Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2284403 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Chaosworm

Vs: Re: Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1200 : 19.11.09 - klo 20:51 »
mua vituttaa että mun sisko vei mun auton.... Ja sain tilalle paskarotiskon joka syö bensaa 10000l/1km:lla.

Ajattele positiivisesti: nyt varmaan pyöräilet autolla ajamisen sijaan jolloin kunto kasvaa ja rahaa säästyy!
Ja sitäpaitsi maailmakin pelastuu.
aka. Awaclus

Poissa toni_a_salmi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1201 : 20.11.09 - klo 21:37 »

  Kolmen viikon odottelun jälkeen ja useamman asian järjestelyn jälkeen, ku olisin valmis kunnon mtg hetkeen Tampereella ni sairastun ja joudun makaamaan
  raatona kotona. Se jos joku vituttaa, että on uskomattoman paska tuuri.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1202 : 21.11.09 - klo 13:39 »
Haluan lunta, aurinkoa ja paukkupakkasta enkä vettä, viimaa ja viittä plus celsiusta saatana  >:(

Poissa marko88

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1203 : 23.11.09 - klo 04:14 »
naiset... ja sit tää paska kone
Heaven's waiting for you
Just close your eyes and say goodbye
Hearing your pulse go on and on and on...

I've been far away
When I see your face
My hearts burst into fire!
Hearts burst into fire!

Poissa HN IPPO

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1204 : 23.11.09 - klo 18:20 »
naiset... ja sit tää paska kone


+ kipeä jalka.
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.

Poissa Temppi88

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1205 : 24.11.09 - klo 20:27 »
Vituttaa kun epäillään selkärankareumaa (näin 3 vuoden selkäkipujen jälkeen) ja MRI-kuvaus ja vastaanottoaika on vasta joulukuussa. Tähän liittyen vituttaa kun olen piilolinssejä kokeillut ettei harrastuksien jälkeen tarvitsisi aina korjailla rikki menneitä silmälaseja. Nyt sitten piilolinssit ei vissiin sovi mulle ollenkaan jos tuo reuma todetaan. Ainakin silmälääkäri niin sanoi...

Poissa Mozzam

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1206 : 27.11.09 - klo 01:49 »
Minua vituttaa, kun internetistä ei saa ikinä mitään täysin pois.
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1207 : 30.11.09 - klo 08:48 »
Nettiyhteys toimimatta kohta kaksi viikkoa.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1208 : 01.12.09 - klo 08:46 »
Monia dekki-ideoita, mutta ei millä toteuttaa + kun olen saanut jonkun ideani tehtyä, se ei olekaan toiminut  :)
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa Masa88

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1209 : 01.12.09 - klo 11:38 »
Monia dekki-ideoita, mutta ei millä toteuttaa + kun olen saanut jonkun ideani tehtyä, se ei olekaan toiminut  :)

Tästä syystä roksaus on ihan kelpo asia, koska on kiva pistää tuhottomasti rahaa projektin eteen joka ei toimi

Itse aiheeseen, vituttaa ku LEDit maksaa mansikoita -.-
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1210 : 01.12.09 - klo 11:40 »
Itse aiheeseen, vituttaa ku LEDit maksaa mansikoita -.-
Samoin. Olen jo kaksi mansikkaa maksanut, mutta se ei oikein riitä  :(
aka. Awaclus

Poissa Delicious_Kake

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1211 : 01.12.09 - klo 22:57 »
Kaitpa liikennekameraan ylinopeuden ajosta saa olla hieman käärmeissään... Oma moka, tiedetään, mutta sitä suuremmalla syyllä vituttaa.

-Kake

Poissa mairou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1212 : 01.12.09 - klo 23:16 »
Kaitpa liikennekameraan ylinopeuden ajosta saa olla hieman käärmeissään... Oma moka, tiedetään, mutta sitä suuremmalla syyllä vituttaa.

-Kake

Eihä se vielä voi vituttaa, vasta sittenku tulee postia virkavallalta. :)

Poissa Delicious_Kake

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1213 : 02.12.09 - klo 19:18 »
Kaitpa liikennekameraan ylinopeuden ajosta saa olla hieman käärmeissään... Oma moka, tiedetään, mutta sitä suuremmalla syyllä vituttaa.

-Kake

Eihä se vielä voi vituttaa, vasta sittenku tulee postia virkavallalta. :)

Ikävä kyllä sitä postia tuli jo.

-Kake

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1214 : 03.12.09 - klo 04:52 »
Palohälytys toi mukavaa vipinää muuten hiljaiseen työyöhön mutta asiasta seurannut tunnin kökkiminen pihalla t-paidassa 12 asteen pakkasessa taas toi vain vitutuksen. Ja sitten ollaan vielä aluspaitaa myöten öljyssä kun siivoillaan hydrauliikkaletkun halkeamisesta aiheutunutta öljyvahinkoa. 125 litraa öljyä pitkin puhdastilaa  :P Ompahan ollut toiminnan täytteinen yö.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa hall0n

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1215 : 03.12.09 - klo 14:46 »
Saakelin PS3 sanoi sopimuksen irti 6kk:n jälkeen. Ensin sanoo, että kiintolevy pitää palauttaa ennalleen, mutta se ei onnistukaan. Ratkaisuksi tarjotaan kovon alustamista. Pitkin hanpain sitten alustan sen ja kun käynnistän laitteen niin kiintolevy pitäisi jälleen palauttaa ennalleen. Palautuksen aikana kone kaatuu täysin. Seuraavan kerran kun käynnistän niin ruutuun tulee standard definitionissa teksti: Oikeaa kiintolevyä ei löydy. Takuuta vielä 6kk jäljellä, mutta kuinkahan kauan siinäkin prosessissa menee tähän aikaan vuodesta.

Nyt lojuu sitten 40'' Samsung tyhjän panttina, kun millään muulla laitteella ei pysty Blu-ray -levyjä tai sen puoleen DVD-lättyjäkään soittamaan (en rupea telkkariin tietokonetta naittamaan). Onneksi sentään Salkkarit voi vielä katsoa.

Oikeasti kuitenkin vituttaa se, että ei pääse pelaamaan Modern Warfare 2:sta ja mahosen pokemonin hahmon leveli kipuaa isommaksi  :(

Poissa mahonen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1216 : 03.12.09 - klo 14:50 »
Saakelin PS3 sanoi sopimuksen irti 6kk:n jälkeen. Ensin sanoo, että kiintolevy pitää palauttaa ennalleen, mutta se ei onnistukaan. Ratkaisuksi tarjotaan kovon alustamista. Pitkin hanpain sitten alustan sen ja kun käynnistän laitteen niin kiintolevy pitäisi jälleen palauttaa ennalleen. Palautuksen aikana kone kaatuu täysin. Seuraavan kerran kun käynnistän niin ruutuun tulee standard definitionissa teksti: Oikeaa kiintolevyä ei löydy. Takuuta vielä 6kk jäljellä, mutta kuinkahan kauan siinäkin prosessissa menee tähän aikaan vuodesta.

Nyt lojuu sitten 40'' Samsung tyhjän panttina, kun millään muulla laitteella ei pysty Blu-ray -levyjä tai sen puoleen DVD-lättyjäkään soittamaan (en rupea telkkariin tietokonetta naittamaan). Onneksi sentään Salkkarit voi vielä katsoa.

Oikeasti kuitenkin vituttaa se, että ei pääse pelaamaan Modern Warfare 2:sta ja mahosen pokemonin hahmon leveli kipuaa isommaksi  :(

Haha no eipä oo mullakaan aikaa kouluttaa mun pokemonia pahemmin MW2:ssa, kun tarvii tentteihin lukea ja suunnitella Saksan reissua :( Vois kyllä muakin vituttaa PS3 irtisanominen kun ei oo edes takuuta jäljellä.

Poissa Mozzam

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1217 : 03.12.09 - klo 16:23 »
Tästä maasta on paremman kansan näytönohjaimet loppu :(
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1218 : 04.12.09 - klo 10:05 »
Vituttaa kun ei jaksa enää herätä perjantaisin tunneille ja poissaoloja kertyy.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1219 : 04.12.09 - klo 20:46 »
Vituttaa Modon Laki, osa xyz:

Jos kierroksen muut matsit ovat päättyneet ja viimeinen matsi on tilanteessa 1-0, toista gamea ei koskaan voita se, joka voitti ensimmäisen.

Ja sen jatkopostulaatti:

Edellä esitetyn lain toteutumisesta seuraava kolmospeli on eeppinen hitsausvääntö ja/tai häviävä osapuoli katkaisee yhteyden huomatessaan häviävänsä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Hideo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1220 : 09.12.09 - klo 08:37 »
Vituttaa kolmen tunnin yöunet.

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1221 : 09.12.09 - klo 12:00 »
Vituttaa aamuisin koulubussilla matkailu koska siellä ei näytetä panostavan yhtään lämmitykseen.

Tuntuu siellä istuessa että olisi kylmempi kuin ulkona kun nojailee niihin jäätäviin penkkeihin ja seiniin..
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa zoukka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1222 : 09.12.09 - klo 13:13 »
Vituttaa kun ei jaksa enää herätä perjantaisin tunneille ja poissaoloja kertyy.

Play more magic!

Poissa DermotPower

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1223 : 10.12.09 - klo 14:14 »
Vituttaa kun taskut ja paidanhelmat repee ovenkahvoihin.

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1224 : 12.12.09 - klo 22:13 »
Nettipokerin shuffleri joka on viime viikkoina ollut ihan yhtä reilu kuin modon shuffleri.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Mad-Hatter

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1225 : 14.12.09 - klo 15:15 »
Lumi. 'nuff said.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1226 : 14.12.09 - klo 23:43 »
" En ole pitkään aikaan käynyt vaa'alla, mutta olo on kuin ysikymmpisellä. Ei ole näin kevyt fiilis ollu sit lukion alun. I believe I can take on the world!"
- No hyppelepäs sitten kani vaa'alle, mitataan lihan arvo.
" Teempä näin, hompsis pompsis."
- ... ja pupu onkin ronskistunu juniorista, tuloksena mehevät 103 kg
O.o
!
?
QUE?
 ???
*Disbelief*
*Denial*
*Tilt*
- Pupulla on indeksi 28, eli lievää ylipainoa

Täytyy myöntää, että ruoka on maittanut, mutta empä osannut millänsä odottaa 0.103 tonnin jymäytystä. Kait se täytyy alkaa harrastaa kattavampaa liikuntaa.
Onneksi lohdutussuklaakiisseli on hyvää.

Vituttaa yhtä kaikki.


Edit: Onni onnettomuudessa, painimatsi broidin kanssa saa lisää painoarvoa. Hän kun on vaivainen höyhensarjalainen 79kg:llään  ;D
« Viimeksi muokattu: 15.12.09 - klo 00:01 kirjoittanut Karjanvarastaja »

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1227 : 15.12.09 - klo 00:28 »
$

Poissa Mad-Hatter

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1228 : 16.12.09 - klo 12:45 »
Nyt tänään vituttaa poskiontelon tulehdus.. Ei oo kivaa, ei.

Poissa Hideo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1229 : 16.12.09 - klo 13:43 »
Vituttaa työpaikan tietoturvaprotokolla, joten en voi edes avautua vitutukseni aiheesta! HAH!