Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2152172 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Chaosworm

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #180 : 14.12.09 - klo 07:59 »
Raikas talvisää. Iltakävelyllä tuli ensimmäistä kertaa mieleen, että pitkät kalsarit saattaisi olla jopa tarpeen.
Lisäksi näin tähdenlennon ja toivoin lunta. Foreca lupailee hiukkasen alkavan viikon aikana.

Kyllä tästä vielä valkoinen joulu saadaan :)

Meillä on jo  8)
Joulu?
aka. Awaclus

Poissa HN IPPO

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #181 : 14.12.09 - klo 09:24 »
Raikas talvisää. Iltakävelyllä tuli ensimmäistä kertaa mieleen, että pitkät kalsarit saattaisi olla jopa tarpeen.
Lisäksi näin tähdenlennon ja toivoin lunta. Foreca lupailee hiukkasen alkavan viikon aikana.

Kyllä tästä vielä valkoinen joulu saadaan :)

Meillä on jo  8)
Joulu?

Meinasin kyllä, että meillä on jo lunta, mutta onhan se joulukin kohta ;D
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.

Poissa LilaTiikeri

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Summoning Sick
  • The kami are coming.
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #182 : 15.12.09 - klo 00:40 »
Suomen Teatteriopistossa tän vuoden viimeisissä harjoituksissa oli sitten teatteritappelua, turpaan antoa ja turpaan ottoa. Sai päästettyä päivän vitutukset höyrynä pihalle ja sitten tauolla pakkaseen juoksemaan kuumissaan. Ja kukaan ei vahingossakaan saanut mustelmia muualle, kuin reiteen.

Poissa Triack

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #183 : 15.12.09 - klo 23:15 »
Jatketaan vähän aiemman postaukseni tyylillä:

Tilanne: 8-manin toka rundi, matsi 1-0 mulle. Olin missannut pari vuoroa neljännen landin ja vihu taas ei ollut halunnut ajaa yhtään millään jostain syystä. Nostan viimein neljänneksi landiksi suolaisen Terramorphic Expansen, mutta vihu ei vieläkään halua ajaa. Seuraavalla omalla vuorolla saan viimein kastattua Rslpth haluaa ostaa vokaalin, ajettua vihu ilmassa kahteen ja jopa pelattua toisen blokkerin. Toivoin että vihulla ei ole mitään, koska häviän ihan kaikkeen. Vihullahan oli se pultti, joten valmistauduin jo skooppaamaan. Seuraa seuraava tilanne:

http://img263.imageshack.us/img263/5228/mitvitv2.jpg

(vinkki: kannattaa katsoa tota sivun tekstiboksia)

Olin liian :o tajutakseni että oma Bushwanker blokkini on A) turha B) ihan vaan huono pelaus.

tl;dr:

Vihu pelas paskasti modossa, voitin. Tämä ilahdutti kovasti, olen sen verran yksinkertainen mies.




Poissa Chaosworm

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #184 : 16.12.09 - klo 14:32 »
Ilahduttaa ihmiset, jotka luulevat, että kilpailukykyiset pakat eivät ole hauskoja.
aka. Awaclus

Poissa Kaninsurma

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #185 : 16.12.09 - klo 17:05 »
Ilahduttaa ihmiset, jotka luulevat, että kilpailukykyiset pakat eivät ole hauskoja.


Et varmastikaan ymmärtänyt, mitä tuon kirjoittaja haki takaa? Ei kannata leikkiä tyhmempää, kuin mitä oikeasti on.

Poissa Laako

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #186 : 16.12.09 - klo 17:09 »
Ilahduttaa ihmiset, jotka luulevat, että kilpailukykyiset pakat eivät ole hauskoja.


Et varmastikaan ymmärtänyt, mitä tuon kirjoittaja haki takaa? Ei kannata leikkiä tyhmempää, kuin mitä oikeasti on.
Ei myöskään kannata olla aina vakavamielinen.
gooby pls

Poissa Chaosworm

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #187 : 16.12.09 - klo 18:47 »
Ilahduttaa ihmiset, jotka luulevat, että kilpailukykyiset pakat eivät ole hauskoja.


Et varmastikaan ymmärtänyt, mitä tuon kirjoittaja haki takaa? Ei kannata leikkiä tyhmempää, kuin mitä oikeasti on.
Ymmärsin. Mutta mikä silti tekee vain huonoista pakoista hauskoja? Miksi hän itse edes haluaa pelata, jos ei ole hauskaa?
aka. Awaclus

Poissa Rei

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #188 : 16.12.09 - klo 20:47 »
Ilahduttaa ihmiset, jotka luulevat, että kilpailukykyiset pakat eivät ole hauskoja.


Et varmastikaan ymmärtänyt, mitä tuon kirjoittaja haki takaa? Ei kannata leikkiä tyhmempää, kuin mitä oikeasti on.
Ymmärsin. Mutta mikä silti tekee vain huonoista pakoista hauskoja? Miksi hän itse edes haluaa pelata, jos ei ole hauskaa?


Tässä haettiin varmaan sanaa hupi, eikä niinkään hauska. Huvikseen kasatut jäteläjät saa jättää pois tais olla perimmäinen ajatus.
 
Ilahduttaa päästä pois tuolta pakkasesta -_-

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #189 : 17.12.09 - klo 00:36 »
Fantasioin suunnattomalla tarmolla useista eri tavoista, jolla voisin tenttikirjaa häpäistä. Surrealistista tunnelmaa kuvaa taustalla soiva Zimmers Holen biisi Fuck My Aching Tits sekä Eläkeläisten Hanurissa Arja Kirja.

Onneksi lomalle pääsee huomenna. Alkoi riittää tämä.  :)

Poissa Jaakkima

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #190 : 17.12.09 - klo 12:02 »
se että viimeinkin on treenikunnossa ja pääsee taas heiluttelemaan rautaa!
Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun.

H/W

Poissa Temppi88

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #191 : 18.12.09 - klo 17:05 »
Ilahduttaa kun valmistuin tänään ammattiin ja sitten sain vielä stipendin :)

Poissa Chaosworm

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #192 : 18.12.09 - klo 17:53 »
Ilahduttaa kun valmistuin tänään ammattiin ja sitten sain vielä stipendin :)
Onneksi olkoon! Saanko tiedustella, mihin ammattiin valmistuit (oletan, että saan, joten tiedustelen jo)?
aka. Awaclus

Poissa Temppi88

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #193 : 18.12.09 - klo 23:28 »
Ilahduttaa kun valmistuin tänään ammattiin ja sitten sain vielä stipendin :)
Onneksi olkoon! Saanko tiedustella, mihin ammattiin valmistuit (oletan, että saan, joten tiedustelen jo)?

Lähihoitaja, kuntoutuksen koulutusohjelma.

Ja ilahduttaa vielä kun on jo töitäkin tiedossa.

Poissa mairou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #194 : 23.12.09 - klo 16:14 »
Ilahdutti modo:ssa 8-4 draftin voitto, nutsikasalla johon kuului: Ob Nixilis+2 Fetsii(U/R ja B/W), sekä da Kuolematon Sphinx of the Jwar isle, sekä 3 Journey of the Nowherea! =]

Poissa Farseer

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #195 : 23.12.09 - klo 17:21 »
Ilahdutti modo:ssa 8-4 draftin voitto, nutsikasalla johon kuului: Ob Nixilis+2 Fetsii(U/R ja B/W), sekä da Kuolematon Sphinx of the Jwar isle, sekä 3 Journey of the Nowherea! =]

Manabase kuulostaa ihan miltä tahansa muulta kuin nutsikkaalta, kai sieltä vielä puuttuvat pari väriä löytyivät?
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa mairou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #196 : 23.12.09 - klo 17:49 »
Ilahdutti modo:ssa 8-4 draftin voitto, nutsikasalla johon kuului: Ob Nixilis+2 Fetsii(U/R ja B/W), sekä da Kuolematon Sphinx of the Jwar isle, sekä 3 Journey of the Nowherea! =]

Manabase kuulostaa ihan miltä tahansa muulta kuin nutsikkaalta, kai sieltä vielä puuttuvat pari väriä löytyivät?
manabase oli mitämainoin, kahdella Jwar Isle Refugella ja yhdellä Sejiri Refugella, valkoiselta oli vain siis spläshätttynä nuo journeyt

Poissa HN IPPO

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #197 : 24.12.09 - klo 15:34 »
Joulu ilahduttaa, siispä toivotan kaikille teille hyvää ja rauhallista joulua!:)
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.

Poissa Arcane

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #198 : 24.12.09 - klo 19:29 »
Vaikka Joulua olen alkanut pitämään lähinnä turhakkeena ja kulutushysterian juhlana, on jouluruuat olleet tänä vuonna ihan mukava yllätys. Samoin ilahduttaa kissani, joka oli todella innoissaan uudesta lelustaan. Oli myös mukava yllätys, kun veljeni tuli tänne kotiin ja toi minulle samalla muutaman pelin, joita ei itse ole enää jaksanut pelata.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa Amiraali

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Leuka rintaan ja kohti uusia tuulimyllyjä.
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #199 : 25.12.09 - klo 12:32 »
Todella paljon ilahdutti joululahjana kirja Kolmen Caballeron paluu jossa on Don Rosan ihka aito signaus  ;D

Poissa Temppi88

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #200 : 25.12.09 - klo 12:46 »
Todella paljon ilahdutti joululahjana kirja Kolmen Caballeron paluu jossa on Don Rosan ihka aito signaus  ;D

Heh. Sain saman kirjan signauksella myös :)

Ilahduttaa kun sain CoD Modern Warfare [Reflexin] Wii:lle. Vähän hankala sitä on Wiin ohjaimilla pelata, mutta eiköhän sitä opi.

EDIT: Ilahduttaa myös kun saa olla joulun töissä ja ansaitsee vähän rahaa.
« Viimeksi muokattu: 25.12.09 - klo 12:52 kirjoittanut Temppi88 »

Poissa Bassoveikka

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #201 : 25.12.09 - klo 21:01 »
Viime viikon draftista napattu foil Scalding Tarn ilahdutti - se, että drafti meni mäkeen, kun joutui rarettamaan, ei ihan niin paljoa ilahduttanut. (1-2 ja se voittokin tuli ekan kierroksen byestä). Boxi ranskankielistä Zendikaria ilahdutti saapumisellaan. Myöskin ilahduttavat vanhemmat jouluvierailulla ja se, että ikävästä kurkun tulehduksesta huolimatta olen pystynyt mättämään joulusapuskaa ilman sen suurempia kipuja. Semmoista.  :)

Poissa Nyller

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #202 : 26.12.09 - klo 09:02 »
Ilahdutti, etten idiootimaisuuksissani ottanut flunssaan rokotetta, mikä sisältää elohopeaa. Jes jes, hyvä minä!!  ;D
Partiksella -kaunis on maailma
Partiksella -rohkeus on voimaa
Partiksella -loistavaa tunnelmaa
Partiksella -hetki on aikaa

Poissa Saimu

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #203 : 26.12.09 - klo 10:49 »
Ilahdutti, etten idiootimaisuuksissani ottanut flunssaan rokotetta, mikä sisältää elohopeaa. Jes jes, hyvä minä!!  ;D
Ollaanko sitä yliherkkiä/allergisia(mikä nyt oikea termi onkaan) elohopealle?
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #204 : 26.12.09 - klo 11:13 »
The Adventures of Duane & BrandOn LP ilmestyi lopulta ja downloadaan sitä parhaillaan. <3

(ps. kiitti Saimu)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Namiksu

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #205 : 26.12.09 - klo 13:12 »
Ilahdutti, etten idiootimaisuuksissani ottanut flunssaan rokotetta, mikä sisältää elohopeaa. Jes jes, hyvä minä!!  ;D
Ollaanko sitä yliherkkiä/allergisia(mikä nyt oikea termi onkaan) elohopealle?
Ja jos elohopeaa haluaa välttää, kannattaa myös kalaruoat jättää pois, koska niistäkin saattaa löytyä elohopeaa ;)
Klick

Poissa Nyller

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #206 : 27.12.09 - klo 15:17 »
Ilahdutti, etten idiootimaisuuksissani ottanut flunssaan rokotetta, mikä sisältää elohopeaa. Jes jes, hyvä minä!!  ;D
Ollaanko sitä yliherkkiä/allergisia(mikä nyt oikea termi onkaan) elohopealle?

Lähinnä ihmetytti ryysis flunssarokotusta varten. Palkitsi lähinnä etten itse ollut jonossa.
Partiksella -kaunis on maailma
Partiksella -rohkeus on voimaa
Partiksella -loistavaa tunnelmaa
Partiksella -hetki on aikaa

Poissa miinin

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #207 : 31.12.09 - klo 12:30 »
Autossa oli apulaitteen hihna asennettu väärälle uralla == korjaus menee hihnan asentaneen autoliikkeen piikkiin, siinä säästyi relu 3000e \o/

Poissa oblivion69

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #208 : 02.01.10 - klo 16:29 »
Ilahduttaa että voitin FNM:n ekalla kerralla kun pelasin mun dekillä.
Ilahduttaa lisäksi se että voitin Karjanvarastajalta taitiksessa fetsin ja avasin toisen. :)

Poissa konaldinho

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #209 : 03.01.10 - klo 17:55 »
Uusi lätkämaila. En oo vaan kerenny kokeilemaan.