Muu MTG > Aloittelija-alue

Aloittelijan huuto

<< < (3/3)

VariSami:

--- Lainaus käyttäjältä: yeou - 07.09.11 - klo 18:13 ---miten olisi perjantaina 9.9 klo 15 fantasiapeleissä? (jyväskylässä, jyväskylässä... minut tunnistaa kahdesta letistä.)
ei minulla sitten muita varusteita kuin riku ja porukkansa

--- Lainaus päättyy ---
Luennot klo 16 asti ja se, että minut noukitaan serkun häitä viettämään käytännössä heti sen jälkeen ovat tiellä ylihuomenna. Mutta toivottavasti muuta seuraa on saatavilla. Tilasin myös tarpeita 2. EDH-pakkaani (Ghave), joiden toivon mukaan pitäisi olla kaikkien käsissäni viimeistään kuun loppuun mennessä (advetureson, max. 2vk aika löytää varastosta puuttuvia kortteja), joten jos innokkaita kokeilijoita löytyy, voin myös lainata pakkaa sitten.

shadowthread:
Todennäköisesti minä olen se toinen EDH pakan kasannut henkilö, jonka varisami tietää. Mulla on yleensä FNM:ssä ollut hyvin erikoislaatuisia läjiä. Mulle kyllä sopii tuo perjantain klo 15 alottelut, tosin pitää ottaa huomioon että mikäli FNM:ään on ilmoittaunut hurja määrä jengiä, ei mahduta pelaamaan montaa peliä. Tosin nyt on FNM formaattina on Extended, mikä ei ole hirveän suosittua ollut.

yeou:
ok :>

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta