Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tokeneita paskacommoneista?  (Luettu 2179 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Burnsaber

Tokeneita paskacommoneista?
« : 03.09.06 - klo 12:14 »
Olen tässä jo pari kuukautta pelaillut tällä deckillä. Yhtenä pakan ongelmana on vastustajan kannalta se, että se tuottaa jatkuvasti useita erilaisia toksuja. 1/1 valkoisia soldiereita, 1/1 mustia lepakoita, 1/1 puna-valkoiisia goblin soldiereita. Usein on ollut semmoinen pelitilanne, että minun pitää joka toinen vuoro ohjeistaa, että mikä taskunoyhtä on mikäkin tokeni.

Lopulta kyllästyin tähän ja leikkelin 6x Boros Recruittia käytettäväksi Goblin Trenches toksuina, leikkelin myös pari onsalughtin (ei-human typeä) Glory SeekerRaise the Alarmia varten. Grimclaw Batsitkään eivät selvinneet raa'lta kohtalolta.  Leikkasin kortiteista kuvan irti niin, että kuvan alapuolelta creature-type jäi näkyviin ja sivuilta mustaa reunaa myöten. Ylhäältä taas leikkasin mana-costin pois. (minulla on ihmeellisellä paint-techillä tehty kuva, mutta en tajua miten tähän saa kuvan liitettyä, sen kai pitäisi olla jossain nettisivulla, vai?)

Deckillä pelaaminen parani huomattavasti. Ei enää tarvinnut selvitellä, mitkä oli punavalkeita Goblin Trenches- toksuja ja mitkä taas pari vuoroa aikasemmin tehdystä Raise the Alarmista. Vastustajat tiesivät heti mitkä tokenit saavat Agrus Kos, Wojek Veteranilta täydet bonukset, koska toksujen reunoista näkyi myös niiden väri. Pelattavuus parani huomattavasti ja tokenit näyttävät myös aika tyylikkäiltä. Suosittelen tätä "niksiä" kaikille toksu-pakoilla pelaaville.

Kuten arvata saattaa, en ole hirveästi itkenyt noiden leikeltyjen korttien perään. Common-lootassa homehtumisen sijaan ne voivat oikeasti tehdä jotain hyödyllistä. Ajattelin kuitenkin ruveta keräämään pienimuotoista listaa yleisimmistä toksuntekokorteista ja commoneista, jotka voi huoletta (eli siis kakkacommoneja) leikella palvelemaan toksuina näille korteille.

Aloitan listan vaikkapa parilla turnaus-käyttiksellä.

Meloku the Clouded Mirror - Onslaughtin Mistformit käyvät  hyvin kuten käy myös Krovikan Mist

Selesnya Guildmage + muut saprolingien tuottajat - Näihin ei ikävä kyllä saa creature typeä mukaan muuten kuin kirjoittamalla (ei ole olemassa creature korttia jolla olisi creature- Saproling), mutta hienon kuvan saa muunmuuassa Fists of Ironwoodsista ja Scatter the Seedsistä.

Rakdos Guildmage  - Onslaughtista löytyy runsaasti creatureja joilla ei ole muut atypeä kuin -Goblin , esim Goblin Firebugín leikkely tuskin tuo ongelmia.

Suosittelen leikkelyä lämpimästi, jos joku teistä päättää kokeilla tätä niksiä, niin kertokaa kokemuksistanne täällä. Etsisin myös ehdotuksia korteista, jotka voisivat toimia Insect-tokeneina (Saber Ants.deck is back!)

 

Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa Tempodaddy

Vs: Tokeneita paskacommoneista?
« Vastaus #1 : 03.09.06 - klo 12:35 »
Masquesin Deadly Insect kävis hienosti ötökkä tokeniksi, minulla on ainakin laatikot täynnä tuota ks. korttia (muita vaihtoehtoja: Marker Beetles Destinystä,  Carrion Beetles Legacystä (taitaa löytyä myös jostain core setistä ja tietenkii Giant Cockroach joka luultavasti löytyy runsaan monesta setistä)
Awesome to the max.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Tokeneita paskacommoneista?
« Vastaus #2 : 03.09.06 - klo 13:05 »
Itse tein karhu,beasti,orava ja wurmi tokeneita siten, että löysin netistä sivun missä oli kaikki oikeat wizardsin painamat ja online tokenit, valitsin niistä sopivat, printtasin ja pistin muovi taskuun basicländin päälle. Näin sain ihan "oikean" tokenin näköisen tokenin :)
Kävi kyllä mielessä käyttää grizzly beareja karhu tokeneina, mutta kivempi että ne ovat noita oikeita tokeneita.

(editoin linkin sivulle tähän vähän myöhemmin kun jaksan sen kaivaa)