Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Invitational-vaalipuhe: ainoa oikea ehdokas esittäytyy  (Luettu 2402 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rancid-

Heippa kaikille taas kerran. Nyt on elämäsi tilaisuus tehdä jotain merkittävää ja äänestää Tampereen kaljuin mies (se olen minä!) Poro Tour Invitational -turnaukseen.

Epäluuloisimmat teistä kysyvät tässä vaiheessa, miksi ihmeessä niin pitäisi tai kannattaisi tehdä. Tässä 10 toinen toistaan parempaa syytä:

1. Jouduin antamaan muille tasoitusta kahden Poro Tour -osakilpailun verran itsestäni riippumattomista syistä. Onnistuin silti kapuamaan rankingissa sijalle 20 ja saalistamaan legacyssa suolasijan. Normaalitilanteessa olisin siis ollut mukana kisoissa kohtuullisen varmasti, ja oikeissakin urheilukisoissa jaetaan "villejä kortteja" vastaavissa tilanteissa.
2. Olen aktiivinen streamaaja ynnä muun sisällön tuottaja, ja promilleista huolimatta laatu on merkittävästi parempaa kuin esim. "suosituksi" pokeribloggaajaksi itseään nimittävällä Virrillä. Lisäksi olen auttanut parantamaan muidenkin streamien laatua tuomalla esiin hitbox.tv:n huomattavasti Twitchiä yleisöystävällisempänä streamauspalveluna.
3. Foorumin karmatilastoissa olen top viidessä ainoa, joka ei ole tuomarileveliltään vähintään 2 kuulu foorumin ylläpitoon tai ole nimeltään Johanna, ja äänestykseen osallistuvista täysin ylivoimainen.
4. Jos jostain syystä et tykkää minusta, kannattaa silti äänestää, koska Vallin on pyytänyt mua selostamaan turnausta jos en itse pelaa.
5. ...ja kukaan ei jaksa kuunnella sitä nillitystä, jos slotti jää saamatta.
6. Kukaan ei myöskään jaksa kuunnella Jania jos se (taas) voittaa, joten antakaa mun mennä biittaamaan se.
7. Olen yksi niistä harvoista kilipäistä, jotka oikeasti haluavat päästä pelaamaan tällaisiin jäteformaattiturnauksiin.
8. Itsenäisyyspäivän kunniaksi lupaan pelata isänmaallisen sinivalkoista pakkaa ainakin yhdessä formaatissa.
9. Lupaan olla droppaamatta, vaikka turnaus alkaisikin Wall of Stonen hengessä.
10. Lupaan kirjoittaa turnausraportin, jossa luonnollisesti itse pelit ovat vain pienessä roolissa. Tähän mennessä formaatteja on jo testrikottu eräiden kanssapelaajien kanssa kuukauden päivät.

Näin on vastustamattomat argumentit esitetty. Nyt siis hopi hopi lähettämään vaalitoimitsijalle postia osoitteeseen [email protected] ja kertomaan, että Rikolahan sinne kisoihin kuuluu kutsua. Kiitos kaikille oikein äänestäneille jo nyt!

EDIT: Olen edellä mainittujen lisäksi paitsi nöyrä virheideni ääressä, myös pyyteettömän rehellinen. Virheellinen väite kohdasta 3 korjattu!
« Viimeksi muokattu: 31.10.14 - klo 11:32 kirjoittanut Rancid- »
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Retardi

Vs: Invitational-vaalipuhe: ainoa oikea ehdokas esittäytyy
« Vastaus #1 : 23.10.14 - klo 21:17 »
Hillitään nyt äänestysintoa kuitenkin vielä, eli äänestää voi kunhan tiedetään ketkä ovat äänestyksessä mukana, rankinglistalta paikkansa ansainneilla on tämän kuun loppuun asti aikaa miettiä ottavatko he paikan vastaan, eli 1.11 alkaa varsinainen äänestysaika.
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Rancid-

Vs: Invitational-vaalipuhe: ainoa oikea ehdokas esittäytyy
« Vastaus #2 : 31.10.14 - klo 22:21 »
Äänestyskopit ovat kuulemma nyt auenneet. Muistakaa siis tehdä kuten oikein on.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.