Poromagia

Kirjoittaja Aihe: YV ei enää lähetä saapumisilmoitusta sähköpostiin? edit: ratkaistu  (Luettu 4619 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa chillygel

Olen säätänyt asetuksista että kun saapuu YV minulle, sähköpostiin pompahtaa samalla postia, auttaa näkemään että on tullut viestiä kun en niin usein käy tällä sivulla. Jäänyt muutamat yksärit huomioimatta vaihtoehdotuksista yms. Asetuksia en ole säätänyt tai mitään etten enää saavuttaisi...??? Myös YV:jä poistelin paljon jos vaikka se olisi vaikuttanut, mutta ei.. Missä vika?

Olisi voinut lukea tuon alempana olevan ketjun ensin kun postaan. Eli foorumi blokkaa hotmailin.
« Viimeksi muokattu: 03.09.17 - klo 16:02 kirjoittanut chillygel »

Poissa luma

Olisi voinut lukea tuon alempana olevan ketjun ensin kun postaan. Eli foorumi blokkaa hotmailin.

Itse asiassa niin päin että hotmail blokkaa foorumin, mutta lopputulos on toki sama.

Poissa Greyhald

En viitsinyt aloittaa uutta threadia, kun asiasta on jo puhuttu. Anyway mulla on yahoo maili ja nyt ei joulun jälkeen ole tullut enää s-postia uusista viesteistä, vaikka aiemmin tuli ongelmitta vuosikausia ???
Tietääkö joku ratkaisua ongelmaan?
"Abandon all hope ye who enter here"
-Dante's divine comedy, Inferno

Poissa Hiski

En viitsinyt aloittaa uutta threadia, kun asiasta on jo puhuttu. Anyway mulla on yahoo maili ja nyt ei joulun jälkeen ole tullut enää s-postia uusista viesteistä, vaikka aiemmin tuli ongelmitta vuosikausia ???
Tietääkö joku ratkaisua ongelmaan?

Valita sähköpostipalvelun ylläpitäjälle, että et saa tällaiselta sivustolta sähköposti-ilmoituksia. Kerro heille myös jokin aika + pvm sekä otsikko/sisältötieto viestistä, jonka olisi pitänyt saapua sähköpostiisi. Palveluntarjoaja saattaa muuttaa spam-filttereitä, jos sille päälle sattuu :)

Poissa Greyhald

Oolrait, koitetaan!
"Abandon all hope ye who enter here"
-Dante's divine comedy, Inferno

Poissa luma

Jostain tuntemattomasta syystä sekä Hotmail että Yahoo blokkaavat Mtgsuomen sähköposteja. Yksi syy voi olla että joku on lähettänyt spämmiä Mailgunin kautta samalla jaetulla IP-osoitteella (koska en halua maksaa luokkaa 50€/kk dedikoidusta Mailgun-osoitteesta) ja IP on päätynyt estolistalle. Tämä on asia jolle en mahda mitään ilman kohtuutonta rahanmenoa.

Poissa Greyhald

Kiitoksia tiedosta. Gotta just deal with it then.
"Abandon all hope ye who enter here"
-Dante's divine comedy, Inferno