Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2291176 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa HN IPPO

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1050 : 18.09.09 - klo 21:22 »
Vituttaa kun oh ihmisiä, jotka eivät voi vastata vaihtoehdotuksiin >:( Vaikka joka päivä täällä kuitenkin käy. Olisi hyvien tapojen mukaista ilmoittaa jos ei kiinnosta.
Hyvänä esimerkkinä käyttäjä Kitchenfinks.
Meillä oli vaihto tavallaan kesken, tein tarjouksia hänen godsirestään, mutta kun ensimmäinen tarjous ei käynyt, ei hän vastannut muihinkaan tarjouksiini vaikka kuinka lähetin hänelle viestejä että miks ei voi vastata. Vituttaa tollane. Mutta empä viittiny jaksaa lähtee miinus karmaa kylvämään hänelle. Olkoot vaa

Karmalla ei oteta kantaa vaihtoihin
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1051 : 18.09.09 - klo 21:37 »
Karmalla ei oteta kantaa vaihtoihin
...vaan foorumikäyttäytymiseen, ja juuri foorumikäyttäytymisestähän on ilmeisesti kyse siinä, ettei vastaa viesteihin?
aka. Awaclus

Poissa Laako

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1052 : 18.09.09 - klo 23:00 »
Vituttaa ku alaikäset aukoo nokkaansa. Kyllä, olen alkoholin vaikutuksen alaisena.
gooby pls

Poissa miinin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1053 : 18.09.09 - klo 23:08 »
Vituttaa ku alaikäset aukoo nokkaansa. Kyllä, olen alkoholin vaikutuksen alaisena.

Tämä on aina hienoa uhoa, kun omaa ikää on juuri tasan se 18...

Poissa Laako

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1054 : 18.09.09 - klo 23:33 »
Silti vituttaa :D
gooby pls

Poissa Akspee

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1055 : 19.09.09 - klo 01:44 »
Vituttaa kun oh ihmisiä, jotka eivät voi vastata vaihtoehdotuksiin >:( Vaikka joka päivä täällä kuitenkin käy. Olisi hyvien tapojen mukaista ilmoittaa jos ei kiinnosta.
Hyvänä esimerkkinä käyttäjä Kitchenfinks.
Meillä oli vaihto tavallaan kesken, tein tarjouksia hänen godsirestään, mutta kun ensimmäinen tarjous ei käynyt, ei hän vastannut muihinkaan tarjouksiini vaikka kuinka lähetin hänelle viestejä että miks ei voi vastata. Vituttaa tollane. Mutta empä viittiny jaksaa lähtee miinus karmaa kylvämään hänelle. Olkoot vaa

Ei nyt millään pahalla mutta muutamia sinun ehdotuksiasi nähtyäni voisin antaa semmosen vinkin että tee siitä ensimmäisestä ehdotuksesta edes jossain todellisuudessa edes puoliksi järkevä. Saattaisi auttaa asiaa. Minua vituttaa juurikin tämä.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Chaosworm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1056 : 19.09.09 - klo 08:29 »
Ei nyt millään pahalla mutta muutamia sinun ehdotuksiasi nähtyäni voisin antaa semmosen vinkin että tee siitä ensimmäisestä ehdotuksesta edes jossain todellisuudessa edes puoliksi järkevä. Saattaisi auttaa asiaa. Minua vituttaa juurikin tämä.
Minua taas vituttaa se, että saan jonkun äärimmäisen tyhmän ehdotuksen ("Saat kolme islandia tuosta FoWista") ja sitten, kun teen itse suunnilleen järkevän ehdotuksen ("Haluaisin kyllä FoWistani kolme Pithing Needleä ja Duressin"), minulle ei vastata.
aka. Awaclus

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1057 : 20.09.09 - klo 10:16 »
Vituttaa kun oh ihmisiä, jotka eivät voi vastata vaihtoehdotuksiin >:( Vaikka joka päivä täällä kuitenkin käy. Olisi hyvien tapojen mukaista ilmoittaa jos ei kiinnosta.
Hyvänä esimerkkinä käyttäjä Kitchenfinks.
Meillä oli vaihto tavallaan kesken, tein tarjouksia hänen godsirestään, mutta kun ensimmäinen tarjous ei käynyt, ei hän vastannut muihinkaan tarjouksiini vaikka kuinka lähetin hänelle viestejä että miks ei voi vastata. Vituttaa tollane. Mutta empä viittiny jaksaa lähtee miinus karmaa kylvämään hänelle. Olkoot vaa

Ei nyt millään pahalla mutta muutamia sinun ehdotuksiasi nähtyäni voisin antaa semmosen vinkin että tee siitä ensimmäisestä ehdotuksesta edes jossain todellisuudessa edes puoliksi järkevä. Saattaisi auttaa asiaa. Minua vituttaa juurikin tämä.
Sinulle en muistaakseni ole tarjonnut koskaan mitään, olen vain sanonut että: "Listaltas kiinnostas toi ja toi, kato mun have lista" ja oot lähettäny että mitään kiinnostavaa ei löytynyt ja oon jättänyt asian sikseen.
Juuri sen takia en yleensä tarjoile, koska teillä on paljon enemmän kokemusta korttien arvoista ja siitä, miten helposti niitä saa eteenpäin vaihdettua, ettei tulisi mitään "hah, luuletko oikeesti et tää vaihto menis päin?", kerran tai pari oon ehkä tarjonnu kun oon luullu joskus viel et kaikki mythicit on haluttuja ihan 100% varmasti ja tarjosin jotain paskaa mythiciä SGC:n foilista ja sain tietää et niillä olikin pikkusen tuota arvo eroa. Meinaan mun tarjoamani mythic oli varmaan euron pintaan. Mutta en minä voi näin alussa kaikkea vielä tietää. Gatewayssakin moni pelannu jo 4-8 vuotta ja minä en edes puolta.
« Viimeksi muokattu: 20.09.09 - klo 10:22 kirjoittanut GhettoBoyFIN »
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1058 : 20.09.09 - klo 10:35 »
Juuri sen takia en yleensä tarjoile, koska teillä on paljon enemmän kokemusta korttien arvoista ja siitä, miten helposti niitä saa eteenpäin vaihdettua, ettei tulisi mitään "hah, luuletko oikeesti et tää vaihto menis päin?", kerran tai pari oon ehkä tarjonnu kun oon luullu joskus viel et kaikki mythicit on haluttuja ihan 100% varmasti ja tarjosin jotain paskaa mythiciä SGC:n foilista ja sain tietää et niillä olikin pikkusen tuota arvo eroa. Meinaan mun tarjoamani mythic oli varmaan euron pintaan. Mutta en minä voi näin alussa kaikkea vielä tietää. Gatewayssakin moni pelannu jo 4-8 vuotta ja minä en edes puolta.

Suosittelen lukemaan vaikkapa tämän, jos haluat oppia selvittämään korttien arvoja. Jos et ole valmis näkemään sen verran vaivaa, ei kannata myöskään olettaa saavansa jatkossa liikaa vaihtoja aikaiseksi.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Pararin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1059 : 21.09.09 - klo 08:54 »

EDIT: Godsire oli foili. Ja vielä lisäsyynä siihen että miksi en vastaillut, oli se, että kerkesin lapun vaihtaa jo pois siinä kaiken keskellä.

Ihan näin puolueettomana kaikkeen: On silti ihan kohteliasta vastata, vaikka mikään ei kiinnostaisi. Itseä ainakin vituttaa kun joku ei vastaa tarjouspyyntöön ja eihän kortteja viitsi kahdelle tyypille ehdottaa samaan aikaan.

Vituttaa myös autoilijat jotka jäävät suojatielle venaamaan, että pääsisivät kääntymään risteyksessä.

Poissa pyyhttu

Re: Vitutusketju
« Vastaus #1060 : 21.09.09 - klo 18:18 »
Lainaus
Vituttaa myös autoilijat jotka jäävät suojatielle venaamaan, että pääsisivät kääntymään risteyksessä.

Mieti seuraavalla kerralla kanssa mikä on risteyksessä näkyvyys autokuskille. Useimmat autoilijat kiilaavat nokalla pakon edessä kun ei muuten risteyksessä näe, varsinkaan taajamien tiheässä kerrostalo/pensasaitaristeyksessä.

Poissa Hopo

Vs: Re: Vitutusketju
« Vastaus #1061 : 21.09.09 - klo 18:49 »
Lainaus
Vituttaa myös autoilijat jotka jäävät suojatielle venaamaan, että pääsisivät kääntymään risteyksessä.

Mieti seuraavalla kerralla kanssa mikä on risteyksessä näkyvyys autokuskille. Useimmat autoilijat kiilaavat nokalla pakon edessä kun ei muuten risteyksessä näe, varsinkaan taajamien tiheässä kerrostalo/pensasaitaristeyksessä.

Tämä ei poista sitä tosiasiaa, että se on väärin ja vituttaa. Autokoulu on sitä varten, että opitaan ajamaan sen suojatien ohi tai jäämään sitä ennen odottamaan.

Yksityisautoilu vituttaa. Niin jalankulkijana, ympäristön tilasta huolestuneena kansalaisena kuin yksityisautoilijanakin.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa hall0n

Vs: Re: Vitutusketju
« Vastaus #1062 : 22.09.09 - klo 00:18 »
Lainaus
Vituttaa myös autoilijat jotka jäävät suojatielle venaamaan, että pääsisivät kääntymään risteyksessä.

Mieti seuraavalla kerralla kanssa mikä on risteyksessä näkyvyys autokuskille. Useimmat autoilijat kiilaavat nokalla pakon edessä kun ei muuten risteyksessä näe, varsinkaan taajamien tiheässä kerrostalo/pensasaitaristeyksessä.

Vituttaa, kun joutuu ajamaan siihen suojatielle, että näkee johonkin. Tulis sit jo talvi, niin lähtis näköeste-lehdet pois.

Ja vituttaa se, kun tursot ei osaa ryhmittyä risteykseen!

Poissa luma

Re: Vitutusketju
« Vastaus #1063 : 22.09.09 - klo 00:22 »
Nyt kun liikennesäännöistä puhutaan, niin vituttaa se, etteivät autoilijat tajua, että kevyen liikenteen väylää tulevaa polkupyöräilijää pitää aina väistää kiertoliittymässä. Liittymään tulijoilla on kolmio, ja liittymästä poistujat ovat kääntyviä. En osaa sanoa, kumpi unohtuu enemmän, mutta aina joutuu jarruttelemaan kun näyttää siltä että autoilija tulee päälle.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1064 : 22.09.09 - klo 00:25 »
Autoilijoiden yleinen kädettömyys kiertoliittymissä vituttaa muutenkin. Jos ajat kiertoliittymässä 180 astetta, et aja suoraan, vaan poistuttaessa pitää vilkuttaa. Ja ennen kaikkea, jos ajat 270 astetta, et helvetissä vilkuta vasemmalle. Joskus näin myös, kun joku älypää päätti liittymässä ollessaan väistää siihen tulevaa autoa. Nice play.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Yan

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1065 : 22.09.09 - klo 02:09 »
Autoilijoiden yleinen kädettömyys kiertoliittymissä vituttaa muutenkin. Jos ajat kiertoliittymässä 180 astetta, et aja suoraan, vaan poistuttaessa pitää vilkuttaa. Ja ennen kaikkea, jos ajat 270 astetta, et helvetissä vilkuta vasemmalle. Joskus näin myös, kun joku älypää päätti liittymässä ollessaan väistää siihen tulevaa autoa. Nice play.

itse olen myös rakkaassa pääkaupungissamme ajanut kiertoliittymässä kun yhtäkkiä vierelle pamahti auto. ei, kaistoja ei ollut kahta. se vitutti kun tämä vieressä ajanut auto blokkasi näppärästi reitin kun olisi pitänyt päästä pois "ympyrästä"... okei, enemmän se kuitenkin nauratti :)

Poissa GrandLux

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1066 : 22.09.09 - klo 11:06 »
Liikenne aiheinen ketutus:

Se kun itse on auton ratissa ja pyöräilijät menevät yllättäen tien yli nenän edestä olettaen "Kyllä se väistää, mulla on suojatie".
Ei siinä mitään, niinhän mun kuulukin väistää,
mutta moinen yllättävä poukkoilu voi käydä kohtaloksi esim. jos en näe niitä auton A-pilarin tai jonkun muun näköesteen takia,
ja kun laitetaan Newtonit jakoon vastakkain asettelulla:  Selma, 70 kg ja 318i, 1400 kg, tiedetään kumpi jää häviölle.

ja 'läheltäpiti' tilanteesta jaetaan muutenkin turhia härtzslaageja kummallekkin osapuolelle.

Ei se suojatie mikään Invincibility ole prkl ! 

Poissa Arcane

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1067 : 22.09.09 - klo 11:30 »
GrandLux, minäkään en voi ymmärtää tätä.

Itsehän en juurikaan liiku autolla, vaikka b-ajokortti löytyy. Jostain syystä en oikein pidä autolla ajamisesta. Sen sijaan pyörällä liikun paljon ja tavaksi on jäänyt porhaltaa ilman kypärää, joten suojateille tultaessa yleensä lähes pysäytän pyörän ja tarkistan itse, että tuleeko sieltä autoa ja huomaako kuski minua vai ei. Kertaakaan en ole läheltä piti tilanteeseen joutunut, kun olen jaksanut katsoa vähän ympärilleni. Lisäksi minua rasittaa autoilijat, jotka haluavat välttämättä minun takiani pysäyttää auton 50+km/h nopeudesta pysähdyksiin asti, että voin ylittää suojatien pyörälläni. Erittäin ekologinen ajotapa, jarrupalatkin varmasti tykkäävät. Onhan se liikennelain ja opetuksen mukaista, mutta entä jos minä kuitenkin jaksaisin sen alle 10 sekuntia odottaa? Olenhan jo itse valmiiksi pysähtynyt.

Enemmän ongelmia tulee suurien ihmislaumojen kanssa (3+ henkilöä), jotka eivät osaa väistää mitenkään järkevästi, vaikka kuinka kelloja soittelisi.

Tänään vituttaa älytön säätö töissä. Se on turhauttavaa, kun sivarina joutuu tekemään muiden hommia ja ottamaan ohjaksia käsiin, kun 40v+ miehet säätävät, eivätkä tunnu ymmärtävän yksinkertaisen DVD-soitin + videotykki tekniikan päälle, ja vielä vähemmän järkevän luokkajärjestelyn. Sitten kun eräs eläkeikään ehtinyt on kujalla kuin kukkaruukku ja tekniikka laukeaa muiden sähläyksestä ja itsestään, on jo sellainen mieliala päällä, että olisipa sitä vaan sängyn pohjalla nukkumassa. 5h huonosti nukuttujen unien jälkeen päässä alkaa naksumaan enemmän kuin vähän. Onneksi nyt on hiljaista, joten voin vähän aikaa vaan istua, juoda batterya ja kerätä päivän huumoriannosta tutkimalla partista ja erityisesti karmastatseja.

Karmasta puheenollen, vituttaa koko systeemi sinällään, että se tekee muuten _mahdollisesti_ täysin järkevistä ihmisistä totaalisia retardeja, joille karma on jumala, raamattu ja koko elämä. Harmillista, että ihmiset keksivät aina hyviä systeemejä, jotka eivät sitten toimikaan oikein, kun muutama eivät selkeästikään ymmärrä niiden oikean käytön päälle. :)

Kaikesta vitutuksesta huolimatta tällä hetkellä lähinnä huvittaa.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1068 : 22.09.09 - klo 12:53 »
Karmasta puheenollen, vituttaa koko systeemi sinällään, että se tekee muuten _mahdollisesti_ täysin järkevistä ihmisistä totaalisia retardeja, joille karma on jumala, raamattu ja koko elämä. Harmillista, että ihmiset keksivät aina hyviä systeemejä, jotka eivät sitten toimikaan oikein, kun muutama eivät selkeästikään ymmärrä niiden oikean käytön päälle. :)

Jostain syystä tästä tuli mieleen tämä:



Ja jottei menisi off-topiciksi niin vituttaa pankkien asiakasta nöyryyttävä asenne. Vaimo joutui jonottamaan uutta pankkikorttiaan konttorissa tunnin verran kun se olisi ihan hyvin voitu postittaa kotiin. Samaan osoitteeseen kun on aikaisemminkin postitettu kortteja, mutta nyt ei jostain syystä muka onnistunut. Itse varasin pankkiin ajan lainapapereiden allekirjoitusta varten (paperit oli jo valmiiksi tehty ja lähetetty toisesta konttorista minua lähellä olevaan konttoriin). Varaus olikin onnistuttu kämmäämään naapuritaajaman pankkiin ja oltiin lähellä sulkemisaikaa. Virkailijat pyörittelijät käsiään ja silmiään ja sanoivat että eivät voi todistaa papereiden allekirjoitusta koska eivät ole rahoitusneuvottelijoita ja kaikki rahoitusneuvottelijat ovat varattuja. Kun lopulta sain vängättyä rahoitusneuvottelijan paikalle, itse toimitus oli ohi viidessä minuutissa. Vänkäykseen meni puoli tuntia. Lisäksi pankin virkailijat eivät edes ymmärtäneet pahoitella ajanvarauksessa tapahtunutta sekaannusta. Jos asiat eivät olisi nyt hoidossa niin olisin mennyt ottamaan koko lainan toisesta pankkiketjusta pelkästään tämän kyykyttämisen ja ylimielisyyden takia.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa maybach

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1069 : 24.09.09 - klo 11:08 »
Vituttaa kun ihmiset ei tajua ja totu siihen että kaikkia ei voi vaatia olemaan yhtä nohevia liikenteessä  ???
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa luma

Re: Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1070 : 24.09.09 - klo 11:11 »
Vituttaa kun ihmiset ei tajua ja totu siihen että kaikkia ei voi vaatia olemaan yhtä nohevia liikenteessä  ???

Siinä tapauksessa niitä "ei nohevia" pitäisi vaatia pysymään poissa liikenteestä. Liikennesäännöt on kuitenkin sellainen asia, joka pitäisi osata.

Poissa maybach

Vs: Re: Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1071 : 24.09.09 - klo 11:19 »
Vituttaa kun ihmiset ei tajua ja totu siihen että kaikkia ei voi vaatia olemaan yhtä nohevia liikenteessä  ???

Siinä tapauksessa niitä "ei nohevia" pitäisi vaatia pysymään poissa liikenteestä. Liikennesäännöt on kuitenkin sellainen asia, joka pitäisi osata.

Vituttaa lähinnä kaikki turha vinkuminen pienistä asioista, et voi vaatia että Sirkka-Liisa, 66v, joka ajelee kerran viikossa kauppaan 2 km possunpunaisella ooppelillaan on yhtä "hyvä" kuski kuin joku joka ajaa valtavan paljon... Toki turvallisuus on ykköskriteeri mutta ei auta kuin tottua siihen että ihmiset tuuttailevat joskus liikenteessä.
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa yugular

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1072 : 24.09.09 - klo 11:49 »

...

Ei se suojatie mikään Invincibility ole prkl ! 

Meneekös muuten periaatteessa niin että suojatien yli pitäisi taluttaa pyörää? Autojen käsittääkseni tarvii väistää jalankulkijoita, mutta pyörillä ei ole "etuajo-oikeutta".

Kokkolassa itseäni kyllä ketuttaa se että jos lastenvaunujen kanssa kyttään tienlaidassa suojatien kohdalla niin alle 10% autoista pysähtyy odottamaan että saan ylittää tien. Vaasassa vastaava luku oli lähemmäs 90%. Noita vaunuja ei viitsi nakata kenenkään eteen, vaikka joskus itse vähän holtittomasti saatan suojatielle mennäkin... :)
paupertothepeople.proboards.com

Poissa luma

Re: Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1073 : 24.09.09 - klo 11:59 »

...

Ei se suojatie mikään Invincibility ole prkl ! 

Meneekös muuten periaatteessa niin että suojatien yli pitäisi taluttaa pyörää? Autojen käsittääkseni tarvii väistää jalankulkijoita, mutta pyörillä ei ole "etuajo-oikeutta".

Taluttaa pitää jos kyseinen suojatie ei ole pyörätien / kevyen liikenteen väylän osa. Jos taas on, niin saa siitä ajaakin, mutta pyöräilijä väistää autoilijaa aina, paitsi silloin kun autoilijalla on kolmio/stop tai se on kääntymässä kyseisen suojatien yli.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Re: Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1074 : 24.09.09 - klo 15:42 »
Taluttaa pitää jos kyseinen suojatie ei ole pyörätien / kevyen liikenteen väylän osa. Jos taas on,

Muille selvennys: Suojatie on kevyen liikenteen väylän osa, jos väylä jatkuu sen molemmin puolin. Usein näin on, mutta joskus väylä saattaa päättyä suojatien jälkeen syystä X tai se saattaa muuttaa statustaan: esim. yhdistetty jalkakäytävä-pyörätie muuttuu pelkäksi jalkakäytäväksi.

pyöräilijä väistää autoilijaa aina, paitsi silloin kun autoilijalla on kolmio/stop tai se on kääntymässä kyseisen suojatien yli.

Lisäys, kolmas väistämistilanne: Piha-alueelta tai siihen verrattavalta alueelta liittymästä tuleva autoilija väistää myös pyöräilijää, tällä kertaa jopa ilman suojatietä, mutta myös suojatien kera. Piha-alueeseen vertautuu esimerkiksi automarketin parkkipaikka, ja niiden liittymissä suojateitä helposti näkeekin.

Kolmessa tilanteessa autoilija siis väistää pyöräilijää suojatiellä, yhdessä tilanteessa ei. Pyörää taluttava on jalankulkija ja häntä väistetään aina.

-- Nute
Oulu

Poissa Der Golem

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1075 : 24.09.09 - klo 15:44 »
Autoilijoiden yleinen kädettömyys kiertoliittymissä vituttaa muutenkin. Jos ajat kiertoliittymässä 180 astetta, et aja suoraan, vaan poistuttaessa pitää vilkuttaa. Ja ennen kaikkea, jos ajat 270 astetta, et helvetissä vilkuta vasemmalle. Joskus näin myös, kun joku älypää päätti liittymässä ollessaan väistää siihen tulevaa autoa. Nice play.

itse olen myös rakkaassa pääkaupungissamme ajanut kiertoliittymässä kun yhtäkkiä vierelle pamahti auto. ei, kaistoja ei ollut kahta. se vitutti kun tämä vieressä ajanut auto blokkasi näppärästi reitin kun olisi pitänyt päästä pois "ympyrästä"... okei, enemmän se kuitenkin nauratti :)

Itseäni nauratti myös hieman, kun edessäni ajava paikallinen pappa päätti kääntyä beigellä Ladallaan ajamaan kiertoliittymää väärään suuntaan...

Poissa Nastaboi

Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa konaldinho

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1077 : 25.09.09 - klo 15:23 »
Vitutti saaha ekaa kertaa viattomassa elämässäni englannin kokeesta huonompi numero kuin 9. Ja se vituttaa vielä enemmän, että kyseessä oli sanakoe.

Poissa kapek

  • Pääkaupunki
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • you know my decks don't lie
Re: Vitutusketju
« Vastaus #1078 : 25.09.09 - klo 15:26 »
Vituttaa jo valmiiks, kun istun kaveria vastapäätä prelluissa ja kattelen kun se availee powereita.

Poissa teemuhy

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #1079 : 25.09.09 - klo 16:25 »
Sehän onkin sulta pois. Joku muuten voitti lotossa tossa jokin aika sitten.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine