Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mother Earth is pissed off!  (Luettu 2346 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pulli

Mother Earth is pissed off!
« : 15.09.15 - klo 23:16 »
Jeees, pitkästä aikaa ajattelin julkaista täällä pakka viritelmän. Ideana tällä kertaa pelata landeillä. Elikkäs landfall, awaken etc kyvyt mukana pakassa. Väriyhdistelmä on WRG ja komentajana seisoo Marath, Will of the Wild. Pakka ei pyöri komentajan ympärillä ja näin ollen en ole lisäämässä marath pakkojen yleisimpiä lappuja. Kyvyt kyllä toimii noinkin tässä. Lähinnä komentaja on mukana, jotta saan valkoiset poistot, muutamat tutorit ja yllärispellit mukaan. Ajattelin aluksi uutta omnathia komentajaksi mutta päädyin laittamaan sen pakkaan.

Elikkäs idea on simppeli, pyritään hyötymään landeistä muutenkin kuin manana, paljon ramppia, landfall trickejä jne jne.

Tässä pakka: http://tappedout.net/mtg-decks/what-a-beautiful-landscape-whaaahhhhh/

Kertokaa mielipiteitä ja parannusehdotuksia :)
Muutamia mitä itse olen ajatellut on ländien suojan puute ja ehkä 36 paanua on hieman liian vähän. Sekä olisi kiva saada vähän kortin nostoa mukaan.

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Mother Earth is pissed off!
« Vastaus #1 : 16.09.15 - klo 00:18 »
tosi kivan näköinen pino!:)
onko tässä jotain infi yms komboja?
Suosittelisin sitä sword of feast and famine
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa Pulli

Vs: Mother Earth is pissed off!
« Vastaus #2 : 16.09.15 - klo 06:31 »
En tykkää rakentamalla rakentaa comboja ja varsinkaa inficomboja. Niitä syntyy jos syntyy pelin aikana :) (kerron salaisuuden, ei riitä aivot siihen :D) tykkään yksinkertaisesta, esim Titania, Protector of Argoth on pöydässä ja pelataan joko Scapeshift tai Epicenter tresholdina. Eli unhan nuita pieniä comboja. Scapeshift toimii niin monen kanssa. Miekkaa olen miettinytkin, mutta en omista sellaista vielä, lisä untap lands efektit ei olis pahitteeksi.