Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2284973 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Genesis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2610 : 21.07.11 - klo 19:33 »
Eipä siinä mitään jos saa vanhemmilta mopon, tai vuokrarahaa, tai muuta taloudellista apua. Minäkin olen saanut. Mutta jossain vaiheessa olisi syytä opetella elämään kuin aikuinen, ja olla vittuilematta niille joiden vanhemmilla ei ole varaa ostella lapsilleen mopoja.

Tuossa olikin se että kaveri ei_tarvitse omien sanojensa mukaan autoa joten ei sillä varmaan ole mitään tekemistä vanhempien tulojen suhteen? Joku vois tietty luulla että se ei ole oikea syy mutta hei, suomalaiset on rehellinen kansa ;). Aiheeseen, vituttaa helle jonkun verran, jos ois vaikka se 20-25 niin ois bueno mutta ei ihan tällästä kuitenkaan.

Poissa Karhumies


Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2612 : 21.07.11 - klo 22:02 »
Tiettyjen pölhöjen alkoholinkäyttö

+1

+1

+1

Eipä tässä auta kuin pyytää anteeksi. Juu minulla meni mopo aika pahasti lapasista. En tajunnut omaa alkoholin käyttöä ollenkaan saatikaan sitä että kuinka vahvaa juomaa juon raakana. Toivottavasti en aiheuttanut paljon harmia teille. Ja tuhannet kiitokset että veitte minut illalla sänkyyn.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Laava

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2613 : 21.07.11 - klo 22:50 »
Turnausraportteja odotellessa.

PS. Ketään ei kiinnosta miten ne pelit meni.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2614 : 21.07.11 - klo 23:26 »
Tästä mallia Tö Häppeninkin turnausraportteihin: http://www.blackborder.com/q/node/11813

(pakollinenOnTopic: Vituttaa kun olin tuolla GP:llä muka pelaamassa olennaiseen keskittymisen sijasta)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa absurdimuukalainen


Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2616 : 23.07.11 - klo 21:37 »
Tämmöinen herkku on ilmeisesti tulossa postitse kaikille tuomareille  ;D
Vituttaa, että en ole tuomari.
aka. Awaclus

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2617 : 23.07.11 - klo 21:59 »
Tämmöinen herkku on ilmeisesti tulossa postitse kaikille tuomareille  ;D
Vituttaa, että en ole tuomari.

No, siihen on helppo lääke! Would you like to know more?
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Karhumies

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2618 : 24.07.11 - klo 14:26 »
Tästä mallia Tö Häppeninkin turnausraportteihin: http://www.blackborder.com/q/node/11813

(pakollinenOnTopic: Vituttaa kun olin tuolla GP:llä muka pelaamassa olennaiseen keskittymisen sijasta)

Vastuu yksityishenkilönä yksityiseen asuntoon kutsutun kaverin huonosta käyttäytymisestä on aivan eri luokkaa kuin julkisen tapahtuman järjestäjän vastuu tapahtumaan osallistuvien terveydellisestä tilasta ja sen valvonnasta. Kaikki katastrofin ainekset olivat valmiina. Näin jälkeenpäin vituttaa, että eikö tästä tapauksesta nyt vittu edes opittu mitään. Toista tilaisuutta ei anneta.

Poissa Tuomou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2619 : 25.07.11 - klo 10:47 »
Vituttaa ku massamurhat on piparin puutteen, tietokonepelien, muslimien ja poliisin vika aina.

Poissa Curimus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2620 : 25.07.11 - klo 11:13 »
Vituttaa ku massamurhat on piparin puutteen, tietokonepelien, muslimien ja poliisin vika aina.

Ja musiikin! Kaikki murhaajat ovat siis muslimi, poliiseja joille ei ole herunut ja jotka pelaavat räiskintäpelejä kuunnellen turmiollista musiikkia.
Mikä ei tapa vituttaa.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2621 : 25.07.11 - klo 17:15 »
"Lokaatio"-sanan käyttö melkein missä tahansa yhteydessä.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Curimus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2622 : 28.07.11 - klo 14:48 »
vittu kun vituttaa. Sossu ja työttömyys eli tiivistettynä: rahattomuus ja tästä johtuva kyvyttömyys itsensä elättämiseen.
Mikä ei tapa vituttaa.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2623 : 28.07.11 - klo 15:22 »
Pikkuisen harmittanut juttu sai seurakseen toisen ja niin edelleen kunnes lumipalloefektinä alkoi lopussa itku päästä. Näin vittumaista päivää ei olekaan tullut koettua.

Lisäksi vierailen tällä hetkellä kaverilla, jossa ketään ei ole lisäkseni paikalla, en omista avaimia eikä huushollissa ole saatana vessapaperia ollut kolmeen päivään, joten en voi käydä ostamassa ennen kuin joku muu ilmaantuu tänne kämpänvahdiksi. KUINKA VOI ELÄÄ ILMAN VESSAPAPERIA SAATANA KOLMATTA PÄIVÄÄ VARSINKIN KUN TÄÄLLÄ RAMPPAA VÄH. TUSINA IHMISTÄ PÄIVÄSSÄ?!?!?!

Poissa Arcane

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2624 : 28.07.11 - klo 17:15 »
KUINKA VOI ELÄÄ ILMAN VESSAPAPERIA SAATANA KOLMATTA PÄIVÄÄ VARSINKIN KUN TÄÄLLÄ RAMPPAA VÄH. TUSINA IHMISTÄ PÄIVÄSSÄ?!?!?!

http://www.youtube.com/watch?v=zUaCdkrRFrY

...tai sitten käyttää korvikkeena talouspaperia.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2625 : 28.07.11 - klo 18:21 »
KUINKA VOI ELÄÄ ILMAN VESSAPAPERIA SAATANA KOLMATTA PÄIVÄÄ VARSINKIN KUN TÄÄLLÄ RAMPPAA VÄH. TUSINA IHMISTÄ PÄIVÄSSÄ?!?!?!

http://www.youtube.com/watch?v=zUaCdkrRFrY

...tai sitten käyttää korvikkeena talouspaperia.

Tarjolla oli ainoastaan aaltopahvia tai vasen käsi T.T

Onneksi pääsi kauppaan lähes heti viestin lähettämisen jälkeen.

Poissa Curimus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2626 : 28.07.11 - klo 18:56 »
On puhdasta riemua olla kiireessä, ja katsoa kun bussi sujauttaa hidastamatta, pysäkin ohi.
Mikä ei tapa vituttaa.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2627 : 29.07.11 - klo 00:00 »
On puhdasta riemua olla kiireessä, ja katsoa kun bussi sujauttaa hidastamatta, pysäkin ohi.

Ai niin, voi vittu! Bussi ei jättänyt pari päivää sitten minua oikealle pysäkille, vaikka painoin nappia ajoissa. Pääsin bussista vasta seuraavalla pysäkillä ja sylissä tietty kevyet 6 kg torivadelmia. Kävelymatka piteni 20 metristä 500 metriin. Kiitos Koskilinjat 1946-2011!

Poissa angel882

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2628 : 29.07.11 - klo 10:11 »
On puhdasta riemua olla kiireessä, ja katsoa kun bussi sujauttaa hidastamatta, pysäkin ohi.

Ai niin, voi vittu! Bussi ei jättänyt pari päivää sitten minua oikealle pysäkille, vaikka painoin nappia ajoissa. Pääsin bussista vasta seuraavalla pysäkillä ja sylissä tietty kevyet 6 kg torivadelmia. Kävelymatka piteni 20 metristä 500 metriin. Kiitos Koskilinjat 1946-2011!
Kahdesti jäänyt bussin kyydistä. Ensimmäisellä kerralla bussi ollut hieman etuajassa kun saavun pysäkille. Toisella kerralla bussiaikataulu muuttunut kesäaikaan ja siksi olin sen 10min myöhässä. Molemmilla kerroilla bussi ollut viimeinen mahdollinen, joten hälyttämän porukat hakemaan 50km päästä  :-'

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2629 : 29.07.11 - klo 23:35 »

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2630 : 31.07.11 - klo 01:26 »
Pistin nopeasti kasaan Memnarch EDH-pakan Cockatriceen ja menin ihan kovan tason pakkojen peliin. Ei ehkä ihan kovimpien mutta suhteellisen kuitenkin. Voitin pelin aika ylivoimaisesti. Minua siis raivostuttaa, kuinka hyviä synergioita oikeasti löytyy artifaktipuolelta - toki niitä vastaan voi taistella, mutta Memnarch + Mycosynth Lattice + Darksteel Citadel ja paljon manaa (ja nuohan saa kohtuullisesti huijattua vielä pöytään ja tutoroitua) on jo aika paha tilanne.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa Yan

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2631 : 31.07.11 - klo 02:08 »
Pistin nopeasti kasaan Memnarch EDH-pakan Cockatriceen ja menin ihan kovan tason pakkojen peliin. Ei ehkä ihan kovimpien mutta suhteellisen kuitenkin. Voitin pelin aika ylivoimaisesti. Minua siis raivostuttaa, kuinka hyviä synergioita oikeasti löytyy artifaktipuolelta - toki niitä vastaan voi taistella, mutta Memnarch + Mycosynth Lattice + Darksteel Citadel ja paljon manaa (ja nuohan saa kohtuullisesti huijattua vielä pöytään ja tutoroitua) on jo aika paha tilanne.

psst...Arcum Dagson on tähän hommaan 'vähän' parempi. ...lattice-forge-disk gg..

...ja vituttaa kun nahka paloi totaalisesti reinofutiksen mm-kisoissa, eikä tänä vuonna tullut mestaruuttakaan...

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2632 : 31.07.11 - klo 03:25 »
Pistin nopeasti kasaan Memnarch EDH-pakan Cockatriceen ja menin ihan kovan tason pakkojen peliin. Ei ehkä ihan kovimpien mutta suhteellisen kuitenkin. Voitin pelin aika ylivoimaisesti. Minua siis raivostuttaa, kuinka hyviä synergioita oikeasti löytyy artifaktipuolelta - toki niitä vastaan voi taistella, mutta Memnarch + Mycosynth Lattice + Darksteel Citadel ja paljon manaa (ja nuohan saa kohtuullisesti huijattua vielä pöytään ja tutoroitua) on jo aika paha tilanne.

psst...Arcum Dagson on tähän hommaan 'vähän' parempi. ...lattice-forge-disk gg..

...ja vituttaa kun nahka paloi totaalisesti reinofutiksen mm-kisoissa, eikä tänä vuonna tullut mestaruuttakaan...
Niin, tiedän. Ja tiesin jo pakkaa rakentaessani, kun jätin Arcumin tarkoituksella maindeckiin kenraaliuden sijasta.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2633 : 31.07.11 - klo 18:56 »
Vituttaa jäätävä rapula joka ei meinaa sitten millään irrottaa otettaan (Ei enää ikinä absinttia ja tequilaa saman illan aikana)  Pitäis vielä yrittää töitäkin tehdä tässä.......
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2634 : 01.08.11 - klo 03:26 »
Olen tainnut ennenkin valittaa unettomuuttani? Aina se iskee, kun tietää olevan luvassa aikainen "herätys".
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa Rhaderis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2635 : 04.08.11 - klo 01:31 »
Rrrrkele!

Eilen vakio 2:ssa kaikki 12 peliä oikein, haravaa pelasin (7+0 pt-1) ja miinus 1 tietenki napsahti!  >:(
12 oikein ois voittanu 1445€, nyt sain tyytyä 78,50 euroon. Ei V*ttu pal naurata!

Enklannin pelit ku alkaa ni voi taas siirtyä järjestelmiin, ei näist Suomen alasarjojen potkupalloist ota hulluka selvää ilman merkkimerta.

Poissa lurkki

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Jack of all trades, master of none.
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2636 : 04.08.11 - klo 22:47 »
Vanhoja kortteja selaillessa, oon näemmä sit vaihtanu kaiken aikanaan omistamani pelattavan johonki hiton "keräilykortteihin" ja huvipakkohin. Kasassa olevista pakoista on ehkä yks oikeesti pelattava kokeilupakka loput näemmä kasattu meiningillä "muttaku noi kortit on nii kivoja ni ei sen väliä jos häviää." Gaea's cradlet on varmaa vaihdettu pinoon tonttuja.

Onpahan pino paskaa tuotavaksi kotiin. Bonuksena sentään yksi wasteland oli jäljellä. Varmaan en oo hoksannu, että senkin ois voinu treidata pinoon enkeleitä tai tonttuja...

Poissa teemuhy

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2637 : 05.08.11 - klo 09:08 »
Rrrrkele!

Eilen vakio 2:ssa kaikki 12 peliä oikein, haravaa pelasin (7+0 pt-1) ja miinus 1 tietenki napsahti!  >:(
12 oikein ois voittanu 1445€, nyt sain tyytyä 78,50 euroon. Ei V*ttu pal naurata!

Enklannin pelit ku alkaa ni voi taas siirtyä järjestelmiin, ei näist Suomen alasarjojen potkupalloist ota hulluka selvää ilman merkkimerta.

-1:llä on muistaakseni 9% sauma osua kaikkiin. Huonoa tuuria.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Rhaderis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2638 : 05.08.11 - klo 12:14 »
-1:llä on muistaakseni 9% sauma osua kaikkiin. Huonoa tuuria.

Tiedostan kyllä haravan heikkouden, mut pointtina lähinnä se että OIS voinu tällä(kin) kertaa jäädä miinus tulematta.
16/128 todennäköisyyttä näyttää haravaopas tuolle 7+0:lle.

Onhan suht useinki jääny miinukset tulematta, mut ainoastaan kerran siten että sain kaikki oikein. Muuten tullu sitä 11 ja 12 oikein settiä ilman miinusta.

Poissa deFreak

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2639 : 06.08.11 - klo 18:46 »
Päivämäärien ilmoittaminen muodossa x.y (esimerkiksi 4.7) nopeuttaa pintaverenkiertoa.

Ennen kuin kukaan muu ehtii linkittämään ketjuun, niin sanottakoon, että tätä pidin lähinnä huvittavana:  http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,39326