Muu MTG > Aloittelija-alue

Olen aloittelija, mitä kannattaa ostaa ihan ensimmäiseksi?

<< < (3/11) > >>

Taikinavelho:
Joo ostin jo Innastradin Repel the Darkin mutta aion ostaa Path to Victory ja yhdistän molemmat super Deckiksi :D

Kapselimato:
Itsehän tutustuin kyseiseen peliin suoraansanottuna eilen, työkaverit siihen aikansa minua aivopesivät ja sorruin sitten intro deckin ostoon, toki sain sen ilmaisen 30 kortin pakkahärpäkkeen ensin. ainoa ongelma omalla kohdalla on se etten saa ohjeista tolkkua että miten tämä peli oikein etenee, asiaa voisi toki helpottaa sillä että harjoittelisin kaverini kanssa joka tätä peliä aikanaan pelaili ja joka nyt on myös siitä jälleen kerran innostunut, vaikuttaa mukavalta harrastukselta, saattaa vaan käydä niin että lähtee homma lapasesta, noh lähteköön... kaikenkaikkiaan hyvinkin hyödyllinen tämä postaus kuitenkin, infoineen kaikkineen, kiitos siitä :)

syfilisx:
http://planeswalkingpeddler.blogspot.fi/2011/01/magic-gathering-tutorial-week-11-elcome.html
En lukenut itse ihan kokonaan, että toivottavasti on alusta loppuun hyvää kamaa, mutta tossa ois ainakin vuoron rakenteet yms. selitetty, jos siitä pääsis alkuun?

Etheraven:
Omastakin mielestäni Intro pack on paras tapa aloittaa, joku mikä näyttää omantyyliseltä niin saa pidettyä aloittelijatason pelimotivaation jotenkin yllä (itse aloitin aikanaan Myr of Mirrodin dekillä, koska Sunblast angel on kaunis) ja saa sen yksi tai kaksi boosteria minkä avulla tehdä ensimmäiset omat muunnokset ja mahdollisia korttivaihtoja kavereiden kanssa.

Sitten tosiaan se tool box tai duel deck, ellei halua heti turnauksiin mihin paras olisi se event deck +muutama irtokortti.

KingKoljaatti:
Ihan uunituore noobie tääsä hei no viikon vanha ehkä.

Olen nyt kerännyt m13 ja puuttuu muutama mythic rare ja rareja muut taitaapi olla useampana lappusena. Ajattelin laajentaa kokelmaani jollain booster boxilla. Lähinnä tulee nyt mieleen Gatecrash ja return to ravnica tai dragon's mace. Mikä noista seuraavaksi ? Block 2 ei varmaan kande kun menee syksyl vanhaks noi on vielä vuoden voimassa standardia ja kilpailu pelaamista silmällä pitäen.

Ystävällisin terveisin KingKoljaatti

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta