Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Dark Confidant ja Muut "pojat"  (Luettu 3166 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anton

Dark Confidant ja Muut "pojat"
« : 19.03.06 - klo 17:28 »
Semmoista tuli mieleen että mitkä muut kortit ovat "muoto"kuvia voittajista kuten Dark Confidant? Onko myös meddling mage ja avalanche riders tämmöisiä?
On On

Poissa duracel

Dark Confidant ja Muut "pojat"
« Vastaus #1 : 19.03.06 - klo 18:16 »
Sylvan Safekeeper (Olle Råde, 1997)
Avalance Rider (Darwin KAstle, 1998)
Rootwater Thief (Mike Long, 1999)
Meddling Mage (Chris Pikula, 2000)
Shadowmage Infiltrator (Jon Finkel, 2001)
Voidmage Prodigy (Kai Budde, 2002)
Solemn Simulacrum (Jens Thoren, 2003)
Dark Confidant (Bob Maher, 2004)

Näiden lisäksi on vielä tulossa Terry Sohta, joka voitti viime vuoden Invitationalin, esittävä kortti.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa sCL

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • For a few seconds, this place was Armageddon.
Dark Confidant ja Muut "pojat"
« Vastaus #2 : 19.03.06 - klo 21:12 »
Ja tuo Terry Soh'n kortti ilmestyy siis Dissensionissa.

Poissa Anton

Dark Confidant ja Muut "pojat"
« Vastaus #3 : 19.03.06 - klo 23:17 »
Mites, muistelen ett silloin joskus olis näkyny jossain semmonen erikois/unique lappu, joskus tienoilla -96 tai muu "ancient-times" joka oli creature joka maksoi yhden jokaista manaa ja oli jotain serra avatarin tapaan tai taisi olla vastustajan lifen mukaan...tai jotain...ei muista enää.
mutta mikä tämän tarina oli?
saavatko muuten aina pelaajat itse suunnitella nämä kortit?
On On

Poissa duracel

Dark Confidant ja Muut "pojat"
« Vastaus #4 : 20.03.06 - klo 09:38 »
Puhut kai tästä http://www.magiclibrary.net/rarities/unique-1996-world-champion.jpg ,
joka siis nimensä mukaan annettiin tuona vuonna maailmanmestaruuden voittaneelle pelaajalle (Tom Chanpheng).

Invitationalin voittaja saa suunnitella kortin, mutta kortti saattaa matkalla suunnitelmasta oikeaksi kortiksi muuttua paljonkin.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa av

Dark Confidant ja Muut "pojat"
« Vastaus #5 : 20.05.06 - klo 03:22 »
Viime viikonloppuna käytiin vuoden 2006 MTG Invitational jonka voittajaksi selvisi Antoine Ruel.

Antoinen korttiehdotus:
Lainaus

Bibi

GU

Legendary Creature — Human Baby
0/1
Whenever you draw a card, put a year counter on Bibi.
At end of turn, if Bibi has two or more year counters on it, flip it.
///
Sleur

Legendary Creature — Human
3/3
If an opponent would shuffle his or her library, instead you may search that library for a card, that player shuffles the rest, you put the card on top of that library, then you draw a card.


Eiköhän se tuosta jonkunverran tule muuttumaan.


http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgevent/mi06/welcome