Poromagia

Kirjoittaja Aihe: GP Lille 3-5.7  (Luettu 4560 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Shandalar

GP Lille 3-5.7
« : 28.04.15 - klo 18:30 »
Turnaukseen on vielä pari kuukautta aikaa, mutta avataan nyt keskustelua.

Turnauspaikkana toimii Lille Grand Palais (http://www.lillegrandpalais.co.uk/) joka mainostaa lähiseudulta löytyvän yli 7000 hotellihuonetta.
Pariisista matkaa junalla on noin tunti ja Brysselistä reilu puoli tuntia.

Harkitsen itse lähtemistä, mutta lennot ja majoitukset ym. on vielä bookkaamatta.
Junalla täytyy jokatapauksessa kulkea joko Brysselistä tai Pariisista. Lentojen hinnoissa ei tällä hetkellä ole suurta eroa, mutta onko kenelläkään kokemusta junamatkustamisen hinnoista tuolla suunnalla?

Hotelleja vähän jo katselin, mutta mikäli löytyisi halukkaita jakamaan hintaa niin joku isompi Airbnb-kämppäkään ei olisi huono vaihtoehto.
« Viimeksi muokattu: 28.04.15 - klo 18:34 kirjoittanut Shandalar »

Poissa WoRMaSTeR

Vs: GP Lille 3-5.7
« Vastaus #1 : 29.04.15 - klo 10:11 »
Olen itse lähdössä ja meitä on tulossa vissiin sellainen 18 hengen porukka. Majoitukset ja lennot on jo hoidossa, Pariisista Lilleen junalippua ei vissiin saa ostettua vielä (sen saa vasta 2 kuukautta aiemmin käsittääkseni). Ollaan torstaina siinä 11:00 maissa Pariisissa ja siitä varmaan lähetään sitä junaa kattelee, muutama tyyppi joukosta on ennen käynyt ja tietää suurinpiirtein mitä pitäisi tehä.

Lähde siis ihmeessä Lilleen, ainakin suomalaisia on lähdössä iso joukko!

Poissa hall0n

Vs: GP Lille 3-5.7
« Vastaus #2 : 29.04.15 - klo 17:39 »
Menossa. Asun Brysselissä tuolloin ja varmaan junalla/bussilla sitten siirtyminen Lilleen. Tai sitten paikalliselta shopilta etsin jonkun autokunnan :P Bussilla matkustamiseen suosittelen uk.megabus.com. Halvalla saa lipun kun ajoissa ostaa ja varmaan ~aina edullisempi kuin juna.

Poissa mahonen

Vs: GP Lille 3-5.7
« Vastaus #3 : 30.04.15 - klo 00:56 »
Menossa. Asun Brysselissä tuolloin ja varmaan junalla/bussilla sitten siirtyminen Lilleen. Tai sitten paikalliselta shopilta etsin jonkun autokunnan :P Bussilla matkustamiseen suosittelen uk.megabus.com. Halvalla saa lipun kun ajoissa ostaa ja varmaan ~aina edullisempi kuin juna.

Tasureita luvassa.

Poissa ElfRiderX

Vs: GP Lille 3-5.7
« Vastaus #4 : 06.05.15 - klo 18:18 »
Ei näytä toi sivu että pääsis bussilla  pariirista lilleen taikka toisinpäin? :o

Poissa Telkku

Vs: GP Lille 3-5.7
« Vastaus #5 : 06.05.15 - klo 19:21 »
Ei sinne bussilla kannata mennä, menee todella kauan, junalla menee yks luikaus.

Ei näytä toi sivu että pääsis bussilla  pariirista lilleen taikka toisinpäin? :o

Poissa ElfRiderX

Vs: GP Lille 3-5.7
« Vastaus #6 : 06.05.15 - klo 19:47 »
Ei sinne bussilla kannata mennä, menee todella kauan, junalla menee yks luikaus.

Ei näytä toi sivu että pääsis bussilla  pariirista lilleen taikka toisinpäin? :o

Jooh kuulostaa ihan järkevältä  eikä varmaan hirveästi tuossa hinnassa säästä jos on samaa tasoa kuin suomen  junan ja bussin välinen hintaero.
Mietin tässä lähinnä matkaa  GP:n jälkeen pariisiin menoa muutamaksi päiväksi. Niin oiskoo jollain tarkempaa  tietoa asiasta et onko paljon alennusta jos ostaa liput etukäteen kuin että ostais liput paikanpäältä matkustaessa?
Kaikki apu myös halpojen sekä luotettavien hostellien suhteen on tervetullutta :)

Poissa Morian

Vs: GP Lille 3-5.7
« Vastaus #7 : 06.05.15 - klo 21:25 »
Oman käynnin perusteella Pariisi ja halpa ei vaan kohtaa :)

Poissa ElfRiderX

Vs: GP Lille 3-5.7
« Vastaus #8 : 06.05.15 - klo 23:19 »
Oman käynnin perusteella Pariisi ja halpa ei vaan kohtaa :)

Juu ei oikeen osu kohille sen saman   huomasin viime vuonna siellä käydes :D 

Poissa Telkku

Vs: GP Lille 3-5.7
« Vastaus #9 : 07.05.15 - klo 17:44 »
Mie oon ollu jo 3 kertaa ( 2 lomareissua ) ja ei kyl oo ollu omasta mielestä kovin kallista, kattoo vähä mihi menee, ainaki suomeen verrattun safkat sun muut paljo halvempia. Itekki oon ma-ti yön pariisissa et jos joku haluu sille yölle jakaa huoneen ni privaan viestiä. Ja pitäs olla halvemmat ne junaliput etukäteen, sen verra oon tutkinu.

Poissa Nastaboi

Vs: GP Lille 3-5.7
« Vastaus #10 : 25.05.15 - klo 21:35 »
Yksi paikka vapaana hotellissa to-ma.


Hakemukset tähän osoitteeseen.
   |
   |
   |
<-

[edit] Meníjò.
« Viimeksi muokattu: 31.05.15 - klo 22:35 kirjoittanut Nastaboi »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Avez