DCI, Wizards, niiden customer service ja sisäänloggautuminen. Jotta voisi kysyä kysymyksen maililla, pitää rekisteröidä sivulle. Ok, tein sen. Sitten pitää kirjautua sisään. Tein sen. Yritin mennä email us sivulle, siellä pitää kirjautua sisälle. Naputtelin tunnuksia, kunnes sain viestin, jossa kerrottiin, ettei kyseisellä tunnuksella enää voi mennä sisään, koska vääriä salasanoja liikaa. Ota yhteyttä customer serviceen, jossa kysellään taas e-maileja ja tunnuksia. Mutta kun ne loggautumisyritykset ja capthtat ja muut on jo käytetty, niin miten minä voin kysyä niitä salasanoja ja selvittää sen DCI numeroni kohtaloa, kun ei sieltä tule sähköpostiin sitä resetointiviestiä, jota olen jo useamman kerran tilannut! Miten voi olla näin vaikeaa katsoa niitä omia tietojaan sieltä wizardsilta?