Poromagia

Kirjoittaja Aihe: pelaajia riihimäen alueella?  (Luettu 2418 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Amasor75

pelaajia riihimäen alueella?
« : 07.08.15 - klo 20:50 »
Hei, olen vasta alkanut pelin pelaamisen, olisko Riihimäen seudulla tai sen lähistöllä ketään alottelevaa tai kokenutta pelaajaa jota kiinnostais pelata ihan noin "keittiönpöytä" tasolla. Itse kun olen vielä niin uusi etten tunne ketään joka pelais mtg:tä.

Poissa Tohtori

Vs: pelaajia riihimäen alueella?
« Vastaus #1 : 07.08.15 - klo 21:42 »
Jos Facebook on käytössä niin 80% alueen pelaajista tavoittaa ryhmästä Riihimäen kortti-ja lautapelaajat. Suomen skenessä mainetta ja kunniaa niittänyt Team Riihimäki ottaa tällähetkellä happea mutta eiköhän casual peleihin löydy pelaajia. Paikallis-skenen helmihän on jokavuotinen ns "Tapanin päivän Pauper" turnaus joka pelataan jossain paikallisessa baarissa.

Poissa Amasor75

Vs: pelaajia riihimäen alueella?
« Vastaus #2 : 08.08.15 - klo 11:06 »
Ok, pitää mennä kattoo/liitty   :)

Poissa Amasor75

Vs: pelaajia riihimäen alueella?
« Vastaus #3 : 11.08.15 - klo 14:34 »
Jaa tossa Riihimäen kortti-ja lautapelaajat ryhmässä ei näyttäs olevan paljon liikennettä, laitoin liittymispyynnön lauantaina eikä vielä ole tullut vastausta. Muuten asiaan liittyen mulla olis nyt ti-ke vapaata jotanen jos jolu rixulainen tai radan vartelainen kumpaankin suuntaan haluais pelata mtg tälläisen aloittelijan kanssa nyt olis mahdollisuus, myös ens viikolla olis mahdollista kun pidän pari viikkoa kesälomaa ennen kuin koulu taas alkaa.

Poissa Uhanalainen

Vs: pelaajia riihimäen alueella?
« Vastaus #4 : 23.08.15 - klo 18:17 »
Olipas hyvä että tuli tämäkin ketju  vastaan, en tiennyt tuollaisen ryhmä olemassaolosta.

Pistinkin tuossa jo Amasorille viestiä, mutta jos löytyy muitakin aloittelijoita riksun tienoolta niin saa paiskata yv:llä miekäläistä.