Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Amk opinnäytetyöni kysely  (Luettu 2104 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Einoin

Amk opinnäytetyöni kysely
« : 24.11.15 - klo 15:49 »
Opiskelen ammattikorkeakoulussa jalometalli- ja korumuotoilua. Teen tällä hetkellä opinnäytetyötä aiheesta jalometallituote pelin oheistuotteena – life counter, jossa suunnittelen ja toteutan hopeisen life counterin. Tähän liittyen olen tehnyt kyselypohjan jolla pyrin kartoittamaan ihmisten kiinnostusta tuotteeseen ja Magic:the gathering pelaajien osto- ja pelitottumuksia.

Olisin erittäin kiitollinen mikäli käyttäisit pari minuuttia ajastasi alla olevasta linkistä löytyvään kyselyyn vastaamiseen.

Kysely

Lisäksi mikäli kenelläkään on aiheeseen liittyen mitään sanottavaa, niin aiheesta voi vapaasti keskustella tässä ketjussa.

Poissa kaMeli85

Vs: Amk opinnäytetyöni kysely
« Vastaus #1 : 24.11.15 - klo 16:37 »
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Haluatko esitellä alkuvaiheen sketchauksiasi tuotteesta?

Poissa Einoin

Vs: Amk opinnäytetyöni kysely
« Vastaus #2 : 24.11.15 - klo 17:09 »
Sketchejä ei vielä ole varsinaisesti olemassa, ei ainakaan esittely valmiita. Muutamia hyvin yleispiirteisiä idea sketchejä lukuun ottamatta. Varsinaisen sketchailun aloitan ensi kuun loppupuolella. Tammikuun alussa puran kyselyn vastaukset ja aloitan tarkemman suunnittelun ja loppu kuusta teen prototyypit. Helmikuun puolella alan työstämään lopullista tuotetta.

Tällä hetkellä olen miettinyt muutamia eri malleja. Yksi malli jota olen suunnitellut olisi noin 4-5 senttiä halkaisijaltaan ja muuatama milliä paksu pyöreä riipus. Riipuksen toisella puolella olisi jokin kuvio tai symboli ja toisella puolella life counter, mallia pyörivä kiekko ja osoitin. Toinen malli jota olen suunnitellut olisi Scry reaperin kaltainen tuote. Erona reaperiin tosin se että tuotteen osoitin olisi kiinteä ja pohja osassa olisi kaksi pyörivää kiekkoa joissa olisi numerot 0-9 jolloin tuotteella voisi pitää kirjaa välillä 0-99.

Toivottavasti kuvauksistani saa jonkin laista selkoa siitä minkä lainen tuote mahdollisesti on.

Poissa Etheraven

Vs: Amk opinnäytetyöni kysely
« Vastaus #3 : 24.11.15 - klo 20:49 »
Tuo ensinmainittu idea kuulostaa aika hienolta kyllä, sellaisesta voisi (ehkä) maksaa jotain jos tulee hieno.