Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Päivän pickin pohdiskelua  (Luettu 930288 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.


Poissa Reflektio

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2731 : 21.07.15 - klo 00:38 »
1x Molten Vortex
39x Mountain
gg
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa nnmn

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2732 : 21.07.15 - klo 03:33 »
Ehkä ennemmin Fiery impulse & https://www.youtube.com/watch?v=RGpkNPbSa2Q
Lemmings are small rodents, usually found in or near the Arctic, in tundra biomes.


Poissa Lunsku

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2734 : 22.07.15 - klo 01:58 »
Whirler Rogue on kyllä siinä määrin nutikat että vaikea pitää Fiery Impulseakaan mitenkään päin oikeana pickinä. En ees väripreferenssien suhteen pidä sinistä tässä niin huonona / punaista niin vahvana että olisin ok.
« Viimeksi muokattu: 22.07.15 - klo 02:06 kirjoittanut Lunsku »


Poissa Harvestman

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2736 : 23.07.15 - klo 00:16 »
Antaisin alavirran kilahdella punaiselle ja forcaisin myllyjä.









Poissa Tiemuuu

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2745 : 31.07.15 - klo 16:24 »
en jotenkaan tykkää aloittaa dräftiä sinisillä korteilla, vaikka en pidäkään väriä mitenkään heikkona Originsissa. Blightcaster ja Fiery Conclusion on omissa kirjoissani aika samalla viivalla Claustrophobian kanssa, ja potentiaalisesti todella hyviä etenkin aikaisina pickeinä koska helpottaa synergialappujen pickaamista.

Poissa SalaHyena

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2746 : 31.07.15 - klo 18:22 »
Itse taas ottaisin Fiery Conclusionin, koska preferenssi punaiseen limited-ympäristöissä. Toimii myös poistona huomattavasti useamman kortin kanssa kuin Blightcaster, ja paljon isommille otuksille.
Irkki on kaiketi nykyään vain vasemmistolaisille.

Poissa Meltyman

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2747 : 31.07.15 - klo 19:11 »
Ite mielummin haen 2 yhteen tradeja mun hyväksi, siksi en ottais fieryä first pikiksi, blightcasterille menin koska se oli hyvä viimeksikin m-setissä. En kyllä ole varma jaksaako tässä yhtä lailla. Claustro varmaan se safepick?

Poissa Lunsku

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2748 : 31.07.15 - klo 21:36 »
En etsi pakkaani mitään turhaa kikkailijaa, kunhan osaa täpätä creatureja ihan kyrpänä. Pakkatyylini on sinistä ja hidasta control-magicia... perkeleen synkkää.



Poissa Tingle

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2751 : 02.08.15 - klo 00:18 »
Otin Merfolk Looterin ja Snapcaster Magen äpärälapsen.

Poissa ljkp

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2752 : 02.08.15 - klo 04:29 »
Varmaan joo rahan takia tulisi itsekin pickattua Jace vähintään. Jos taas pelaisin vaikka phantom draftia tai rare-redraftilla, olisikin vaikeampi kysymys. Fiery Impulse on tarpeeksi hyvä kortti haastamaan Jacen, joka toisaalta olisi todella vahva signaali koko pöydälle sille, että minä pelaan/en pelaa sinistä, ja rohkaisisi sekä vasemmalla että oikealla puolella olevia pickaamaan/olemaan pickaamatta sinisiä kortteja. Onhan tuo Jace kyllä tosi hyvä kortti, eli ehkä sen sitten vaan ottaisi ja antaisi signaalin siitä, että pelaa sinistä, mikä päin vastoin rohkaisisi molempia suuntia luopumaan siitä. Tiedä sitten. Jace ei ole manaltaan kovin raskas, mutta se on kuollut jo monta kertaa ennen kuin kääntyy, mutta Fiery Impulse on aina hyvä.

EDIT: Irkissä minua sivistettiin, että rahapickejä ei täällä mietitä, eli yliviivasin sen osan.
« Viimeksi muokattu: 02.08.15 - klo 04:56 kirjoittanut ljkp »


Poissa ljkp

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2754 : 03.08.15 - klo 02:02 »
UW flyers on eräs parhaita arkkityyppejä ja toimii ilman lordiakin, mutta jos tuon saa ekana pickinä, on tsäänssit saada aivan helvetin hyvä pakka. Vähän sapettaa tietysti sitoa itsensä saman tien kahdelle värille ja passata Seperatist Voidmage, mutta Thunderclap Wyvern on niin hyvä kortti, että sen takia tämän voisi tehdäkin. Sitten vaan paljon thoptereita ja muita lentureita keräämään...


Poissa KajaaninOlli

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2756 : 04.08.15 - klo 19:09 »
En kyllä first pickkaisi Berserkeriä Fiery Impulsen yli. Olenko minä pihalla?

Poissa Rancid-

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2757 : 04.08.15 - klo 19:17 »
Minä first pickaisin tästä Reave Soulin. Olenko minä pihalla?
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa teemuhy

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2758 : 04.08.15 - klo 19:21 »
Otin kans Reaven. Rare on kolmen manan hille, ei kiinnosta. En tiedä kuinka hyvä tuo musta massapoisto on.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Odb

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Summoning Sick
  • Matinniitynkuja 2 b 34, 02230, Espoo
Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #2759 : 04.08.15 - klo 21:50 »
Picki olis Fiery impulsen ja Topan Freebladen väliltä. Paras ja toka paras kommoni formaatissa.