Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2288182 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Vanne35

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6750 : 06.10.15 - klo 12:42 »
16 boosterista ei yhtään rarelandeja lukuunottamatta kahta Ally Encampmentia.. :'D

No mutta pääasia että sai paljon kauniita eldrazeja.

27 boosterista vain 4 rarelandiä joista 1 ally ja 3 forsaken godseja
« Viimeksi muokattu: 06.10.15 - klo 19:03 kirjoittanut Vanne35 »
"The hero with the magic sword slays the dragon? Not this time." —Nicol Bolas

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6751 : 06.10.15 - klo 12:59 »
No just 9. ja 14. päivälle ei oo suoria lentoja näyttää. Vai olenko minä sittenkin pihakustaa?
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Saimu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6752 : 06.10.15 - klo 13:47 »
Ei, koska ei Norski tarjoa moista herkkureittiä enää  :'( :'( :'( Suuri vääryys.
Ymmärsin tuosta, ettei Norski tarjoaisi herkkureittiä Helsinki-Barcelona. Mutta toki se on ongelma, jos ei ole oikeille päiville lentoja :)
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6753 : 06.10.15 - klo 21:14 »
Edit: Hulluilla Päivillä olis näköjään Barcelona-tarjouksia, mutta ilmeisesti vaan tavarataloissa ja en mä sinne ehdi jonottamaan sunnuntaina kun pitää prkl vetää jotain Magic-turnausta Porolassa

Poro Tour on lauantaina, sunnuntain saa pitää vapaapäivänä :)

Mä oon viimeiset n. neljä edellistä ostoskertaani tehny Hullut Päivät - lento-ostoni joskus iltasella, välillä eri päivänä kuin kyseisen kohteen ensimmäinen myyntipäivä. Ei jonoa lainkaan (itsepalvelupäätteile Stokkan ja Akateemisen välisessä käytävässä) ja aina on ollut lentoja saatavilla niille päiville, joille oon halunnu. Ei varma ratkaisu, mutta kummasti mukavampi kuin klo 6.30 vuoronumeron haku. On tietty kohteita, joille halburiliput on ainakin tietyille päiville jo menneet.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6754 : 06.10.15 - klo 22:11 »
Ai niinhän se on :P Ostin jo KLM:n lennot silti, ei ole sen arvoista vääntäytyä sunnuntaina Stockalle.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Prenger

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6755 : 07.10.15 - klo 07:08 »
Peili ja sormi rikki. Juominen on vaarallista, kun vihaa ihmiskuntaa.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6756 : 07.10.15 - klo 09:36 »
Virtsatiekivet. Vittusaatanaperkele. :'(

Poissa jace00

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6757 : 08.10.15 - klo 07:40 »
Perkeleen virukset. Omaan nyt pc:n täynnä malwarea ja adwarea. Vittusaatana :'(

Poissa Aleksi Raitanen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Summoning Sick
  • Just the thing for those pesky water mages!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6758 : 08.10.15 - klo 09:46 »
Vanhassa puhelimessa micro sim ja uudessa nano sim. Nyt joutuu odottamaan ensi viikkoon että saa uuden sim kortin :(

Poissa mahonen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6759 : 08.10.15 - klo 09:51 »
Vanhassa puhelimessa micro sim ja uudessa nano sim. Nyt joutuu odottamaan ensi viikkoon että saa uuden sim kortin :(

Käy missä tahanssa oman operaattorisi pisteessä, niin saat oikean kokoisen sim-kortin maksutta. Sen jälkeen soitto asiakaspalveluun ja annat sim-kortin numeron ja odotat n. 30sek niin homma skulaa.

Poissa Korento

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6760 : 08.10.15 - klo 10:29 »
Vanhassa puhelimessa micro sim ja uudessa nano sim. Nyt joutuu odottamaan ensi viikkoon että saa uuden sim kortin :(

Käy missä tahanssa oman operaattorisi pisteessä, niin saat oikean kokoisen sim-kortin maksutta. Sen jälkeen soitto asiakaspalveluun ja annat sim-kortin numeron ja odotat n. 30sek niin homma skulaa.

Aktivoivat myös uuden SIM-kortin suoraan siinä paikan päällä, jos näin haluat.

Poissa Retardi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6761 : 08.10.15 - klo 11:13 »
Vanhassa puhelimessa micro sim ja uudessa nano sim. Nyt joutuu odottamaan ensi viikkoon että saa uuden sim kortin :(

Käy missä tahanssa oman operaattorisi pisteessä, niin saat oikean kokoisen sim-kortin maksutta. Sen jälkeen soitto asiakaspalveluun ja annat sim-kortin numeron ja odotat n. 30sek niin homma skulaa.

Tai jos lähistöllä ei ole tämmöisiä paikkoja, niin netistä leikkausohjeet ja hyvät sakset käteen.
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6762 : 08.10.15 - klo 11:34 »
Vanhassa puhelimessa micro sim ja uudessa nano sim. Nyt joutuu odottamaan ensi viikkoon että saa uuden sim kortin :(

Käy missä tahanssa oman operaattorisi pisteessä, niin saat oikean kokoisen sim-kortin maksutta. Sen jälkeen soitto asiakaspalveluun ja annat sim-kortin numeron ja odotat n. 30sek niin homma skulaa.

Tai jos lähistöllä ei ole tämmöisiä paikkoja, niin netistä leikkausohjeet ja hyvät sakset käteen.

Introvertimpi mämmikoura ostaa netistä SIM-korttileikkurin ja tekee priimaa.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6763 : 08.10.15 - klo 12:47 »
sain tälläistä uhkailua stand-uppini takia.

 "Hei
xxx!

Ihmettelen kovasti levittämääsi youtube linkkiä Antti Tuiskun keikoille ja mielestäni se ei ole eduksi yritykseni liiketoiminnalle ja pyydän ystävällisesti poistamaan kyseisen julkaisun välittömästi tai olen yhteydessä työnantajaasi xxx xxxx missä työskentelee 2 tuttua kaveriani ja tuon ilmi sinun tekoseni joka ei ainakaan helpota työskentelyäsi työpaikssa xxx.

Kiitos !"

selvä :/
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6764 : 08.10.15 - klo 13:01 »
Ja eikun poliisille.  ;D
Saattais mennä laittomasta uhkauksesta.

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6765 : 08.10.15 - klo 13:05 »
Ja eikun poliisille.  ;D
Saattais mennä laittomasta uhkauksesta.
Ei mene
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6766 : 08.10.15 - klo 13:19 »
sain tälläistä uhkailua stand-uppini takia.

 "Hei
xxx!

Ihmettelen kovasti levittämääsi youtube linkkiä Antti Tuiskun keikoille ja mielestäni se ei ole eduksi yritykseni liiketoiminnalle ja pyydän ystävällisesti poistamaan kyseisen julkaisun välittömästi tai olen yhteydessä työnantajaasi xxx xxxx missä työskentelee 2 tuttua kaveriani ja tuon ilmi sinun tekoseni joka ei ainakaan helpota työskentelyäsi työpaikssa xxx.

Kiitos !"

selvä :/
Tuo haisee tänne asti tyhjältä räksyttämiseltä. Sinuna näyttäisin viestin työnantajallesi ja katsoisin bluffin.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa J-Ohraaho

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6767 : 08.10.15 - klo 15:03 »
Juu laiton uhkaus ja sen tunnusmerkit jää vajaaksi, mutta kyl kannattaa mennä oman työnantajan kautta niinkuin setä gagis jo vinkkasi! Käsittääkseni laittomaan uhkauseen täytyy sisältyä selkeä fyysinen tai muu vaarallinen osa. Tuo voinnee täyttää jonkin muun tunnusmerkit, mutta kannattaa tosiaan mennä gagiksen viitoittamalla tiellä. 😉

Poissa kaMeli85

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6768 : 08.10.15 - klo 17:21 »
sain tälläistä uhkailua stand-uppini takia.

 "Hei
xxx!

Ihmettelen kovasti levittämääsi youtube linkkiä Antti Tuiskun keikoille ja mielestäni se ei ole eduksi yritykseni liiketoiminnalle ja pyydän ystävällisesti poistamaan kyseisen julkaisun välittömästi tai olen yhteydessä työnantajaasi xxx xxxx missä työskentelee 2 tuttua kaveriani ja tuon ilmi sinun tekoseni joka ei ainakaan helpota työskentelyäsi työpaikssa xxx.

Kiitos !"

selvä :/

Vituttaa, ettei ihmisillä ole mitään muuta tekemistä, tai heillä on liian paha olla, ja tarvii turhanpäiväisesti alkaa kiusaamaan toisia ja luoda pahaa mielialaa ympärilleen. Oli sitten mikälie trolli sun muu tahansa..

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6769 : 08.10.15 - klo 17:26 »
jos minua vituttaisi, syypää olisin minä tai koko maailma, ja silloin kukaan ei henkilökohtaisesti joudu vihan tai vastaavan kohteeksi... viha ei tunnu kivalta.
oikeastaan haluaisin kertoa että minua ilahduttaa bergen original cookies, appelsiinilla ja suklaalla. aivan ihanaa!

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6770 : 08.10.15 - klo 22:48 »
Mummu nukkui pois about 18.45 :(

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6771 : 08.10.15 - klo 22:59 »
otan osaa. :/ Been there.
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa instiqma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6772 : 08.10.15 - klo 23:25 »
Vanhassa puhelimessa micro sim ja uudessa nano sim. Nyt joutuu odottamaan ensi viikkoon että saa uuden sim kortin :(

Käy missä tahanssa oman operaattorisi pisteessä, niin saat oikean kokoisen sim-kortin maksutta. Sen jälkeen soitto asiakaspalveluun ja annat sim-kortin numeron ja odotat n. 30sek niin homma skulaa.

Tai jos lähistöllä ei ole tämmöisiä paikkoja, niin netistä leikkausohjeet ja hyvät sakset käteen.

Introvertimpi mämmikoura ostaa netistä SIM-korttileikkurin ja tekee priimaa.

Aiemmin erään operaattorin myymälässä työskenneellenä en uskaltais suositella itse leikkaamista. Useammankin puhelimen lähetin huoltoon kun oltiin itse leikkailtu korttia ja sitten olikin kortti jumissa puhelimessa.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6773 : 08.10.15 - klo 23:39 »
Mika-Matti Paatelainen ja Craig Thompson.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Retardi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6774 : 09.10.15 - klo 00:12 »
Vanhassa puhelimessa micro sim ja uudessa nano sim. Nyt joutuu odottamaan ensi viikkoon että saa uuden sim kortin :(

Käy missä tahanssa oman operaattorisi pisteessä, niin saat oikean kokoisen sim-kortin maksutta. Sen jälkeen soitto asiakaspalveluun ja annat sim-kortin numeron ja odotat n. 30sek niin homma skulaa.

Tai jos lähistöllä ei ole tämmöisiä paikkoja, niin netistä leikkausohjeet ja hyvät sakset käteen.

Introvertimpi mämmikoura ostaa netistä SIM-korttileikkurin ja tekee priimaa.

Aiemmin erään operaattorin myymälässä työskenneellenä en uskaltais suositella itse leikkaamista. Useammankin puhelimen lähetin huoltoon kun oltiin itse leikkailtu korttia ja sitten olikin kortti jumissa puhelimessa.

Tämä selvä, itsellä ei ole kokemusta kuin abbelin laitteista enkä keksi miten sen tuonne saisi jäämään jumiin, eipä hölmö tajunnut että toisenmallisiin voi ehkä jäädäkin. Taisin aikanaan saada ohjeet leikkelyyn Soneran aspasta (kun piti siirtyä normista tai ministä mikroon) :).
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6775 : 09.10.15 - klo 18:31 »
Se fiilis kun kaataa täyden lasin limua pöydälle missä sijaitsee lompakko, tabletti ja käyttiskansio.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6776 : 09.10.15 - klo 18:53 »
Se fiilis kun kaataa täyden lasin limua pöydälle missä sijaitsee lompakko, tabletti ja käyttiskansio.

Lapset, älkää juoko limua. Kalia tahmaa paljon vähemmän ja hampaatkin kiittävät.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6777 : 09.10.15 - klo 19:31 »
Se fiilis kun kaataa täyden lasin limua pöydälle missä sijaitsee lompakko, tabletti ja käyttiskansio.

kaadoin vuosia sitten kupin sakea jatkojohdolle jonka jälkeen pöytäkone hajosi korjauskelvottomaksi :)

jos minua vituttaisi, niin omat ajatukset joissa ei kovin elämänpirteää - kirjaimellisesti liiku, ja kylmenevät yöt, jotka ovat olleet aika kylmiä valmiiksi. ja tulevat olemaan. onko se siinä vaiheessa vitutusta kun itkee? sille ei taida olla tarkkaa määritettä?
sitruuna/greippi puuttuu joita meinasin hankkia mutta sitten unohdin ja postin hoidan huomenna jos se onnistuu.
ha, rahanpuute. en osaa oikein hallita itseäni vielä sen käyttämisen suhteen. toisaalta sitä on mennyt hyödyllisinkiin asioihin, joten tilanne ei ole sinänsä kovin paha.

nämä kädetkin. jos en rasvaa niitä, käsistä tulee verta ainakin kuukauden kylmyyden jälkeen. en ole kovin vahva ihminen fyysisesti (tai sosiaalisesti. toivottavasti en ole ainut meidän ryhmässä jolla ei ole työkaveria o_O)

edit: joku juksas mua ja pilaili vaan tekstiviesteillä. okei. toivottavasti voitan lotossa!
« Viimeksi muokattu: 10.10.15 - klo 16:15 kirjoittanut yeou »

Poissa Morian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6778 : 09.10.15 - klo 23:38 »
Kortit ei saapuneet ajoissa porotourille ja lisäksi tänään nousi rapsakat 38 kuumetta. Ois tää vkl voinu paremminkin mennä :D

Poissa TesTang

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6779 : 10.10.15 - klo 00:28 »

Tämä selvä, itsellä ei ole kokemusta kuin abbelin laitteista enkä keksi miten sen tuonne saisi jäämään jumiin, eipä hölmö tajunnut että toisenmallisiin voi ehkä jäädäkin. Taisin aikanaan saada ohjeet leikkelyyn Soneran aspasta (kun piti siirtyä normista tai ministä mikroon) :).

Aiemmin erään operaattorin myymälässä työskennelleenä, tähdentäisin, että myös Applen laitteisiin saa ne itseleikatut simit jämään jumiin. Kyseisen valmistajan laitteissa se tarkoittaa, lähes poikkeuksetta, noin kolmen ja puolen huntin lisälaskua puhelimen omistajalle.