Poromagia

Kirjoittaja Aihe: MOKAT  (Luettu 2057 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pukki10

MOKAT
« : 31.03.06 - klo 09:38 »
Mikä on pahin moka korttien vaihdossa tai muuten pelatessa ?. Minun pahin moka sattui jotain 5 vuotta sitten. En ollut pelannut vuosiin ja paikallisessa infossa oli magic the gathering päivä. Otin kortit mukaan, jospa koittasin pelata pitkästä aikaa. Päivän järjestäjä kiinnostui korteistani ja keräsi pinkan vaihtoa varten. Siinä oli ainakin pari tundraa ja muitakin vanhojen sarjojen kortteja. Sanoin, että en tiedä uusien sarjojen kortien arvoista mitään. Kaveri lupasi kerätä hyvän pinkan, joka vastaisi kortieni arvoa. Menin tyhmä suostumaan, kun ajattelin kaverin olevan reilu. En muista kortteja mitkä kaverille vaihdoin, mutta siinä taisi mennä leijonan osa silloisista kovista korteista. Sain tilalle suurimmaksi osaksi UNKKEJA, joilla on arvoa n. 1 € / kpl. Pelkkä 1 tundra maksaa jo n. 20 €. Olen myöhemmin ostanut tutuilta kortit pois ja sain lisää lappuja. HARMITTAA.

Poissa duracel

MOKAT
« Vastaus #1 : 31.03.06 - klo 11:21 »
Tällaisia ketjuja ei taideta sentään kahta tarvita yhdelle foorumille.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!