Muu MTG > Aloittelija-alue

Olen aloittelija, mitä kannattaa ostaa ihan ensimmäiseksi?

<< < (2/11) > >>

lee-lukas05:
Olen aloittelija ja kuulin jostain että Intro Deck ois oiva valinta. En tietenkään viellä tunne sääntöjä hyvin, pitääpä lukaista noita sääntöjä viellä :) Kyllä se tuosta lähtee käyntiin :)

Metz^^:

--- Lainaus käyttäjältä: lee-lukas05 - 16.04.12 - klo 10:00 ---Olen aloittelija ja kuulin jostain että Intro Deck ois oiva valinta. En tietenkään viellä tunne sääntöjä hyvin, pitääpä lukaista noita sääntöjä viellä :) Kyllä se tuosta lähtee käyntiin :)

--- Lainaus päättyy ---

Lähtee helposti käyntiin, kun etsii paikan missä porukka pelaa tai yllyttää kaverin, pari mukaan :>

Taikinavelho:
Aion juuri aloittaa Mtg pelaamista ja aloitin tavallaan jo sen pelaamista Duels of the Planeswalker 2013 pelaamisella. Tosi hyvät neuvot, mutta nopee kysymys. Kannattaako ostaa Innastrad settin Intro Deckiä, koska se on uusi ja vähän uudemmat kortit kun vanha setti vai onko 2013 myös ok?

WoRMaSTeR:

--- Lainaus käyttäjältä: Taikinavelho - 12.08.12 - klo 11:16 ---Aion juuri aloittaa Mtg pelaamista ja aloitin tavallaan jo sen pelaamista Duels of the Planeswalker 2013 pelaamisella. Tosi hyvät neuvot, mutta nopee kysymys. Kannattaako ostaa Innastrad settin Intro Deckiä, koska se on uusi ja vähän uudemmat kortit kun vanha setti vai onko 2013 myös ok?

--- Lainaus päättyy ---
Tällä ei sinänsä ole väliä. Käytännössä setit Innistrad, Dark Ascension, Avacyn Restores ja M13 tulevat olemaan yhtä kauan Standard kelpoisia (FMN ajatelleen jos se on suunnitelmissa). Eli valitset niistä vaan semmoisen joka tuntuu olevan omaan makuun, jos meinaat pelailla vaan keittiönpöydille setillä ei liene suurempaa merkitystä. Itse huomioisin kuitenkin että yleensä vanhemmista seteistä jää kauppoihin se ns. sakka eli huonoimmat pakat jäljelle. FMN:stä vielä sen verran että jos se on suunnitelmissa itse ostaisin silloin ennemmin Event Deckin, käytännössä nimittäin saat vaihtaa Intro Deckistä n. 30 korttia + 15 sideboardin jos meinaat oikeesti jossain turnauksessa pelailla. Event Deckistä puuttuu yleensä vaan muutama kallis kortti (n. 10 kpl) ja niillä voi jo olettaa pari peliä voittavansakkin.

jkk:
Intro Deck on aloittelijalle paras ostos. Huomaa, että M13 on uudempi kuin Innistrad.

Event Deck on toki ihan jees jos aikoo FNM:ään, mutta jos nyt kuitenkin lähdetään siitä ettei tämä harrastus jää yhden tuotteen ostamiseen, niin aloita ihan rauhassa siitä Intro Packista ja osta Event Deck sitten myöhemmin jos ylipäätänsä haluat turnaukseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta