Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Kuopio] Perjantaisin FNM ja sunnuntaisin sitä sun tätä  (Luettu 105728 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #120 : 14.09.13 - klo 10:12 »
Lauantain prelluun on ennakko ilmoittautumiset, tilaa on 21 pelaajalle. Ilmoittatuminen tapahtuu mtgsuomen kalenterin kautta.
-Pasi
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Dethkrush

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #121 : 05.10.13 - klo 20:05 »
Onko perjantaina 11.10. mitä tarjolla?

Poissa Stanku

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #122 : 17.10.13 - klo 18:41 »
Olisi hakusessa kaksi kappaletta temple of silenceja, että ottaka mukaan huomenna mikäli löytyy ja mielii vaihtaa.

Poissa Klasu

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #123 : 26.10.13 - klo 19:01 »
Ottakaahan huomiseksi kaikki ylimääräiset Ancient Grudget mukaan niin saan edes jotain sidelle..

- Klasu

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #124 : 20.11.13 - klo 21:51 »
Minkälaisia deckejä modernissa on nähty sunnuntain peleissä?

Poissa Juzam Djinn

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #125 : 20.11.13 - klo 22:39 »
Ainakin seuraavia pakkoja olen itse nähnyt pelailtavan:

4c Gifts
UR Faeries
UR Storm
Summer Bloom combo
Affinity
Jund Rack
Melira Pod
W/x Lifegain
GW Hatebears

+ Varmaan muitakin, ei vaan tule mieleen.

Poissa Dethkrush

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #126 : 21.11.13 - klo 09:25 »
Ite turttailin viime sunnuntaina BRU Goryo Breachillä 1-2, ei menny niinu Strömsössä.

Poissa Taikinavelho

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #127 : 29.11.13 - klo 08:41 »
Onko 20. päivä joulukuuta FNM? Ja onko silloin kyseessä Standard vai Draft?

Poissa Prenger

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #128 : 13.12.13 - klo 22:11 »
Tarvitsisin nyt sunnuntain Highlanderiin alla olevat laput. Voin ostaa/vaihtaa nuo poies, jos et halua vain lainata.
Mirri's Guile
Summoning Trap
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa Stanku

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #129 : 20.12.13 - klo 23:53 »
Oisko modernia sunnuntaina?

Poissa Juzam Djinn

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #130 : 21.12.13 - klo 08:09 »
Mutuilen, että 22.12 on Legacya ja 29.12 on sitten Modernia.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #131 : 21.12.13 - klo 09:58 »
Legacy on vuorossa sunnuntaina. Ensi viikolla modernia.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Stanku

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #132 : 21.12.13 - klo 17:14 »
Kellään pakkaa lainata lekaan?

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #133 : 08.01.14 - klo 17:00 »
Perjantaina ei draftata, ei ole pusseja. Kokeillaan jos saadaan formaatti vaihdettua, mutta pelaillaan joka tapauksessa standardia.
-Pasi
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Prenger

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #134 : 08.01.14 - klo 17:25 »
Siinä tapauksessa tarvitsisin perjantaiksi yhden Domri Raden ja Stomping Groundin lainaan.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #135 : 08.01.14 - klo 18:12 »
Tuli tietoa että pusseja on mahdollisesta saatavilla perjantaiksi. Huomenna varmistetaan mitä pelataan.
-Pasi
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #136 : 09.01.14 - klo 18:34 »
Huomenna draftataan.
-Pasi
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa Klasu

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #137 : 31.01.14 - klo 09:50 »
Oliskos kellään settiä Skullcrackejä lainata / myydä tän päivän Standardi mittelöihin?

- Lasse-Pekka

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #138 : 31.01.14 - klo 20:48 »
Selvennetään että huomenna pelataan Nuorisotalolla kello 11.

-Pasi
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #139 : 02.02.14 - klo 10:33 »
Jos jollakin on ylimääräisiä suojia, ottakaa mukaan prelluun tänään! Voin ostaakin jos on myydä suojat. Vähän viime hetkellä, mutta joo..

Poissa Klasu

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #140 : 12.02.14 - klo 20:20 »
Onko 14.2 perjantaina FNM:ää ja jos on niin onko se rafti vai stantarti?

- Klasu

edit: löytyi http://locator.wizards.com/#brand=magic&a=location&p=Kuopio+Finland&et=FM&pm=THS&massmarket=no&loc=321645&orgid=18547&addrid=321645
« Viimeksi muokattu: 13.02.14 - klo 12:35 kirjoittanut Klasu »

Poissa Dethkrush

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #141 : 28.02.14 - klo 02:08 »
Voe fittan, niin olin leka fiiliksissä. 9.3. joku lainaa Taigan.

Poissa Crazard

Vs: [Kuopio] Turnaukset PE&SU
« Vastaus #142 : 27.03.14 - klo 10:28 »
Hojo, kellään huomiseen Standuun lainata Nighthowleria tai paria?

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Muutoksia turnauksissa!
« Vastaus #143 : 06.04.14 - klo 11:50 »
Muutokset sunnuntain turnauksiin löytyy aloitusviestistä. Pelaajia on kuultu ja muutokset kuulostivat kaikkien mielestä hyvälle.

Turnauspaikka muutetaan Fantasiapeleille, jotta pelaajamäärä myös sunnuntaiformaateissa saataisiin nousuun. FNM alettua pyörimään fantsulla turnauksien kävijäämäärä on tuplaantunut. Tuttu liike on uusille pelaajille helpommin lähestyttävä ja kynnys turnaukseen tulemiseen pienenee. Myös näkyvyyttä saadaan kivasti lisää, kun muutkin nörtit näkee pelaajia magicin kimpussa.

Aloitusajan siirtäminen tunnilla johtuu turnauspaikan vaihtumisesta. Fantasiapelit kun aukeaa vasta klo 12.

Formaatin vaihtumisen harventamiseen johti se ettei pelaajista ollut mielekästä hankkia pakkaa jolla pääset pelaamaan kerran kolmessa viikossa. Muutoksen jälkeen samaa pakkaa/formaattia saat pelata kuukauden, eikä sen hankkiminen tunnu enää niin turhalle. 2 kuukautta on sopiva väli korttien hankkimiseen uuteen formaattiin tai pakkaan.

HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa mazze

Vs: [Kuopio] Muutoksia turnauksissa!
« Vastaus #144 : 09.04.14 - klo 07:40 »
Tuleeko Journeyn prellutkin olemaan sitten fantasiapeleillä? Tuleeko niihin taas erillinen ilmoittautuminen, koska silloin kerran sinne ei mahtunut porukkaa kun kourallinen?

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Muutoksia turnauksissa!
« Vastaus #145 : 17.04.14 - klo 09:52 »
Lauantain prellu laitettu MtgSuomen kalenteriin. Käykääpäs ilmottautmassa!
-Pasi
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Muutoksia turnauksissa!
« Vastaus #146 : 19.04.14 - klo 12:18 »
Muutoksia suunnitelmiin, huomenna pelataan lekaa jos saadaan tarpeeksi pelaajia.
-Pasi
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa MTG-Kuopio

Vs: [Kuopio] Muutoksia turnauksissa!
« Vastaus #147 : 05.05.14 - klo 10:34 »
Vähän muutoksia suunnitelmiin. Siirrettiin legacy seuraavalle kuulle, kun 2 sunnuntaita menee mönkään. Modern Masters draftiin pitää ilmottautua ennakkoon.
HUOM. Kuopion turnausjärjestäjien yhteinen käyttäjätili, älä lähetä yksityisviestejä. Yhteydenotot sähköpostiosoitteisiin tai yv:lla itse kullekin.

Poissa ElliahTheCruel

Vs: [Kuopio] Muutoksia turnauksissa!
« Vastaus #148 : 19.05.14 - klo 16:52 »
Tullaanko Kuopiossa pelaamaan ollenkaan conspiracy settiä, joka ilmestyy nyt kesällä?

Poissa imppu

Vs: [Kuopio] Muutoksia turnauksissa!
« Vastaus #149 : 21.05.14 - klo 13:04 »
Tullaanko Kuopiossa pelaamaan ollenkaan conspiracy settiä, joka ilmestyy nyt kesällä?
Odotellaan ihan rauhassa, että saadaan setistä infot ulos. Kysellään sitten mitä pelaajat on mieltä ja katsellaan.