Muu MTG > Aloittelija-alue

Aloittelijan ongelma

(1/2) > >>

Mikez96:
Terve kaikki! OLen tässä miettinyt tämän harrastuksen aloittamista, mutta olisi onglema. Kukaan kaverini ei pelaa Magicia, joten en pääse heidän kanssaan pelaamaan enkä myöskään tiedä ketään joka pelaisi. Asun Kemissä ja en ole huomannut kokoontuuko täällä peliseuroja jotka pelaavat Magiciä. Mitä minun kannattaisi tehdä? Minun pitäisi vain saada peliseuraa jota ei oikein löydy.

Wrakis:
Ensimmäiseksi kannattaa kartoittaa lähin MTG:n jälleenmyyjä (esim. fantasiapelit), jossa yleensä myös järjestetään paikallisia turnauksia. Sieltä on hyvä lähteä muodostamaan omaa peliporukkaa, jonka seurassa voi sittenkin lätkiä korttia, kun vakiopaikka on suljettuna.
Myös täällä kannattaa huudella, että löytyykö Kemistä (tai läheltä?) porukkaa, joka ottaisi sinunlaisen aloittelijan mukaan.
Ja ainahan on mahdollisuus huijata... anteeksi, houkutella kavereita pelaamaan MTG:tä.  8)

mishrasfart:
MTG Online ei varmaankaan ole huono vaihtoehto?

jupu_:
Vaiha tuo avatar nyt ainakin aluksi, varmaan kolmas ihminen jolla sama avatar, häiritsevää :P.

yugular:

--- Lainaus käyttäjältä: mishrasfart - 06.11.11 - klo 12:00 ---MTG Online ei varmaankaan ole huono vaihtoehto?

--- Lainaus päättyy ---

Jos pitää limitedistä tai turnauspelaamisesta (tosissaan pelaamisesta). Jos taas pitää casuaalimmasta meiningistä ja pelin sosiaalisesta puolesta niin MTGO ei ole paras alusta...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta