Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Onko kellään kokemuksia kollektiivisesta korttiostajasta Magiccardbuyer.eu:sta?  (Luettu 37513 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KajaaninOlli

Eli siis törmäsin tällaiseen sivustoon, joka tarjoaa rahaa laajasta skaalasta taikapelikortteja. Onko kellään kokemuksia onko kyseessä luotetta kauppakumppani? Ajattelin kysyä ennen kuin katua, kun pyytävät kuitenkin etukäteispostitusta.

https://www.magiccardbuyer.eu/?utm_source=facebook&utm_medium=cpl&utm_content=general

Poissa Vicard

Ei mitään tietoa, mutta prahasta käsin toimii useampikin luotettava ja iso myyjä, joten veikkaisin että tää operaatio kuuluu jollekin niistä.

Poissa routa

Jos kokeilet, laita tänne palautetta. Näyttää kätevältä ja voisin itsekin käyttää!
"Woran du dein Herz hängst, das ist dein Gott."

Poissa Morian

Testaa jollain pienellä myynnillä alkuun? Mä kuulisin kans tosi mielellään sit miten prosessi toimi :) Jos kokeilet laita infoja kokonais kokemuksesta.

Poissa laakkeer

Kiinnostavin uusi juttu vähään aikaan. Mielenkiinnolla odottelen kokemuksia ja jos itse testaan niin pitääpä kirjottaa raporttia.

Poissa Karjanvarastaja

Testasin palvelun, kun roskaa sattui lojumaan nurkissa ja nopealla selailulla tuntuivat maksavan varsinkin jätefoileista hyvää hintaa. Raksittelin ~100kpl rareja yhteisarvoltaan 74€, täyttelin lomakkeet, laitoin maksutavaksi Paypalin ja lähetin laput keskiviikkona. Sivut oli helppo käyttää, mailia napsahti piakkoin orderin täyttämisestä, missä oli kaikki tarpeelliset infot ja ohjeet lähettämiseen. Rahat rapsahti tilille pari tuntia sitten.

Tämän perusteella vaikuttaa legitiltä firmalta, joten saatampa heittää tuonne isomman satsin tulevalla viikolla. 5/5.

Poissa Sir Marde

WizardshopCZ viittasi viestissään MCM:ssä, että heillä ainakin on lusikka sopassa. Tosin juuri äsken magiccardbuyeriin ei päässyt.

--------------------------------------------------------------------------
We will be delighted if you visit our other projects:

https://www.magiccardbuyer.eu/
https://www.najada.cz/

Poissa finngamer

Ei nyt hirveän hyvää kuvaa jäänyt ainakaan vielä.

Naputtelin kolmisen tuntia kortteja sisään, kun tilinteon hetkellä saitti ilmoitti virheestä. Ei heittänyt ulos tai tyhjentänyt myyntikoria, mutta ei vaan mennyt eteenpäin. Isosta myynnistä tuli ilmoitus että tsekkaavat sen manuaalisesti, mutta tämä virhe ei liittynyt siihen. Laitoin parin päivän aikana pari sähköpostia ylläpidolle, mutta eivät vastaa meileihin, eli en tiedä vieläkään mistä oli kyse.

Nollasin kaiken ja laitoin tällä kertaa vähemmän tavaraa myyntiin, ja meni läpi. Varmaan tulee rahat ihan jees perille, mutta tekninen toimivuus ja asiakaspalvelu toistaiseksi ala-arvoista.

(EDIT: Nyt vastasivat, kyselivät asioita koskien virhettä. Kaikki kysytyt asiat olin kertonut toki jo ensimmäisessä viestissäni, mutta ainakin yrittävät)
« Viimeksi muokattu: 26.04.17 - klo 19:33 kirjoittanut finngamer »

Poissa deviant

Mulla tuli sama ongelma kun listasin 252 lappua.
Pitänee laittaa vähemmän kerralla, mihin liittyen olisikin hienoa jos edellinen kaveri viitsisi kertoa montako lappua sai menemään läpi?

Mulle tosin vastasivat hyvin viesteihin tunnin sisällä mailistani mutta väittivät kyllä että olen yksittäistapaus ja kaikilla muilla myynnit on tullut hyvin läpi..
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa finngamer

Mulla tuli sama ongelma kun listasin 252 lappua.
Pitänee laittaa vähemmän kerralla, mihin liittyen olisikin hienoa jos edellinen kaveri viitsisi kertoa montako lappua sai menemään läpi?

Mulle tosin vastasivat hyvin viesteihin tunnin sisällä mailistani mutta väittivät kyllä että olen yksittäistapaus ja kaikilla muilla myynnit on tullut hyvin läpi..

Pudotin 98 euroon, lappuja 60. Ajattelin josko sata euroa olisi maaginen raja.

Aikaisemmin yritin 177 euroa 400 lapulla.

Poissa mastaa

Mä pistin eilen 128 lappua ja ~ 350e. Meni läpi mut ei oo tullu vielä vahvistusviestiä et voin pistää postiin.

Poissa deviant

Omahan oli vajaa kaks kiloo.
Ilmeisesti ihan asiallista toimintaa, joskin vähän alkukankeuksinen. Ei välttis ole mtn isoo jengii tossa mukana vielä ja sivubisnes muun korttikaupan ohella, itse ainakin pyrin suhtautumaan ymmärtäväisesti ainakin toistaiseksi.

Nyt kun miracles bannattiin ja saan aikaiseksi resubmittaa niille pinon, jolle tulee 2,5-3k arvoo ni jos se menee asiallisesti voi varmaan kaikki muutkin sit luottavaisin mielin myydä tonne.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Retardi

Ei liity suoranaisesti aiheeseen, mutta tööttään vähän omaa torvea tähän.

Katselin pikaisesti, että aika paljon alhaisempia hintoja tarjoavat kuin me (Poromagia), meiltä saa toki myös rahaa jos haluaa korttejaan myydä eikä kreduilla ole käyttöä. Kertokaa toki, jos olen pihalla mutta tuommoisen pari tusinaa korttia katsoin ja kaikissa meidän kredutarjous oli joko vähän tai tosi paljon korkeampi, jolloin meiltä saisi rahassa about saman tai vähän enemmän kuin tuon sivuston kautta eli älkää nyt ainakaan isompia korttikasoja sokkona puskeko ulkomaan eläville :).
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Suntelli

Entäs foilit? Ainakaan teidän järjestelmä ei hintaa niille laske. Vai teenkö jotain väärin?

Poissa l33twash0r

Entäs foilit? Ainakaan teidän järjestelmä ei hintaa niille laske. Vai teenkö jotain väärin?

Ite kysyny aina sähköpostilla paljon niistä suurinpiirtein sais ja siihe on vastattu aika nopeasti :)

Poissa deviant

Tosiaan ei tullut mainituksi tossa aiemmin, mutta mullahan 90+% korteista on foileja tai fbb tjms.

Kaikki uudet nonfoilit menee multakin poroille, foilit tsekkeihin ja fbb dualit ja n.100€+ foilit pyrin myymään täällä/magiccardmarketissa.
Jätin siis lopulta laittamatta kaikkia lappuja prahan pojille, mutta eiköhän tuollainen ~1200€ diili riittäne luottamustestiksi.

Palaan asiaan kun asiaa on. Toistaiseksi lupa postittaa tuli tunnin sisällä siitä kun lähetin lomakkeen.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa aaruli96

Ei liity suoranaisesti aiheeseen, mutta tööttään vähän omaa torvea tähän.

Katselin pikaisesti, että aika paljon alhaisempia hintoja tarjoavat kuin me (Poromagia), meiltä saa toki myös rahaa jos haluaa korttejaan myydä eikä kreduilla ole käyttöä. Kertokaa toki, jos olen pihalla mutta tuommoisen pari tusinaa korttia katsoin ja kaikissa meidän kredutarjous oli joko vähän tai tosi paljon korkeampi, jolloin meiltä saisi rahassa about saman tai vähän enemmän kuin tuon sivuston kautta eli älkää nyt ainakaan isompia korttikasoja sokkona puskeko ulkomaan eläville :).

Kredutussysteemi toimii muuten vallan mainiosti, mutta ainakin omalla kohdalla "ongelmia" tuottaa joko se että a) ette jotain tiettyjä kortteja tarvitse tai b) tarvitsette sitä vain 4-8 kpl. Tällaiset tapaukset jäävät sitten vain kasoihin odottamaan seuraavaa kredutuskertaa, joten omalla kohdalla tämä ulkomainen palvelu on hyvä keino hävittää ne viimeisetkin kortit. Kreduttelen tosin pääsääntöisesti vain common/uncommon/bulkkia, eli ihan ymmärrettävää että 20 Storm Crowin myyminen vaatii enemmän vaivaa.

Harvemmin foileja tulee kreduteltua, mutta ainakin Poromagian chattipalvelussa vastaavat tiedusteluihin erittäin nopeasti.

Poissa finngamer

Ei liity suoranaisesti aiheeseen, mutta tööttään vähän omaa torvea tähän.

Katselin pikaisesti, että aika paljon alhaisempia hintoja tarjoavat kuin me (Poromagia), meiltä saa toki myös rahaa jos haluaa korttejaan myydä eikä kreduilla ole käyttöä. Kertokaa toki, jos olen pihalla mutta tuommoisen pari tusinaa korttia katsoin ja kaikissa meidän kredutarjous oli joko vähän tai tosi paljon korkeampi, jolloin meiltä saisi rahassa about saman tai vähän enemmän kuin tuon sivuston kautta eli älkää nyt ainakaan isompia korttikasoja sokkona puskeko ulkomaan eläville :).

Rahaa tässä nimenomaan haetaan, tehän annatte vähemmän rahaa kuin kreduja. Ja vaikka kredutarjous onkin parempi monen kortin kohdalla, niin tuonne Buyeriin kelpaa todella moni kortti jota ette ota edes vastaan (eli hintaa pitää verrata 0 krediitin hyvitykseen).


Itselle iloisin yllätys oli kuitenkin realistinen suhtautuminen korttien kuntoon. Poromagiahan myy kärsineitä kortteja vain pienellä alennuksella, kun hyvityshinta putoaa parhaimmillaan 75%. Magiccardbuyerissa hyvitys ei huonoimmassakaan kunnossa putoa alle 50% NM:n hinnasta. Excellenttiin pudottaminen Poromagiassa maksaa 25% hyvityksestä, MCB:ssä pudotus 10%.

Oikeasti, fiksatkaa tämä. Kukaan ei myy teille huonokuntoista Revisedin dualia jos saa siitä 1/4 NM-hinnasta. Silti myytte niitä ulos 3/4-hintaan. Nämä eivät ole linjassa. Kunnon hyvitys jos myytte kunnon hintaan ulos, saatte enemmän bisnestä.

Poissa deviant

Jos jollain oli vielä huolia tän tsekkifirman toiminnan luotettavuudesta ni mun eka diili meni ainakin mallikkaasti.
Lähetän pojille toisen nipun foileja huomenna ja uskoisin että tekin uskallatte postittaa ilman pelkoa hämärätoiminnasta.
10/10
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Karjanvarastaja

Jos jollain oli vielä huolia tän tsekkifirman toiminnan luotettavuudesta ni mun eka diili meni ainakin mallikkaasti.
Lähetän pojille toisen nipun foileja huomenna ja uskoisin että tekin uskallatte postittaa ilman pelkoa hämärätoiminnasta.
10/10

Itse lähetin toisen arvokkaamman kasan (n. 400e) ennen vappua ja siinä meni reipas viikko pitempään verrattuna ensimmäiseen kokeiluun. Vastasivat kuitenkin pikaisesti kun lähestyin mailitse ja selittelivät jotain valtakunnallisista vapaapäivistä, minkä jälkeen eurot napsahti totuttuun malliin tilille. Kyllä näille mielellään kolmannenkin dumppauksen teen.

Poissa Avez

Minkälaisen toimitusmuodon olette noille arvokkaammille kasoille valinneet? Kirjattu vai vakuutettu lähetys jne?

Poissa opo

Minkälaisen toimitusmuodon olette noille arvokkaammille kasoille valinneet? Kirjattu vai vakuutettu lähetys jne?

Laitoin kirjattuna 4.5. yritetty toimittaa vastaanottajalle 9.5. Eivät ole vieläkään kortteja hakeneet postista. Eivät ole vastanneet sähköpostiin kun kyselin milloin aikovat kortit hakea postista.

Poissa Avez

Minkälaisen toimitusmuodon olette noille arvokkaammille kasoille valinneet? Kirjattu vai vakuutettu lähetys jne?

Laitoin kirjattuna 4.5. yritetty toimittaa vastaanottajalle 9.5. Eivät ole vieläkään kortteja hakeneet postista. Eivät ole vastanneet sähköpostiin kun kyselin milloin aikovat kortit hakea postista.

Minulle vastaili Roman Macalik sähköpostilla osoitteesta [email protected] 12.5. puolen päivän aikoihin. Oma lähetys meni myös kirjattuna kirjeenä, saapi nähdä miten käy...

Poissa opo

Minkälaisen toimitusmuodon olette noille arvokkaammille kasoille valinneet? Kirjattu vai vakuutettu lähetys jne?

Laitoin kirjattuna 4.5. yritetty toimittaa vastaanottajalle 9.5. Eivät ole vieläkään kortteja hakeneet postista. Eivät ole vastanneet sähköpostiin kun kyselin milloin aikovat kortit hakea postista.

Minulle vastaili Roman Macalik sähköpostilla osoitteesta [email protected] 12.5. puolen päivän aikoihin. Oma lähetys meni myös kirjattuna kirjeenä, saapi nähdä miten käy...

Samaan osoitteeseen laitoin postia. Kiinnostaisi mitä vastasivat. Onko niillä jotain ongelmia ottaa kirjattua lähetystä vastaan, kun ei ole henkilön nimeä osoitteessa?

Poissa Avez

Minkälaisen toimitusmuodon olette noille arvokkaammille kasoille valinneet? Kirjattu vai vakuutettu lähetys jne?

Laitoin kirjattuna 4.5. yritetty toimittaa vastaanottajalle 9.5. Eivät ole vieläkään kortteja hakeneet postista. Eivät ole vastanneet sähköpostiin kun kyselin milloin aikovat kortit hakea postista.

Minulle vastaili Roman Macalik sähköpostilla osoitteesta [email protected] 12.5. puolen päivän aikoihin. Oma lähetys meni myös kirjattuna kirjeenä, saapi nähdä miten käy...

Samaan osoitteeseen laitoin postia. Kiinnostaisi mitä vastasivat. Onko niillä jotain ongelmia ottaa kirjattua lähetystä vastaan, kun ei ole henkilön nimeä osoitteessa?
Tiedustelin henkilön nimeä yrityksestä jolle voin osoittaa kirjatun kirjeen, Roman ilmoitti itsensä. En tiedä sitten miten tuo vastaanottaminen menee  kirjatun kirjeen kanssa, jos siinä ei erikseen ole henkilön nimeä mainittu.

Poissa opo

Minkälaisen toimitusmuodon olette noille arvokkaammille kasoille valinneet? Kirjattu vai vakuutettu lähetys jne?

Laitoin kirjattuna 4.5. yritetty toimittaa vastaanottajalle 9.5. Eivät ole vieläkään kortteja hakeneet postista. Eivät ole vastanneet sähköpostiin kun kyselin milloin aikovat kortit hakea postista.

Minulle vastaili Roman Macalik sähköpostilla osoitteesta [email protected] 12.5. puolen päivän aikoihin. Oma lähetys meni myös kirjattuna kirjeenä, saapi nähdä miten käy...

Samaan osoitteeseen laitoin postia. Kiinnostaisi mitä vastasivat. Onko niillä jotain ongelmia ottaa kirjattua lähetystä vastaan, kun ei ole henkilön nimeä osoitteessa?
Tiedustelin henkilön nimeä yrityksestä jolle voin osoittaa kirjatun kirjeen, Roman ilmoitti itsensä. En tiedä sitten miten tuo vastaanottaminen menee  kirjatun kirjeen kanssa, jos siinä ei erikseen ole henkilön nimeä mainittu.

Jaa. Olit neen järkevä että kysyit etukäteen nimeä mille kirjata. Sulla varmaan sitten menee ihan mutkitta perille :D

Poissa Avez

Toivotaan  ::)

edit.
Kortit pääsi eilen perille. Aika ankaria olivat mm. foilien kunnon suhteen ja muutamia downgradeja NM->EX tuli. Rahat kuulemma lähtivät siirtymään myös eilen.
« Viimeksi muokattu: 18.05.17 - klo 13:16 kirjoittanut Avez »

Poissa opo

Toivotaan  ::)

edit.
Kortit pääsi eilen perille. Aika ankaria olivat mm. foilien kunnon suhteen ja muutamia downgradeja NM->EX tuli. Rahat kuulemma lähtivät siirtymään myös eilen.

Minun kortit meni myös perille ja vastasivat sähköpostiinkin, että postin vika viivästyminen. Jonkin verran tuli downgradeja minullakin, mutta taisivat olla ihan aiheesta ja hintaan eivät vaikuttaneet kovin paljon.

Poissa traali

Hyvin toimiva ostosysteemi, noin 5-9 arkipäivän kuluttua lähetyksestä on tullut rahat tilille. Kuntoarviointi on realistinen.

Poissa mtg_96

Laitoin itsekkin nyt noin 300e läjän lihoiksi. Tänään tuli vihreää valoa, vien huomenna paketin postiin. Toistaiseksi vaikuttaa todella hyvältä, sai vielä kattavat ohjeet läpysköjen pakkaukseen jne.

Taidan asioida näiden tyyppien kanssa useamminkin kun porot eivät näitä(kään) huolineet.
« Viimeksi muokattu: 03.06.17 - klo 18:54 kirjoittanut mtg_96 »