Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!  (Luettu 71287 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa casual

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #120 : 28.01.15 - klo 22:09 »
Tarkoitus hyvä olisi (taas) tulla!

Poissa tomppu

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #121 : 29.01.15 - klo 16:14 »
Ei ole taaskaan kyytiä nii ei pääse... Paitsi jos joku haliaa tulla hakee Kokkokankaalta

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #122 : 02.02.15 - klo 16:19 »
Tämän viikon torstaina en ole tulossa paikalle, joten joudutte pussit hommaamaan muualta.

Ensi viikolla ajattelin peluuttaa modernia lekan sijaan (ilman proxyja), mutta siitä tarkemmin ensi viikolla.

Poissa Neuroosi

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #123 : 02.02.15 - klo 23:05 »
Ensi viikolla ajattelin peluuttaa modernia lekan sijaan (ilman proxyja), mutta siitä tarkemmin ensi viikolla.

Nonni, itellähän just sillon iltahuki duunissa.. darn!  >:(

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #124 : 11.02.15 - klo 22:21 »
Hip hei huomenna Lekaa!!!

Ajattelin monipuolistaa palkinto poolia ja tarjota MCM creduja niille jotka eivät halua pusseja (eli saa jatkossa valita kumpia)

Poissa casual

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #125 : 12.02.15 - klo 09:59 »
Hip hei huomenna Lekaa!!!

Ajattelin monipuolistaa palkinto poolia ja tarjota MCM creduja niille jotka eivät halua pusseja (eli saa jatkossa valita kumpia)
En pääse tulemaan ikävä kyllä. Mutta kommentointia se ei onneksi estä... Eli eikö tällä viikolla pitänyt olla modernia?

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #126 : 12.02.15 - klo 11:47 »
Hip hei huomenna Lekaa!!!

Ajattelin monipuolistaa palkinto poolia ja tarjota MCM creduja niille jotka eivät halua pusseja (eli saa jatkossa valita kumpia)
En pääse tulemaan ikävä kyllä. Mutta kommentointia se ei onneksi estä... Eli eikö tällä viikolla pitänyt olla modernia?
Joo niin aluksi ajattelin, mutta koska minulta kyseltiin että voisko sitä modernia olla jokin toinen kerta koska he olisivat niin mielellään sitä pelanneet. Ja eivät tällä viikolla pääse.

Ja voi olla etten tälle päivälle kerkeä MCM creduja palkinnoiksi hommaamaan...

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #127 : 14.02.15 - klo 16:12 »
Ensi torstaina Modernia halukkaille. Modernin kohdalla en salli proxyja.

Poissa Neuroosi

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #128 : 15.02.15 - klo 11:21 »
Ensi torstaina Modernia halukkaille. Modernin kohdalla en salli proxyja.

Jesh! Täytyy tulla kokeilemaan kuinka hyvin sitä taas tulee pataan..

Poissa Naabi

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #129 : 19.02.15 - klo 11:44 »
Sattuisko kellään olemaan paria Vapor snaggia myytäväksi. Menis kaverin deckkiin, ite tarvisin cyclonic riftin, jos parikin.

Voisi jopa itsekkin tulla pelailemaan ja kokeilemaan, saako ei optimilla deckillä mitään aikaiseksi.
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa The Abyss

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #130 : 21.02.15 - klo 08:22 »
Lainaanpa Edviniltä viikoksi tätä roolia, joten harjoitteluna tulevaa koitosta varten järjestän ensi torstaina Tiny Leadersia myös Caiossa. Mennään tämä Caio-turnaus viiden euron osallistumismaksulla. Proksata saa kenraalin, mutta muita proksyjä en salli.

Poissa Touhis

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #131 : 25.02.15 - klo 22:12 »
Onko torstaille dräftääjiä? Ilmotelkaa, että tiedän kannattaako vaivautua paikan päälle!

Poissa Neuroosi

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #132 : 25.02.15 - klo 23:18 »
Itse ainaskin läiskyttelen tuota Tiny liideriä.

Poissa The Abyss

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #133 : 27.02.15 - klo 15:29 »
Seitsemän pelaajan turnaus saatiin eilen aikaiseksi. Tästä on hyvä jatkaa lauantain turnaukseen.

Olen samalla kuitenkin hieman huolestunut Caio-dräftien nykytilasta. Fate Reforgedin aikana on muistaakseni saatu vain yksi dräfti aikaiseksi, joten sillä saralla on viime aikoina ollut valitettavan hiljaista. Yrittäkäähän ihmiset jatkossa aktivoitua, jotta saadaan tätä hienoa perinnettä jatkettua!

Olen saanut sellaisen vaikutelman, että nämä Legacy-turnaukset ovat syöneet osan dräftääjistä. Yleensä paikalla on ollut jotain viitisen dräftääjää plus muutama sellainen "dräftääjä", joka on sitten pelannut mieluummin Legacya. Olisiko Edvinillä mahdollista pitää jatkossa näitä vaikka vain joka toinen viikko tai jonain toisena iltana? Itse kun käyn torstaisin Caiossa ensisijaisesti dräftiaikeet mielessä, niin voisin näihin Legacy-turnauksiinkin osallistua, jos ne olisivat toisena ajankohtana.

Poissa Neuroosi

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #134 : 28.02.15 - klo 17:00 »
Olen samalla kuitenkin hieman huolestunut Caio-dräftien nykytilasta. Fate Reforgedin aikana on muistaakseni saatu vain yksi dräfti aikaiseksi, joten sillä saralla on viime aikoina ollut valitettavan hiljaista. Yrittäkäähän ihmiset jatkossa aktivoitua, jotta saadaan tätä hienoa perinnettä jatkettua!

Olen saanut sellaisen vaikutelman, että nämä Legacy-turnaukset ovat syöneet osan dräftääjistä. Yleensä paikalla on ollut jotain viitisen dräftääjää plus muutama sellainen "dräftääjä", joka on sitten pelannut mieluummin Legacya. Olisiko Edvinillä mahdollista pitää jatkossa näitä vaikka vain joka toinen viikko tai jonain toisena iltana? Itse kun käyn torstaisin Caiossa ensisijaisesti dräftiaikeet mielessä, niin voisin näihin Legacy-turnauksiinkin osallistua, jos ne olisivat toisena ajankohtana.

Mukavahan tuota tinyä oli testailla! Kiitokset järkkäilystä.
Veikkaan kyllä että tuo Leka ei ole syönyt porukkaa pois dräfteistä, osaa ihmisistä ei varmaan vain tuo Fate Reforged kiinnosta. Itse lukeudun myös tuohon porukkaan jota kyseinen setti ei oikein sytytä.

Kaupuntilla liikkunee myös huhua että Caio menis jälleen sulki.. tämä on toki vai huhu.

Poissa meite

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #135 : 04.03.15 - klo 14:42 »
Eikös Edvin ole kuitenkin tähänkin asti odotellut ensin, että saadaanko dräftit kasaan ennen kuin legacy-turneeta on ruvettu järjestämään? Jos ei dräftejä ole syntynyt, niin eihän se voi keltään olla pois mikäli sitten pelaillaankin legacya?

Toisekseen, dräftiä voi kuitenkin pelata vähintään joka toinen perjantai myös Fantasiapeleillä, missä osa Caion kävijöistä taitaakin kulkea.

Mun mielestä Edvinin järkkäämien turnausten myötä Caioon on saatu uusiakin kävijöitä, joita en ole siellä koskaan nähnyt dräftäämässä.

Eli toivottavasti legacya pelaillaan jatkossakin!

Poissa The Abyss

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #136 : 04.03.15 - klo 15:28 »
Viimeiset kolme tai neljä kertaa kun Caiossa on ollut dräfti, nämä ovat olleet juuri sellaisina torstaina, jolloin Edvin ei ole pitänyt turnausta. Tästä syystä vedin kyseiset päätelmät.

Eikä minulla todellakaan ole mitään sitä vastaan, jos turnauksia järjestetään. Pikemminkin olen ollut erittäin tyytyväinen siihen, että muutkin kuin minä ovat alkaneet järjestää turnauksia Oulussa. Itselleni vaan eivät nuo perjantain aikataulut sovi, joten toivoisin että edes Caiossa pääsisin silloin tällöin dräftäämään. MODOonkaan kun en ole sortunut enkä sorru.

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #137 : 05.03.15 - klo 00:00 »
Hyvä että saadaan keskustelua aikaiseksi. Ennen kuin aloin järjestää Lekaturnauksia, oli caiossa tosi kuollutta. Monta viikkoa saattoi mennä syksymmällä, että pelattiin vaan neljästään edh:ta. Kävijämäärät ovat selvästi lisääntyneet pelien monipuolistuttua. En tietenkään halua että draftit kuolee. Katotaan miten huomenna on molempiin pelaajia.

Eli huomenna Leka ja Draft.

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #138 : 10.03.15 - klo 11:27 »
Viime torstaina pelattiin team-draft. Ensi torstaina pidän taas lekaa, mutta poikkeuksellisesti pelit alkaa klo 20:00.

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #139 : 12.03.15 - klo 10:55 »
Tänään on sitten varmat lekapelit. Draftista en mene takuuseen, mutta luultavasti on sitäkin (alkaa 19.00). Itse tulen vasta kahdeksaksi paikalle lekaa vetämään, kun töistä kerkeän.

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #140 : 15.03.15 - klo 22:07 »
Viime torstaina oli hyvät pelit kahdeksalla pelaajalla, joista voittaja kääri 18 MCM-credua.

Ensi torstaista alkaen aloitan leka turneen klo 19:15  (drafti normaalisti klo 19:00). Tämän toivon helpottavan molempien turnausten täyttymistä.

Poissa The Abyss

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #141 : 15.03.15 - klo 22:46 »
Ensi torstaista alkaen aloitan leka turneen klo 19:15  (drafti normaalisti klo 19:00).

Ensi torstaina Caio on tosin kiinni omistajanvaihdoksen ja remonttitöiden seurauksena (lähde: Facebook).

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #142 : 15.03.15 - klo 23:20 »
Ensi torstaista alkaen aloitan leka turneen klo 19:15  (drafti normaalisti klo 19:00).

Ensi torstaina Caio on tosin kiinni omistajanvaihdoksen ja remonttitöiden seurauksena (lähde: Facebook).

No niinpäs onkin. Eli ei pelejä.

Poissa Lunsku

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #143 : 23.03.15 - klo 17:37 »
Caiokin on taas auki.

Fantsu ei kummemmin ole nykyään mainostellut Partiksella, mutta mainitaan nyt kuitenkin että lauantaina (28.3.) olisi Dragonsin sealedia releaseviikonlopun ratoksi. 4x Dragons, 2x Fate. Lisätiedot kalenterista.

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #144 : 31.03.15 - klo 23:52 »
Torstaina tod. näk. drafti kun on uusi setti ja uudet kujeet.

Poissa casual

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #145 : 01.04.15 - klo 06:50 »
Tarkoittaako että huomenna ei lekaa olisi?

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #146 : 01.04.15 - klo 09:47 »
Tarkoittaako että huomenna ei lekaa olisi?

Kyllä minä pidän lekaa jos vaan pelaajia on tarpeeksi. Luulen vain, että drafti vetää porukkaa enemmän.

Poissa Lunsku

Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #147 : 01.04.15 - klo 09:53 »
Onko nyyttitilanne mimmoinen? Myöntääkö kekään että Dragonsia ja Fatea löytyisi?

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #148 : 01.04.15 - klo 12:38 »
Onko nyyttitilanne mimmoinen? Myöntääkö kekään että Dragonsia ja Fatea löytyisi?
Minä hommaan.

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: [Oulu] Caio taas auki, torstaisin magic-toimintaa!
« Vastaus #149 : 02.04.15 - klo 15:32 »
Tänään sitten pääsiäisen kunniaksi koitetaan saada laka ja drafti aikaiseksi. Tänään on lekassa vain pusseja tarjolla palkinnoiksi.