Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Ulkomaat] Mission Possible: Amsterdam  (Luettu 24314 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa angel882

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #60 : 17.10.11 - klo 23:30 »
Siis täytyy myöntää, et oon ihan kaivannut päivityksiä tämän ketjuun. Ei oo muutamaan päivään kuulunut mitään, joten I have been very sad panda bear  :P

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #61 : 18.10.11 - klo 17:45 »
Siis täytyy myöntää, et oon ihan kaivannut päivityksiä tämän ketjuun. Ei oo muutamaan päivään kuulunut mitään, joten I have been very sad panda bear  :P

Pahoittelen katkosta, koska laiskuus on ihmisen pahin vihollinen.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #62 : 18.10.11 - klo 23:52 »
Oli pakko tehdä tämä kun kuuntelin erästä nimeltä mainitsematonta yhtyettä. Jos tästä ette tiedä mistä tämä on ripattu niin shame on you.
http://www.quickmeme.com/meme/356xmg/

Peli-Edit:
Side on valmis ja pakkakin on myös valmis paitsi yhtä Scrublandia tarvitaan yhä lainaan! Viime hetken muutoksia ei olla tehty paitsi siden osalta koska löysin kadonneen Leyline Of Sancityn joka oli EDH pakassani.
« Viimeksi muokattu: 18.10.11 - klo 23:57 kirjoittanut Lochness »
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #63 : 19.10.11 - klo 23:21 »
Turtti-tube osa 1 on nauhoitettu ja jälki on luonollisesti paskaa, koska väsymys. Olen tällä hetkellä bussissa joka on perillä Helsinki-Vantaalla kello 6.55. Rasvavoileipiä on mukana 15 kappaletta ja niillä pitäisi selvitä sunnuntaihin asti. Sideä olen muuttannut niin että laitoin 2 Phyrexian Crusaderia sisään ja ulos otin Sword Of War And Peacen ja M12 Time Stopin. Manowar Finland paita yllä ja Team Finland pakalla kaatuu jopa Kai Budde. Jos näet minua Amsterdmissa niin tule vaan tervehtimmän. Miut tunnistaa Manowar Finland paidasta ja niittirannekkeista. Kuva ja video matskua on luvassa vasta ensi viikolla.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #64 : 19.10.11 - klo 23:30 »
Rasvavoileipiä on mukana 15 kappaletta ja niillä pitäisi selvitä sunnuntaihin asti.

Mitä vittua jäbä.

Poissa Genesis

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #65 : 19.10.11 - klo 23:33 »
Rasvavoileipiä on mukana 15 kappaletta ja niillä pitäisi selvitä sunnuntaihin asti.

Jos ja kun saat jonkun taudin tuosta niin ei kannata ekana tulla fantsulle kertomaan et miten lens voileivät pitkin pöytiä ja vieläkin vähä paska olo ja oksettaa. Muut ei välttämättä halua samaa tautia sit kanssa..

Poissa Akspee

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #66 : 20.10.11 - klo 05:04 »
Todella hyvä threadi. Tasan kaikista vääristä syistä mutta eipä se minua kiinnosta niin pitkään kun on kiva lukea.
Lisää tätä.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #67 : 20.10.11 - klo 07:25 »
Helsinki-Vantaalla käppäilen ja yritän kuluttaa aikaa musiikkia kuunnellen ja kenttää ihmetellen. Mitä rasvavoileipä/patonki ihmettelyyn tulee niin syy siihen miksi teen tälleen on se että aion näyttää epäilijöille sen, että pidän sanastani kiinni ja yritän selviytyä maailmalla omalla tavalla. Eihän tämä ole herkkuruokaa, mutta toisaalta tämä on samanlaista mössöä kuten subwayt, bigmacit jne. mitä kisamatkoilla syödään. Korjatkaa väitettäni jos kisamatkoilla syödään muutakin kuin roskaruokaa. Olen harrastannut dyykkausta ja raakojen jauhelihapakettien syömistä ilman että olisin sairastunut mihinkään tautiin joten tämä ei ole ensimmäinen kerta kun harrastan HC-survialismia. Tämä varmasti kuulostaa teidän mielestänne hullulta, mutta olen sanojeni mittainen mies ja teen sitä mitä olen aikaisemmin kirjoittannut partiksella. Ei mulla muuta.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa angel882

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #68 : 20.10.11 - klo 07:49 »
Helsinki-Vantaalla käppäilen ja yritän kuluttaa aikaa musiikkia kuunnellen ja kenttää ihmetellen. Mitä rasvavoileipä/patonki ihmettelyyn tulee niin syy siihen miksi teen tälleen on se että aion näyttää epäilijöille sen, että pidän sanastani kiinni ja yritän selviytyä maailmalla omalla tavalla. Eihän tämä ole herkkuruokaa, mutta toisaalta tämä on samanlaista mössöä kuten subwayt, bigmacit jne. mitä kisamatkoilla syödään. Korjatkaa väitettäni jos kisamatkoilla syödään muutakin kuin roskaruokaa. Olen harrastannut dyykkausta ja raakojen jauhelihapakettien syömistä ilman että olisin sairastunut mihinkään tautiin joten tämä ei ole ensimmäinen kerta kun harrastan HC-survialismia. Tämä varmasti kuulostaa teidän mielestänne hullulta, mutta olen sanojeni mittainen mies ja teen sitä mitä olen aikaisemmin kirjoittannut partiksella. Ei mulla muuta.
Jos pelaa 10 kierrosta mtg:ä tiukalla aikataululla, niin sitten on varmaan aika sama et mitä syö kuhan kerkiää vaan syömään  :P mut siis RAAKAA JAUHELIHAA!! Ja montako matokuuria olet vetänyt sen johdostaa???

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #69 : 20.10.11 - klo 08:05 »
Helsinki-Vantaalla käppäilen ja yritän kuluttaa aikaa musiikkia kuunnellen ja kenttää ihmetellen. Mitä rasvavoileipä/patonki ihmettelyyn tulee niin syy siihen miksi teen tälleen on se että aion näyttää epäilijöille sen, että pidän sanastani kiinni ja yritän selviytyä maailmalla omalla tavalla. Eihän tämä ole herkkuruokaa, mutta toisaalta tämä on samanlaista mössöä kuten subwayt, bigmacit jne. mitä kisamatkoilla syödään. Korjatkaa väitettäni jos kisamatkoilla syödään muutakin kuin roskaruokaa. Olen harrastannut dyykkausta ja raakojen jauhelihapakettien syömistä ilman että olisin sairastunut mihinkään tautiin joten tämä ei ole ensimmäinen kerta kun harrastan HC-survialismia. Tämä varmasti kuulostaa teidän mielestänne hullulta, mutta olen sanojeni mittainen mies ja teen sitä mitä olen aikaisemmin kirjoittannut partiksella. Ei mulla muuta.
Jos pelaa 10 kierrosta mtg:ä tiukalla aikataululla, niin sitten on varmaan aika sama et mitä syö kuhan kerkiää vaan syömään  :P mut siis RAAKAA JAUHELIHAA!! Ja montako matokuuria olet vetänyt sen johdostaa???
Kuten sanoin miulla ei ole ollut pöpöjä, matoja tai muuta sellaista ruuan takia. Äitini on kokki ja hän tietää että eines jauhelihassa ei ole matoja. Itse asiassa raaka jauheliha maistuu ihan hyvälle. Ja ihan oikeasti ei se raan jauhelihan syönti ole terveydelle vaarallista.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Blommis

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #70 : 20.10.11 - klo 08:36 »
Hieno mies, vielä hienommat aatteet.  8)
Eikös tartar pihvi ole myös raakaa jauhelihaa vain kastikkeella..?

Poissa Nod

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #71 : 20.10.11 - klo 08:45 »
Odotan tastä legendaarista raporttia.
Puumanaiset pelaavat vihreää.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #72 : 20.10.11 - klo 09:10 »
Korjatkaa väitettäni jos kisamatkoilla syödään muutakin kuin roskaruokaa.

Itse ainakin harrastan matkoilla fine diningia. Ei voisi vähemmän kiinnostaa roskaruuan syöminen muuten kuin pakon edessä. Ja tästä on varmastikin tulossa odotetuin raportti ikinä. Onneksi on tämä päivä aikaa pakkailla kamat kasaan ja huokaista ennen reissua.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa paavo3

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #73 : 20.10.11 - klo 09:40 »
Odotan tastä legendaarista raporttia.
Legendaarinen raportti:
Yliajo 0 - 1 Kalenteri

Poissa instiqma

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #74 : 20.10.11 - klo 11:13 »
Jos pelaa 10 kierrosta mtg:ä tiukalla aikataululla, niin sitten on varmaan aika sama et mitä syö kuhan kerkiää vaan syömään  :P

Jaa, mun logiikalla just sillon ei oo ihan sama mitä syö. Jaksaminen vikoilla rundeilla on vähän parempaa jos viitsii yhtään panostaa syömiseen turnauspäivänä. Ainakin Pariisissa hyydyin PTQ:n topkasissa ihan totaalisesti kun en ollut syönyt kunnolla.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #75 : 20.10.11 - klo 16:01 »
Lentokoneessa ollaan Iso-Artun kanssa odottamassa nousua. Tästä se alkaa matka kohti Amsterdamia. Laitan nyt haastetta minun kisaurakkaan. Jos en voita GP:ssä yhtäkään matsia niin minä menen Joensuun Idols-kilpailuun laulamaan teidän valitsemaa kappaletta. Ja se oli lupaus!
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Peksi316

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #76 : 20.10.11 - klo 16:19 »
Laitan nyt haastetta minun kisaurakkaan. Jos en voita GP:ssä yhtäkään matsia niin minä menen Joensuun Idols-kilpailuun laulamaan teidän valitsemaa kappaletta. Ja se oli lupaus!
Paineet kasvaa... ---> http://www.youtube.com/watch?v=7IOyPtboJSA&feature=results_video&playnext=1&list=PL8C06635631317DAB

Poissa angel882

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #77 : 20.10.11 - klo 16:36 »
Jos pelaa 10 kierrosta mtg:ä tiukalla aikataululla, niin sitten on varmaan aika sama et mitä syö kuhan kerkiää vaan syömään  :P

Jaa, mun logiikalla just sillon ei oo ihan sama mitä syö. Jaksaminen vikoilla rundeilla on vähän parempaa jos viitsii yhtään panostaa syömiseen turnauspäivänä. Ainakin Pariisissa hyydyin PTQ:n topkasissa ihan totaalisesti kun en ollut syönyt kunnolla.
Joo oli ehkä hieman epäselvästi ilmaistu tuo, tarkoitin lähinnä et jos on kiire on parempi syödä edes jotain ku olla syömättä.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #78 : 20.10.11 - klo 16:47 »
Markohan on sitten sanansa mittainen mies  ;D Barbie girl olisi liian ilmeinen veto joten minun ehdotukseni on SALAMAPONI

(Asuste tietysti sama kuin musiikkivideossa)
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Alesi

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #79 : 20.10.11 - klo 17:00 »
Markohan on sitten sanansa mittainen mies  ;D Barbie girl olisi liian ilmeinen veto joten minun ehdotukseni on SALAMAPONI

(Asuste tietysti sama kuin musiikkivideossa)

Tuo mies tossa videossa näyttää jotenkin kierolla tavalla vähän deviantilta xD Voin kuvitella kuinka stormit viuhuu :)

Poissa Yan

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #80 : 20.10.11 - klo 17:04 »
Markohan on sitten sanansa mittainen mies  ;D Barbie girl olisi liian ilmeinen veto joten minun ehdotukseni on SALAMAPONI

(Asuste tietysti sama kuin musiikkivideossa)

Kiitos Terho, en nuku ensi yönä...enkä varmaan sitä seuraavanakaan. Onneks onkin yövuoroja. Mä oisin ehdottanu Oodia Partikselle, mutta kyl ton asustuksen kanssa Salamaponi vie voiton :D

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #81 : 20.10.11 - klo 18:54 »
Markohan on sitten sanansa mittainen mies  ;D Barbie girl olisi liian ilmeinen veto joten minun ehdotukseni on SALAMAPONI

(Asuste tietysti sama kuin musiikkivideossa)

Kiitos Terho, en nuku ensi yönä...enkä varmaan sitä seuraavanakaan. Onneks onkin yövuoroja. Mä oisin ehdottanu Oodia Partikselle, mutta kyl ton asustuksen kanssa Salamaponi vie voiton :D

Salamaponihan on legendaarisen hyvä ja sen esittävä bändi vieläkin legendaarisempi.

Korotan panoksia silti
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #82 : 20.10.11 - klo 20:49 »
Sitä ollaan nyt hotellissa ja ihan vitun märkänä kiitos vaan Amsterdamin sään. Luulin että tulin hotelliin jossa olisi MTG:n pelaajia, mutta paikka on täynnä pikkupilluja. Saatana lukkokin on maksullinen, mutta siitä vaan vorot varastamaan jos rasvavoileivät kiinnostaa. Pelilaukkua sentään pidän koko ajan mukana. Se on vielä kiva kun navigaattori ei toimi vaan joudut offline tilassa suunnistamaan sateessa itsesi hotelliin. Kisapaikalle sentään osaan kävellä. En tiedä jaksanko tänään tehdä turttitubea, kun vituttaa tämä märkä keli. Mutta huomenna byetä minä lähden metsästämään. Edit: Opin äsken uuden pelin. Pelin nimi on: Yritä mennä hiljaa neljän ihmisen huoneeseen ja pakkaa tavarat paikalleen pimeässä ilman että muut herääävät.
« Viimeksi muokattu: 20.10.11 - klo 21:18 kirjoittanut Lochness »
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #83 : 20.10.11 - klo 21:35 »
Helsinki-Vantaalla käppäilen ja yritän kuluttaa aikaa musiikkia kuunnellen ja kenttää ihmetellen. Mitä rasvavoileipä/patonki ihmettelyyn tulee niin syy siihen miksi teen tälleen on se että aion näyttää epäilijöille sen, että pidän sanastani kiinni ja yritän selviytyä maailmalla omalla tavalla. Eihän tämä ole herkkuruokaa, mutta toisaalta tämä on samanlaista mössöä kuten subwayt, bigmacit jne. mitä kisamatkoilla syödään. Korjatkaa väitettäni jos kisamatkoilla syödään muutakin kuin roskaruokaa. Olen harrastannut dyykkausta ja raakojen jauhelihapakettien syömistä ilman että olisin sairastunut mihinkään tautiin joten tämä ei ole ensimmäinen kerta kun harrastan HC-survialismia. Tämä varmasti kuulostaa teidän mielestänne hullulta, mutta olen sanojeni mittainen mies ja teen sitä mitä olen aikaisemmin kirjoittannut partiksella. Ei mulla muuta.
Jos pelaa 10 kierrosta mtg:ä tiukalla aikataululla, niin sitten on varmaan aika sama et mitä syö kuhan kerkiää vaan syömään  :P mut siis RAAKAA JAUHELIHAA!! Ja montako matokuuria olet vetänyt sen johdostaa???
Kuten sanoin miulla ei ole ollut pöpöjä, matoja tai muuta sellaista ruuan takia. Äitini on kokki ja hän tietää että eines jauhelihassa ei ole matoja. Itse asiassa raaka jauheliha maistuu ihan hyvälle. Ja ihan oikeasti ei se raan jauhelihan syönti ole terveydelle vaarallista.

http://www.youtube.com/watch?v=6Aqw_3hiU9E

Eipä muuta.
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa miinin

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #84 : 20.10.11 - klo 22:27 »
Ehdotan tästä biisiä Idolsiin!

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #85 : 20.10.11 - klo 22:49 »
Jaa täällä näköjään minulle lauluja ruvetaan kehittelemään vaikka en ole pelannut edes trialeja. Mutta jos voitan trialin tai byen niin lasketaanko se voitoksi vai ei?
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Alesi

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #86 : 20.10.11 - klo 23:03 »
Jaa täällä näköjään minulle lauluja ruvetaan kehittelemään vaikka en ole pelannut edes trialeja. Mutta jos voitan trialin tai byen niin lasketaanko se voitoksi vai ei?

No ei tietenkään. Eihän se olisi reilua ;P Eikä myöskään sivuturnauksien matsien voittoja lasketa.

Poissa KajaaninOlli

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #87 : 20.10.11 - klo 23:47 »
Itse lähtisin kyllä sinne Idolsiin tällä biisillä:

http://www.youtube.com/watch?v=ojNbhGVwomw

Poissa Roinisto

Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #88 : 21.10.11 - klo 07:53 »
Ehdotan Idolssiin kuuluisaa Day-O biisiä:
http://www.youtube.com/watch?v=xIUmvLBU6p0

Vedät sitten yhtä mukaansa tempaavasti kuin Harry Belafonte.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Mission Possible: Amsterdam
« Vastaus #89 : 21.10.11 - klo 08:59 »
Vitun happy hour ja kahden euron pint-olut. Kymmenen euroa meni ja krapulassa yritän saada ruokaa alas. Mutta kyllä sitä on krapulassa pelattu MTG:tä ennenkin. Aamiaisen jälkeen sitten grindammaan byetä ja planeswalker pisteitä.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/