Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mtg.bore.orgin tilanne  (Luettu 4338 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Mtg.bore.orgin tilanne
« : 04.03.06 - klo 13:56 »
Postaan tänne, koska oletan että ainakin osaa teistä kiinnostaa.

Mtg.bore.org-sivuston palvelin on rikki. Sitä korjataan parasta aikaa ja sivut saadaan varmaankin ylös lähiaikoina. Mutta - tietokanta on mennyttä kalua. Varmuuskopioita ei jostain syystä ollutkaan, ja kaikki vanhat artikkelit ovat mennyttä. Web.archive.orgista saamme pelastettua jotain, mutta uusin versio siellä on noin vuoden takaa.

Yritämme etsiä puuttuvia artikkeleita muista lähteistä (googlen cache, omat postilaatikot, jne), mutta jos joku on jossain vaiheessa arkistoinut itselleen merkittäviä osia sivustosta, niin nyt olisi ihan hyvä paikka astua esiin ja kerätä itselleen hyvämies-pisteitä :)
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa kurikka

Mtg.bore.orgin tilanne
« Vastaus #1 : 05.03.06 - klo 12:49 »
:(

Menetimme siis **TUN Malinit ja Road Tripin? Mitä nyt jää jälkipolville kerrottavaksi?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Mtg.bore.orgin tilanne
« Vastaus #2 : 05.03.06 - klo 14:00 »
Jarnon raportit saamme varmaankin pelastettua ja Road Tripkin löytynee googlen cachesta...toivottavasti.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa oltrak

Mtg.bore.orgin tilanne
« Vastaus #3 : 15.03.06 - klo 14:48 »
Elämä tuntuu kovin tyhjältä ilman borea. Saisiko hieman väliaikatietoja miten uudelleenpystytys etenee.

Poissa Nastaboi

Mtg.bore.orgin tilanne
« Vastaus #4 : 15.03.06 - klo 15:44 »
Minulla ainakin on tallessa kaikki kirjoittamani artikkelit, sitä yhtä lukijaa varten joka oli joskus kiinnostunut. Voin yrittää raapustaa myös jotain uutta menetettyjen tilalle, kunhan sivusto saadaan taas pystyyn.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Exalter

Mtg.bore.orgin tilanne
« Vastaus #5 : 15.03.06 - klo 15:51 »
Himalauta! Bore toimii!
Elämä hymyilee jälleen!

Sisältö on ehkä vielä vähän laihanlaista näin alkuun, mutta eipä kärsi valittaa...

Poissa oltrak

Mtg.bore.orgin tilanne
« Vastaus #6 : 15.03.06 - klo 19:03 »
Ai, ei minulla ainakaan toimi.

Mutta lisää toki Ihosen artikkeleita, voin ilmoittautua toiseksi lukijaksi. Huumoriartikkeleissakaan ei mitään vikaa, mutta silti mielummin luen perusteluja sisältäviä (suomalaisia) hyvin tehtyjä constructed-artikkeleita. Noilla rajauksilla ei Nastaboille ole pahemmin kilpailijoita. No joo, on niitä muitakin hyviä, kuten Honolulu-sarja (johon saadaan toivottavasti vielä epilogi). Mutta on Ihonen silti ylivoimainen.

Ettei menisi pelkäksi hehkutukseksi, niin... äh, olkoon, meni jo.

Poissa Nastaboi

Mtg.bore.orgin tilanne
« Vastaus #7 : 16.03.06 - klo 12:58 »
WTF?

Muistaakseni olen kirjoittanut lähinnä Vintagesta, mutta onhan sekin constructedia, ainakin mielessä ei-limitediä. Jos Legacy ottaa tuulta alleen, niin yritän koostaa siitä jotakin.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa oltrak

Mtg.bore.orgin tilanne
« Vastaus #8 : 16.03.06 - klo 13:30 »
Ai niin, Vintage ja Legacy eivät olleetkaan constructedia Wizardsien terminologiassa. On järkee, voi muistaa.

Kannatan Legacy-artikkeleita. Kannatan Legacy-turnauksia. Kannatan boren uudelleenavausta (ja mahdollisesti väliaikatietojen vuotamista).

Poissa veijari

Mtg.bore.orgin tilanne
« Vastaus #9 : 16.03.06 - klo 13:34 »
Hmm... Missäs osoitteessa bore vaikutta nykään kun vanha ei ainakaan minulla toimi :S

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Mtg.bore.orgin tilanne
« Vastaus #10 : 16.03.06 - klo 14:00 »
Samassa osoitteessa kuin ennenkin, paitsi ettei siellä tällä hetkellä ole kovin paljon nähtävää.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Nastaboi

Mtg.bore.orgin tilanne
« Vastaus #11 : 16.03.06 - klo 23:59 »
Tarkoitus ei ollut ensisijaisesti saivarrella. Ihmetys vain oli melkoinen, kun joku tosissaan väittää pitävänsä artikkeleistani. Eiväthän ne omastakaan mielestäni huonoja ole, mutta että jopa aihe kiinnostaa... Pitänee jatkaa kirjoittamista.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Mtg.bore.orgin tilanne
« Vastaus #12 : 17.03.06 - klo 10:31 »
IT'S ALIVE!
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa oltrak

Mtg.bore.orgin tilanne
« Vastaus #13 : 17.03.06 - klo 14:50 »
Loistavaa. Heti en tosin ihastunut uuteen ulkoasuun, mutta olenkin tietokonekonservatiivi. Loistavaa joka tapauksessa, kiitokset asianomaisille.

Artikkelien kirjoittamisesta vielä, että arvostan sitä että jaksaa muutamalla lauseella perustella suostiuksiaan/valintojaan (vrt. "mopo on ihq, idiootit" -fiilistely). Vielä hienompaa jos nämä perustelut perustuvat empiriaan. Sitten vielä on plussaa jos osaa kirjoittaa.