Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Apua porojen nettikaupan kanssa!  (Luettu 2061 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Apua porojen nettikaupan kanssa!
« : 10.02.14 - klo 20:33 »
Moro. Yritän tässä parhaillaan tilata kolmea irtokorttia porojen nettisivulta. Haluaisin laput kirjeessä kohti omaa postiluukkua, mutta kirjelähetys ei jostain syystä ole vaihtoehdoissa, kun olen siirtymässä maksamaan lappuja.

Toimitusehdot -sivulla lukee selvästi, että kirje maksaa 1,20€ ja sinne menee 500g painosta tavaraa.
Siitä huolimatta kassalle siirtyessäni toimitustavoissa on listattuna nouto, desuconiin toimitus, SmartPost ja Itella Economy paketti, muttei minkäänlaista normaalia kirjevaihtoehtoa...

Osaisiko joku asiasta tietävä hieman valaista? Saa myös toki kertoa jos olen jotenkin kämmännyt ja jättänyt huomaamatta jotain ilmiselvää, kunhan asia selviää. Kiitos!

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Apua porojen nettikaupan kanssa!
« Vastaus #1 : 10.02.14 - klo 20:41 »
Onko sulla poroilla profiilia tehtynä, jonka tiedoissa sulla on kotiosoitteesi? Voi olla, että jos siellä ei oo sun osoitetietoja, se ei osaa lähettää sun postilaatikkoon vaan yrittää tarjota muita vaihtoehtoja. Tuli näin ekana mieleen.

Mutta tällaisissa asioissa kannattaa ottaa ihan itse poroihin yhteyttä. He osaavat varmasti toimia tällaisissa tilanteissa paremmin kuin asiakaskuntansa.

Poissa Nekron

Vs: Apua porojen nettikaupan kanssa!
« Vastaus #2 : 10.02.14 - klo 22:39 »
Jos laitat sähköpostia siihen nettisivulla ilmoitettuun osoitteeseen, saat vastausken nopeammin kuin uskotkaan. Testattu juttu.
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Vs: Apua porojen nettikaupan kanssa!
« Vastaus #3 : 10.02.14 - klo 23:28 »
Asia selvisi. Tietokannassa listattu muutaman lapun paino jotenkin väärin ja asia on nyt hoidettu. Kiitoksia nopeasta selvityksestä poroille!