : 05.08.15 - klo 16:55 »
Ostettu 2.7 Originssin pre-salesta epsanjalaiselta korttikaupalta mm.8* Hangarback Walker @0,74e/kpl  :o,kirje lähetetty 17.7 eikä vielä tullut... :( :(

-Jyri-
« Viimeksi muokattu: 05.08.15 - klo 17:07 kirjoittanut Chill79 »

Poissa acidus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6517 : 05.08.15 - klo 18:58 »
Suomifutiksen europelit.

Poissa minics4

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6518 : 05.08.15 - klo 23:54 »
-
« Viimeksi muokattu: 10.10.23 - klo 06:50 kirjoittanut minics4 »

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6519 : 06.08.15 - klo 00:01 »
Vitun Zendikar fetchit vittu saatana

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6520 : 06.08.15 - klo 01:14 »
Vitun Zendikar fetchit vittu saatana

Kylläpäs WotC osasi taas ilahduttaa köyhää opiskelijaa :)
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Saimu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6521 : 06.08.15 - klo 08:30 »
Paypalin kautta möin CS GO avaimia, joista sain 29dollaria. Nyt ostaja oli ottanut rahansa takaisin chargebackin avulla. Eihän siinä auta kun maksella toi 29dollaria takaisin. Toi paypalin chargeback systeemi on kyllä melko vitun perseestä, enkä voi edes mitenkään todistaa että kaupat on tehty ja ostaja on saanut tuotteensa. Vittu.
Miten avaimet on toimitettu ja miksi et pysty todistamaan tätä?

Ei Paypalissa huvikseen ole tuommoista systeemiä ja kyllä niitä oikeasti kiinnostaa kusettajien kiinnisaaminen. Voi myös miettiä omien toimintatapojen muutosta, jos myy tuntemattomalle ihmiselle tuotteita ilman mitään varmistusta rahojen saamisesta.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Morian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6522 : 06.08.15 - klo 09:36 »
Paypalin charge back on ikävä virtuaaliesineiden myymisessä. Tästä voi olla apua http://www.reddit.com/r/SteamGameSwap/wiki/paypalguide Jos sinulla on screenshot keskustelusta ostajan kanssa niin se on varmin keino edistää asiaa.

Poissa Zwine

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6523 : 06.08.15 - klo 12:35 »
Autot ja niiden viat.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6524 : 06.08.15 - klo 14:50 »
Vitun Zendikar fetchit vittu saatana
Yhyy byääh mun hintaspekulointi menikin väärään suuntaan.

Inb4 ilmiselvät vastakommentit: myin juuri lähemmäs kymmenen Zendikar-fetsiä ja hinnoittelin ne juuri ennen hinnan nousua.
« Viimeksi muokattu: 06.08.15 - klo 14:57 kirjoittanut Rancid- »
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa jace00

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6525 : 06.08.15 - klo 14:59 »
DotA 2 Ja Valven serverit ylipäätänsä.

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6526 : 06.08.15 - klo 15:13 »
Vitun Zendikar fetchit vittu saatana
Yhyy byääh mun hintaspekulointi menikin väärään suuntaan.

Inb4 ilmiselvät vastakommentit: myin juuri lähemmäs kymmenen Zendikar-fetsiä ja hinnoittelin ne juuri ennen hinnan nousua.

Inb4 tahtoisin vain olla maksamatta manabasestani tonnin seteliä?  ::)
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6527 : 06.08.15 - klo 16:12 »
Vitun Zendikar fetchit vittu saatana
Yhyy byääh mun hintaspekulointi menikin väärään suuntaan.

Inb4 ilmiselvät vastakommentit: myin juuri lähemmäs kymmenen Zendikar-fetsiä ja hinnoittelin ne juuri ennen hinnan nousua.

Inb4 tahtoisin vain olla maksamatta manabasestani tonnin seteliä?  ::)

Onneksi rikkailla ei ole vaikeaa, Scalding Tarn setti irtoaa vaivaisella sadalla tonnilla. Ihanan kallista.

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6528 : 06.08.15 - klo 22:12 »
luman sanoin:
Lainaus
[22:06] <@luma> numerot yritti ostaa fetsejä, myyjä totes että en myy kun hinnat nousi EIKU myin ne vahingossa jo
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6529 : 09.08.15 - klo 03:30 »
kiitos on nyt tullut selväksi etten tykkää seksistä kenenkään kanssa, eli kuten pari vuotta sitten sanoin, en ikinä tee sitä... oli vain liikaa uteliaisuutta kokeilla
vielä kun saisi jotenkin järjestettyä oman pään. se on kuin... ettei siellä ole mitään mutta se on kuitenkin sotkua täynnä? tiedätkö jos saisit kaikki asiat huoneessa leijumaan irti seinistä, katosta ja lattiasta ja ne vain tasaisesti leijuisivat huoneessa koskematta toisiinsa.
itkin viikko sitten ennen reissuunlähtöä enkä sen takia saanut unta. sitten koetin saada sitä pois ilmaisella alkoholilla.
ja niin edelleen... onneksi kävin ystäväni luona ettei jäänyt paha mieli. mutta mieluiten viimeisimpänä olisin käynyt siellä enkä toiseksi viimeisenä. :(
yäk.

tähän sopisi meemi "i have no idea what i am doing" koska ei todellakaan ole mitään muuta perspektiiviä kuin [harhaile ja löydä, touhua jotain omaa perustuen siihen mistä satuit kiinnostumaan] koko periaate on helvetin sekava, epämääräinen, ja minun varmaan kannattaa vain lukea sitä fysiikan kirjaa jotta voin tarrautua taas kiinni johonkin. *snip*
...
...
sormi vain rauhallisesti miettii näppäimistöllä. poistan tuon osan tekstistä, noin.
...
joo, menen vaikka siihen suuntaan sitten. voin edes jossain määrin käyttää aivojani.

tämä päänsisäinen sotku ei kyllä tee minua yhtään rauhallisemmaksi.



ja tuota... ostin toisen nuken, sen jalat on kummallisesti, ehkä vääntyneet, suhteessa ensimmäiseen. milloinka vihreähiuksinen nukke tulee myyntiin?

SITTEN.
oikea vitutuksen aihe todisteilla... onhan minulla kohtalontovereita...?
kun tahdot sen YHDEN AINOAN asian sieltä poksista ja sieltä tulee KAIKKI MUU PAITSI SE



pitää vaan osata lopettaa ajoissa niin...

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6530 : 09.08.15 - klo 03:51 »
Juuh elikkäs. Pistin fetchejä tilaukseen ennen hintapiikkiä.
Tilaus numero 1: 4x Marsh Flats
Lainaus
My apologies, the cards have already been sold.

Tilaus numero 2: 2x Verdant Catacombs
Lainaus
Hi,

sorry but i need the money so i will sold for an other buyer.

Always look on the bright side ja silleen, joten: olipahan ainakin rehellinen ::)
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Naabi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6531 : 09.08.15 - klo 07:55 »
Juuh elikkäs. Pistin fetchejä tilaukseen ennen hintapiikkiä.
Tilaus numero 1: 4x Marsh Flats
Lainaus
My apologies, the cards have already been sold.

Tilaus numero 2: 2x Verdant Catacombs
Lainaus
Hi,

sorry but i need the money so i will sold for an other buyer.

Always look on the bright side ja silleen, joten: olipahan ainakin rehellinen ::)

Juuh, elikkäs, MCM:ssä tommosta pelleilyä ei kyllä kauaa katota.

Saapas nähdä missä tämän talon kirjeet oikein on. Jos fetsit uppoo jonnekkin "hups, ne katosi" lokeroon, niin alkaa vituttamaan.
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6532 : 11.08.15 - klo 02:03 »
Harmittaa Netflixin typerä tapa usein spoilata koko jakso lyhyessä juonikoosteessa joka pomppaa ruutuun 10s pausen jälkeen. Oudosti myös tosi monesta sarjasta puuttuu enkkutekstitys vaikka tarjolla on kaiken maailman marginaalikieliä kuten suomi. Yllättyin tosin positiivisesti kuinka sulavasti Netflix on toiminut monilla ilmaisilla lentokenttäyhteyksillä.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6533 : 11.08.15 - klo 11:30 »
Netflixistä puheenollen, ne suomenkieliset tekstitykset on monessa sarjassa karmean huonoja (väärin ja/tai puutteellisia).
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6534 : 11.08.15 - klo 11:40 »
Netflixistä puheenollen, ne suomenkieliset tekstitykset on monessa sarjassa karmean huonoja (väärin ja/tai puutteellisia).

Pätee muuten melkeen kaikkeen suomeksi tekstitettyyn ohjelmaan...
Mä tiedän kyllä ettei kaikkea voi suomentaa kunnolla, mutta välillä näkee niin puihin menneitä käännöksiä, että puistattaa.

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6535 : 11.08.15 - klo 20:51 »
Netflixistä puheenollen, ne suomenkieliset tekstitykset on monessa sarjassa karmean huonoja (väärin ja/tai puutteellisia).

Pätee muuten melkeen kaikkeen suomeksi tekstitettyyn ohjelmaan...
Mä tiedän kyllä ettei kaikkea voi suomentaa kunnolla, mutta välillä näkee niin puihin menneitä käännöksiä, että puistattaa.

Suomenkieliset tekstitykset ovat pääasiassa todella, todella laadukkaita, mikä johtuu siitä, että kääntäjät ovat olleet yliopiston käyneitä ihmisiä. Nyt tähän on tulemassa muutosta, sillä Netflix ja vastaavat käännättävät tekstejä mieluummin halvoilla harrastajille. Ja koska asiakkaat eivät ole valmiita maksamaan niistä paremmista teksteistä, niin parempaa jälke on turha odottaa.

Poissa Orion

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6536 : 14.08.15 - klo 10:18 »
Vuoden ainoa viikonloppu jonka haluaisin ehdottomasti vapaaksi osuu juuri samalle viikonlopulle kun vuoden tärkein työpäivä jota taas ei voi millään missata. Ja minulla kun ei yleensä ole edes töitä viikonloppuisin!  :( >:( :'(

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6537 : 15.08.15 - klo 15:42 »
Tapahtui tänään!

Minä: Olipas kiva turnaus, vaikka puolet ilmoittautujista feidasi. Nyt kotia leikkimään nukeilla.
Fantsu: Mutta mitä jos ostaisit vähän Modern Mastersin pooseja, joita rippailla sitten kotona. Ties jos vaikka tulisi se TARMO!

Minä tärisen innosta, mutta tiedän, että rahaa pitäisi säästää vielä vaikka mihin, sillä kuukausi on varhainen ja menoja on jo tiedossa. Isot pojat ovat myös aina sanoneet, että ei niitä boostereita pidä ostaa ja aukoa. Suorastaan esittäneet ukaasin siitä, että tämä on Tyhmäin Tie, joille vain vähämieliset astuvat. Fantsun boosterihylly kuitenkin notkuu kaikissa sateenkaaren väreissä ja tarjoustiski saa nuoren Karjanvarastajan sisälmykset hekumoimaan ja kädet hikoamaan. Silmissä vilkkuu ja otsa kihelmöi. Erektion nöpönen hieman reittä vasten paiskoo siten, että joudun vaivihkaa hakemaan häveliäämpää asentoa, mutta vaivalloisesti lopulta rauhoitan itseni ja terästäydyn. Olen itseni herra, pystyn siihen. Vain pari boosteria. Just the tip!

"Voih, jospa minä vain pari ostaisin." Piiperrän hennosti kuin ala-asteelainen. Kaivaessani vähäisiä euroja pienen pienestä kukkarostani huomaamattani myyjälle kasvavat sarvet päähän, aurinko katoaa pilveen ja Fantsun valaistus synkkenee. Möreällä äänellä hän tokaisee:"No mutta sieltähän voi tulla TARMO FOILI, minäpä tästä teen VASTUSTAMATTOMAN tarjouksen!" Silmät kiiluen hän penetroi henkisen puolustukseni ja kaappaa minut limaiseen otteeseen. Tunnen kuinka lonkerot lähestyvät herkkiä alueitani. Tiedän, kuinka tämä päättyy ellen edes yritä vastustaa. Vastalauseeni sysätään takaisin suuhuni korkojen kera. Huomaan, kuinka ystäväni muuntuvat viheliäisiksi Succubus paholaisiksi ja he kehräävät korvaani iljettävyyksiä:"Sss. Ajattele, kuinka paljon ssssssaissssit ostettua sss. Antaudu vain Fantsulle ssss..."

Minä: Fantsu-senpai, onegai! Olen vain köyhä opiskelijapoika. Tarvitsen rahaa ruokaan!
Fantsu: Mutta jos avaat hyvin, voit myydä voitolla ja saat rahaa, vaikka ostaa jotain kivaa vielä lisää.
Subbucus: Ssss. Joo. Sss. Osta. Sssss...

Suunnattomalla tahdonvoimalla suljen kukkaroni. Vielä minulla olisi mahdollisuus paeta, mutta kuin tahtomattaan sormeni hivelevät hiljalleen itseään kohti Visa-korttia. Koetan tarrata toisella kädelläni sormistani ja kammeta niitä väkivalloin irti, mutta lonkerot ovat liian vahvat ja ne repäisevät tahdonalaiset raajani erilleen, jotten voisi vastustaa enää. Olen Tabula Rasa ja tunnen kuinka minulle kirjoitetaan säädyttömyyksiä. Päästän pienen vinkaisun, niin ujon, niin sievän, niin viattoman, että voimistan vain paholaisiani. Tunnen, kuinka Visa vinkuu ja nyyhkyttäen pyytelen koskemattomalta ystävältäni anteeksi toistamiseen ja toistamiseen. Turhaan. Myyjä on periksiantamaton ja puskee juovaa syvemmälle ja syvemmälle, kunnes rajani tulevat vastaan eikä kehoni enää kestä. Tällöin hän vain puskee vielä kovempaa, niin että pakarani kireästi vingahtavat. Otuksen silmät kiiltävät ilosta.

Fantsu: Täällähän on vielä KATETTA! Tuosta laitan jätefoilia sinulle vielä NOIN, niin voit ostaa vielä LISÄÄ. HHÄHÄHÄHÄHÄÄHÄHÄH!
Minä: Ei, pyydän. Säästä minua, en ole tehnyt ikinä mitään pahaa tai aiheuttanut tuskaa.
Fantsu: Minä näytän SINULLE TUSKAA! HÄHÄHÄHÄHÄHÄH!

Myyjä huudahtaa ja seinät raikavat kun kassakone nauraa ja imee minut tyhjäksi. Kuulen, kuinka kortti hajoaa atomeiksi ja siitä edelleen häviävän pieniin osiin ja katoaa tästä maailmasta. Ehkä tämä koettelemus olisi jo ohi! Loputtomilta tuntuvien hetkien jälkeen, mitkä tuntuivat päiviltä, lonkerot päästävät minut otteestaan ja maailma hiljalleen palaa normaaliksi. Huomaan hytiseväni boosterikuorien peitossa lattialla ja satunnaisasiakkaat pyrkivät välttämään katsekontaktia, jos kohta joku lapsi osoittaa minua sormella ja kysyy vanhemmiltaan, että mikä tuota setää vaivaa. "Hän on erilainen, älä katso häntä." Sanovat he hiljaa takaisin ja piilottavat pikkuihmisen taakseen. Ystäväni tuijottavat minua halveksuen:"Kelmeri, mitä vittua nyt taas?!"

Nyyhkytän hiljaa, keräilen kuoret lattialta ja heitän ne roskiin. En uskalla edes selata korttejani, sillä tiedän niiden olevan sanoinkuvaamatonta jätettä. Kävelen vaivalloisesti autolle uikahdellen joka askeleella pidellen pyrstöäni hellästi ja yrittäen unohtaa kokemani kauhut, kunnes muistan, että minun pitäisi tankata. Ottoautomaatti nauraa tien toisella puolella - ehkä voisin jäädä auton alle ja säästyä lisänöyryytyksiltä. Seuraavaksi huomaan, kuinka se imee minua luokseen. Sen vetovoima on liian valtava enkä voi edes kuvitella haastavani sitä. Ujutan kortinjäänteet sisään ja niiskahdan - ehkä saan vielä maksalaatikkoa syötäväksi. Yhtäkkiä pääte imee minut sisäänsä ja minut ympäröi viimeisimpien tilitapahtumien ketju. Huutavat miinusmerkit vievät minulta järjen ja kuuluttavat minulle yksiselittäistä sanomaa. Yritän tukkia korvani sormillani, mutta pääni sisällä kaikuu:

0

0

0

0

Mieleni vajoaa äärettömään kuiluun ja kadotukseen seuranani vain sanoinkuvaamattoman tyhmyyden tunne.




Vittu saatana.


Poissa routa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6538 : 15.08.15 - klo 15:46 »
Tapahtui tänään!

Minä: Olipas kiva turnaus, vaikka puolet ilmoittautujista feidasi. Nyt kotia leikkimään nukeilla.
Fantsu: Mutta mitä jos ostaisit vähän Modern Mastersin pooseja, joita rippailla sitten kotona. Ties jos vaikka tulisi se TARMO!

Minä tärisen innosta, mutta tiedän, että rahaa pitäisi säästää vielä vaikka mihin, sillä kuukausi on varhainen ja menoja on jo tiedossa. Isot pojat ovat myös aina sanoneet, että ei niitä boostereita pidä ostaa ja aukoa. Suorastaan esittäneet ukaasin siitä, että tämä on Tyhmäin Tie, joille vain vähämieliset astuvat. Fantsun boosterihylly kuitenkin notkuu kaikissa sateenkaaren väreissä ja tarjoustiski saa nuoren Karjanvarastajan sisälmykset hekumoimaan ja kädet hikoamaan. Silmissä vilkkuu ja otsa kihelmöi. Erektion nöpönen hieman reittä vasten paiskoo siten, että joudun vaivihkaa hakemaan häveliäämpää asentoa, mutta vaivalloisesti lopulta rauhoitan itseni ja terästäydyn. Olen itseni herra, pystyn siihen. Vain pari boosteria. Just the tip!

"Voih, jospa minä vain pari ostaisin." Piiperrän hennosti kuin ala-asteelainen. Kaivaessani vähäisiä euroja pienen pienestä kukkarostani huomaamattani myyjälle kasvavat sarvet päähän, aurinko katoaa pilveen ja Fantsun valaistus synkkenee. Möreällä äänellä hän tokaisee:"No mutta sieltähän voi tulla TARMO FOILI, minäpä tästä teen VASTUSTAMATTOMAN tarjouksen!" Silmät kiiluen hän penetroi henkisen puolustukseni ja kaappaa minut limaiseen otteeseen. Tunnen kuinka lonkerot lähestyvät herkkiä alueitani. Tiedän, kuinka tämä päättyy ellen edes yritä vastustaa. Vastalauseeni sysätään takaisin suuhuni korkojen kera. Huomaan, kuinka ystäväni muuntuvat viheliäisiksi Succubus paholaisiksi ja he kehräävät korvaani iljettävyyksiä:"Sss. Ajattele, kuinka paljon ssssssaissssit ostettua sss. Antaudu vain Fantsulle ssss..."

Minä: Fantsu-senpai, onegai! Olen vain köyhä opiskelijapoika. Tarvitsen rahaa ruokaan!
Fantsu: Mutta jos avaat hyvin, voit myydä voitolla ja saat rahaa, vaikka ostaa jotain kivaa vielä lisää.
Subbucus: Ssss. Joo. Sss. Osta. Sssss...

Suunnattomalla tahdonvoimalla suljen kukkaroni. Vielä minulla olisi mahdollisuus paeta, mutta kuin tahtomattaan sormeni hivelevät hiljalleen itseään kohti Visa-korttia. Koetan tarrata toisella kädelläni sormistani ja kammeta niitä väkivalloin irti, mutta lonkerot ovat liian vahvat ja ne repäisevät tahdonalaiset raajani erilleen, jotten voisi vastustaa enää. Olen Tabula Rasa ja tunnen kuinka minulle kirjoitetaan säädyttömyyksiä. Päästän pienen vinkaisun, niin ujon, niin sievän, niin viattoman, että voimistan vain paholaisiani. Tunnen, kuinka Visa vinkuu ja nyyhkyttäen pyytelen koskemattomalta ystävältäni anteeksi toistamiseen ja toistamiseen. Turhaan. Myyjä on periksiantamaton ja puskee juovaa syvemmälle ja syvemmälle, kunnes rajani tulevat vastaan eikä kehoni enää kestä. Tällöin hän vain puskee vielä kovempaa, niin että pakarani kireästi vingahtavat. Otuksen silmät kiiltävät ilosta.

Fantsu: Täällähän on vielä KATETTA! Tuosta laitan jätefoilia sinulle vielä NOIN, niin voit ostaa vielä LISÄÄ. HHÄHÄHÄHÄHÄÄHÄHÄH!
Minä: Ei, pyydän. Säästä minua, en ole tehnyt ikinä mitään pahaa tai aiheuttanut tuskaa.
Fantsu: Minä näytän SINULLE TUSKAA! HÄHÄHÄHÄHÄHÄH!

Myyjä huudahtaa ja seinät raikavat kun kassakone nauraa ja imee minut tyhjäksi. Kuulen, kuinka kortti hajoaa atomeiksi ja siitä edelleen häviävän pieniin osiin ja katoaa tästä maailmasta. Ehkä tämä koettelemus olisi jo ohi! Loputtomilta tuntuvien hetkien jälkeen, mitkä tuntuivat päiviltä, lonkerot päästävät minut otteestaan ja maailma hiljalleen palaa normaaliksi. Huomaan hytiseväni boosterikuorien peitossa lattialla ja satunnaisasiakkaat pyrkivät välttämään katsekontaktia, jos kohta joku lapsi osoittaa minua sormella ja kysyy vanhemmiltaan, että mikä tuota setää vaivaa. "Hän on erilainen, älä katso häntä." Sanovat he hiljaa takaisin ja piilottavat pikkuihmisen taakseen. Ystäväni tuijottavat minua halveksuen:"Kelmeri, mitä vittua nyt taas?!"

Nyyhkytän hiljaa, keräilen kuoret lattialta ja heitän ne roskiin. En uskalla edes selata korttejani, sillä tiedän niiden olevan sanoinkuvaamatonta jätettä. Kävelen vaivalloisesti autolle uikahdellen joka askeleella pidellen pyrstöäni hellästi ja yrittäen unohtaa kokemani kauhut, kunnes muistan, että minun pitäisi tankata. Ottoautomaatti nauraa tien toisella puolella - ehkä voisin jäädä auton alle ja säästyä lisänöyryytyksiltä. Seuraavaksi huomaan, kuinka se imee minua luokseen. Sen vetovoima on liian valtava enkä voi edes kuvitella haastavani sitä. Ujutan kortinjäänteet sisään ja niiskahdan - ehkä saan vielä maksalaatikkoa syötäväksi. Yhtäkkiä pääte imee minut sisäänsä ja minut ympäröi viimeisimpien tilitapahtumien ketju. Huutavat miinusmerkit vievät minulta järjen ja kuuluttavat minulle yksiselittäistä sanomaa. Yritän tukkia korvani sormillani, mutta pääni sisällä kaikuu:

0

0

0

0

Mieleni vajoaa äärettömään kuiluun ja kadotukseen seuranani vain sanoinkuvaamattoman tyhmyyden tunne.




Vittu saatana.

Kelmeri, vitun idiootti.
"Woran du dein Herz hängst, das ist dein Gott."

Poissa Dashenroz

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6539 : 15.08.15 - klo 17:25 »
Coveragen perusteella Lontoon GP:ssä ei pelata mitään muuta kuin Abzania.