Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2151891 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Harvestman

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1590 : 09.09.11 - klo 01:04 »
3: Tämä saattaa naurattaa joitakin mutta en halua pitkistä hiuksista eroon. Megadethin Take No Prisoners kappaleen tyyliin: "Take his life, but donŽt take his hair."

Taitaa tässä lyriikanpätkässä olla hieman syvempi ideologia kuin pitkät hiukset.

E: Ei mulla muuta. Jatkakaa.

Poissa Hopo

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1591 : 09.09.11 - klo 08:37 »

Armeijaan en mene näistä syistä:

2: Minulla on huono kunto.


Sen kummemmin ottamatta aiheeseen kantaa: toi olis ehkä se ainoa järkevä syy mennä armeijaan.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Dark Knight

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1592 : 09.09.11 - klo 09:24 »

Armeijaan en mene näistä syistä:

2: Minulla on huono kunto.


Sen kummemmin ottamatta aiheeseen kantaa: toi olis ehkä se ainoa järkevä syy mennä armeijaan.
Ei ole. Se on yksi parhaimpia syitä olla menemättä sinne. Huonokuntoisille armeija on yhtä helvettiä. Todennäköisesti he joutuvat lopettamaan, ennen kuin heidän kuntonsa paranee.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Hopo

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1593 : 09.09.11 - klo 09:37 »
Mihin tuo perustuu? Viimeksi kun armeijan kävin, ei ketään kidutettu liikunnalla hengiltä ja ne ns. himoläskitkin tykkäs kunhan välillä vaan sai munkkia. Miksi joku "joutuisi" lopettamaan? Rakenteelliset ja psyykkiset syyt voi jättää tässä huomiotta. On toki totta, että jos on paskassa kunnossa ja laiska, voi armeija tuntua ehkä pahimmalta asialta ikinä. Silloin ongelmat ovat kyllä jossain muualla kuin intissä.

Ei sillä että haluaisin pönkittää järjestelmää. Perseestähän se joka tapauksessa on.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa roussih

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1594 : 09.09.11 - klo 10:13 »
Hmm ei armeijassa kyl loppu peleis mitään vikaa ollu paitsi et sen 362 ois voinu helposti supistaa 100 päivään kun ois karsinu pois turhan kasarmilla idlaamisen. Muistelee jälkeen päin kaikista paskamaisimpia leirejä ja fiiliksiä niin eipä siviilissä vituta enää kovinkaan moni asia.

Poissa Dark Knight

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1595 : 09.09.11 - klo 10:52 »
Mihin tuo perustuu? Viimeksi kun armeijan kävin, ei ketään kidutettu liikunnalla hengiltä ja ne ns. himoläskitkin tykkäs kunhan välillä vaan sai munkkia. Miksi joku "joutuisi" lopettamaan? Rakenteelliset ja psyykkiset syyt voi jättää tässä huomiotta. On toki totta, että jos on paskassa kunnossa ja laiska, voi armeija tuntua ehkä pahimmalta asialta ikinä. Silloin ongelmat ovat kyllä jossain muualla kuin intissä.

Ei sillä että haluaisin pönkittää järjestelmää. Perseestähän se joka tapauksessa on.
Mielipiteeni perustuu siihen, mitä olen armeijassa käyneiltä kavereilta kysellyt. Olen huomannut, että he ovat hyvin vaitonaisia asiasta. Ei sillä, että heillä olisi mitään salassapitovelvollisuutta. Heistä ei vain oikein helpolla saa mitään irti. Veikkaan, että meidän kahden erimielisyys johtuu ilmaisusta "huono kunto". Luulen, että se, mitä sinulle merkitsee huono kunto merkitsee minulle vielä jotain huonompaa. Ei siitä tarvitse sen enempää kiistellä.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa JunioRcmf

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1596 : 09.09.11 - klo 11:04 »
Mihin tuo perustuu? Viimeksi kun armeijan kävin, ei ketään kidutettu liikunnalla hengiltä ja ne ns. himoläskitkin tykkäs kunhan välillä vaan sai munkkia. Miksi joku "joutuisi" lopettamaan? Rakenteelliset ja psyykkiset syyt voi jättää tässä huomiotta. On toki totta, että jos on paskassa kunnossa ja laiska, voi armeija tuntua ehkä pahimmalta asialta ikinä. Silloin ongelmat ovat kyllä jossain muualla kuin intissä.

Ei sillä että haluaisin pönkittää järjestelmää. Perseestähän se joka tapauksessa on.
Mielipiteeni perustuu siihen, mitä olen armeijassa käyneiltä kavereilta kysellyt. Olen huomannut, että he ovat hyvin vaitonaisia asiasta. Ei sillä, että heillä olisi mitään salassapitovelvollisuutta. Heistä ei vain oikein helpolla saa mitään irti. Veikkaan, että meidän kahden erimielisyys johtuu ilmaisusta "huono kunto". Luulen, että se, mitä sinulle merkitsee huono kunto merkitsee minulle vielä jotain huonompaa. Ei siitä tarvitse sen enempää kiistellä.
Armeijassa ei tarvitse hyvää kuntoa. Totta kai siitä on hyötyä, mutta esimerkiksi oman saapumiserän alikeista pari ei intin lopussakaan juossut Cooperissa edes 1800 metriä ja lkt:n tuloksetkaan eivät kaikilla johtajillakaan ylittäneet edes alinta rajaa.
Itse lähdin inttiin huonolla peruskunnolla, päädyin silti aliupseerikouluun ja kuntoni kyllä parani intin aikana huomattavasti. Intistä on itseasiassa enemmän haittaa todella kovassa kunnossa oleville, koska heillä yleensä intin aikana kunto huononee riittämättömän treenin takia (totta kai intissä voi vapaa-ajalla käydä salilla jne. mutta se ei kaikkia aina innosta, jos on juuri ollut viikon metikössä sateessa).

On topic: Koulu loppui kivasti neljä tuntia etuajassa, kun sähköt olivat menneet koulusta poikki eikä päästy tästä syystä tekemään töitä.

Poissa Hopo

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1597 : 09.09.11 - klo 11:13 »

Mielipiteeni perustuu siihen, mitä olen armeijassa käyneiltä kavereilta kysellyt. Olen huomannut, että he ovat hyvin vaitonaisia asiasta. Ei sillä, että heillä olisi mitään salassapitovelvollisuutta. Heistä ei vain oikein helpolla saa mitään irti. Veikkaan, että meidän kahden erimielisyys johtuu ilmaisusta "huono kunto". Luulen, että se, mitä sinulle merkitsee huono kunto merkitsee minulle vielä jotain huonompaa. Ei siitä tarvitse sen enempää kiistellä.

Toisen käden tietoa kavereilta, jotka eivät halua sulle edes aiheesta puhua? Tuhdit eväät sulla tässä keskustelussa.

Tämä myös jollain kierolla tavalla ilahdutti.

Lisäksi ilahduttaa se fiilis, kun tietää lopettavansa nykyisessä työpaikassa kahden viikon päästä eikä jaksa/halua/tarvitse tehdä oikeastaan mitään. Oli lähellä että olisivat jopa kieltäneet toimistolle tulemisen kokonaan tänä aikana.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Saimu

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1598 : 09.09.11 - klo 12:02 »
Lisäksi ilahduttaa se fiilis, kun tietää lopettavansa nykyisessä työpaikassa kahden viikon päästä eikä jaksa/halua/tarvitse tehdä oikeastaan mitään. Oli lähellä että olisivat jopa kieltäneet toimistolle tulemisen kokonaan tänä aikana.
Silloin tulee palkan nousu?
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa teemuhy

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1599 : 09.09.11 - klo 12:38 »
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Hopo

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1600 : 09.09.11 - klo 12:49 »
luulin jostain syystä että täällä on kovinkin sarkasmitietoista porukkaa. Nyt kyllä petyin. Täällä onkin vain persuja.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Hopo

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1601 : 09.09.11 - klo 13:00 »
Mistä tulikin mieleeni, että meillekin on ikään kuin luokkayhteiskunnan uuden tulemisen myötä muodostumassa tänne (Suomeen) nimike, jota voi käyttää alempien luokkien edustajista samaan tyyliin kuin brittien chav. Uutuutena on, että tähän nimikkeeseen voi legitiimisti liittää kaikkia negatiivisia määreitä. Tämä ei ole Suomessa ollut aiemmin julkisessa keskustelussa mahdollista. Nimike on tietysti persu.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1602 : 09.09.11 - klo 13:15 »
Ilahduttaa, että foorumilla on päätään nostanut allekirjoittanutta pahempi elitisti.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Hopo

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1603 : 09.09.11 - klo 13:36 »
Ilahduttaa, että foorumilla on päätään nostanut allekirjoittanutta pahempi elitisti.
Merino-kalsarit, sinisimpukat ja tuontioluet auttakoot meitä jaksamaan tätä rahvasta.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Genesis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1604 : 09.09.11 - klo 14:45 »

Armeijaan en mene näistä syistä:

2: Minulla on huono kunto.


Sen kummemmin ottamatta aiheeseen kantaa: toi olis ehkä se ainoa järkevä syy mennä armeijaan.
Ei ole. Se on yksi parhaimpia syitä olla menemättä sinne. Huonokuntoisille armeija on yhtä helvettiä. Todennäköisesti he joutuvat lopettamaan, ennen kuin heidän kuntonsa paranee.

Yksi parhain syy oli mennä inttiin kohottamaan kuntoa. Intissä lähti se -30kg pois puolessa vuodessa et ihan hyvä "kuntokoulu". Yksikään ei lopettanut omassa porukassa huonon kunnon takia, yksi lopetti kun meni polvi paskaksi mutta sillä taas ei ole tekemistä kunnon kanssa.

+ tämä:

Muistelee jälkeen päin kaikista paskamaisimpia leirejä ja fiiliksiä niin eipä siviilissä vituta enää kovinkaan moni asia.

Aiheeseen, ilahduttaa kun pääsi töistä pois odottamaan huomista työpäivää. Tämän saa sitten ymmärtää ihan miten parhaaksi mieltää.

Poissa Anrix

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1605 : 09.09.11 - klo 14:51 »
Omat kotitekoiset pöntöstä pulloon^^

Poissa tekintakka

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1606 : 09.09.11 - klo 15:34 »
Foileja ropisee postiluukusta, kuin sieniä sateella :)

Poissa Triack

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1607 : 09.09.11 - klo 15:55 »
Itse lähdin inttiin huonolla peruskunnolla, päädyin silti aliupseerikouluun ja kuntoni kyllä parani intin aikana huomattavasti. Intistä on itseasiassa enemmän haittaa todella kovassa kunnossa oleville, koska heillä yleensä intin aikana kunto huononee riittämättömän treenin takia (totta kai intissä voi vapaa-ajalla käydä salilla jne. mutta se ei kaikkia aina innosta, jos on juuri ollut viikon metikössä sateessa).


Itselläni kävi juuri näin, en ole ikinä ollut niin hyvässä kunnossa kuin juuri ennen inttiä kun olin puolivuotta ehtinyt tehdä hyvin fyysistä työtä. Inttivuoden aikana se aika pitkälti sitten katosikin, tosin olinkin aselajissa jossa ainoa oikea tapa marssia on telamarssi.

Inttiin meno perusmosuriksi/kirjuriksi/nurmiporaksi on pahimman lajin itsesaboa. Sinne kannattaa yrittää mennä tekemään sitä mikä kiinnostaa. Jos haluaa voimatrippailla niin auk/ruk, jos poliisi/stevari hommat kiinnostaa niin sitten vaikka spolleksi, jos potentiaalisen ammatin haluaa niin sitten kuljetuspuolelle, jos isot koneet ja tykit kiinnostaa niin panssarimieheksi jne. Intti tarjoaa aika kattavan tarjonnan erilaista puuhastelua.
Mulle ainakin isoin juttu intissä oli se että pääsii leikkimään koneilla mitä siivilissä pääsee katsomaan vain kaukaa, ja kirjaimellisesti ampumaan yhteiskunnan varoja ilmaan 1000€ erissä.

Poissa Laava

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1608 : 09.09.11 - klo 16:31 »
Nyt jumalauta loppuu nämä inttijutut. Täältä löytyy jo yksi lukittu ketju aiheesta, voitte sieltä pikakelata mihin tämä keskustelu kumminkin johtaa. Muuten on kohta tämäkin ketju lukossa.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Assariah

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1609 : 09.09.11 - klo 16:50 »
Nyt jumalauta loppuu nämä inttijutut. Täältä löytyy jo yksi lukittu ketju aiheesta, voitte sieltä pikakelata mihin tämä keskustelu kumminkin johtaa. Muuten on kohta tämäkin ketju lukossa.
asia joka piristi: kyseisen lukkoon lyödyn ketjun lopussa antamasi linkki Lounelan asteikolle aiheutti lieviä repeilyjä, eritoteen kohta kuusi: Nyt ollaan jo pääsemässä vauhtiin; ratakisko käyttöön.   ;D
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Polari

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1610 : 09.09.11 - klo 21:36 »
Ilahduttaa viikon päästä alkava kansainvälinen konferenssi johon olen päätynyt Puolustusvoimien Teknillisessä Tutkimuslaitoksessa vietetyn inttiajan ansiosta.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa rayenni

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1611 : 10.09.11 - klo 22:03 »
Modotan aika paljon, ja olen moneen otteeseen valittanut kavereilleni kuinka olen viimeksi avannut planeswalkerin kun formaatti oli M11. Tähän tuli muutos(iso kuva):
(click to show/hide)
Drafti muuten alkoi Chandra, Inferno Titan, Mind Control.
Lisämuokkaus: kovin montaa matsia tällä ei kuitenkaan voitu voittaa, pelasinhan vihreää.
« Viimeksi muokattu: 10.09.11 - klo 22:34 kirjoittanut rayenni »

Poissa Arcane

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1612 : 10.09.11 - klo 23:59 »
Spoileri sisältää keskikokoisen kuvan, joka aiheutti repeämisreaktion.

(click to show/hide)

Hyvä cosplay.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa Bolt

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1613 : 12.09.11 - klo 05:21 »

Kaikki firmassa piiriä ajavat yövartijat tauolla samaan aikaan ja autot siistissä rivissä huoltiksen parkkipaikalla. Bensavarkaat vapiskaa!
H/W: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,62500.0.html

Keskimäärin on kivempi voittaa kun hävitä... Tosin silloin tällöin on ihan kiva saada pelattua eka vuoronsakin ennen pelin loppua.

Poissa Ilkka_s

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1614 : 13.09.11 - klo 10:48 »
30v

Poissa Marchangel

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1615 : 13.09.11 - klo 14:25 »
Ostin eräältä henkilöltä läjän kortteja, mm. kaksi Reverent Silenceä. Tänään kun aukaisin kirjekuoren, paljastui iloinen yllätys: toinen Silenceistä oli foil. Ei paha ostos kymmenellä sentillä.
"Sairaan pakasta tekee lähinnä lukijakunnan pakkoreaktio oksentaa suuhunsa. "
- rayenni


Poissa Yan

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1617 : 13.09.11 - klo 23:54 »
90+2

Poissa Mikromies

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1618 : 14.09.11 - klo 15:06 »
Ilahdutti, että uskalsin vihdoin rekisteröityä tänne katsottua vierestä tarpeeksi pitkästä aikaa :D Innistrad on myös kiva

Poissa lurkki

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Jack of all trades, master of none.
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #1619 : 14.09.11 - klo 15:27 »
Tervetuloa vaan!

Mua ilahduttaa, että flunssa alkaa olla ohi. Ja ekaa kertaa vuoteen tuntuu, että treenit skulaa. Nimimerkillä typerästi aikataulunsa suunnitteleva.