Poromagia

Kirjoittaja Aihe: 10th Editionista äänestetään!  (Luettu 15815 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa one fool

Vs: 10th Editionista äänestetään!
« Vastaus #60 : 16.08.06 - klo 21:34 »
Itse kyllä pidän tosta X enemmän koska sre mielestäni erottaa kymppiedikan muista, koska se on roomalainen numero toisin kuin nuo muut, jotka koostuvat arabialaisista numeroista.

Poissa Icirtus

Vs: 10th Editionista äänestetään!
« Vastaus #61 : 16.08.06 - klo 23:06 »
Itse kyllä pidän tosta X enemmän koska sre mielestäni erottaa kymppiedikan muista, koska se on roomalainen numero toisin kuin nuo muut, jotka koostuvat arabialaisista numeroista.

Mutta eikös Classicissa eli kutos edikassa oli osassa korteissa roomalainen kutonen, että ei nyt ihan uusi keksintö olisi kyseessä. Mutta itsekkis suosisin tuota kirjainta.

Platina enkuli voittoon!
Listani

Yksin olen yksinäinen

Poissa Burnsaber

Vs: 10th Editionista äänestetään!
« Vastaus #62 : 17.08.06 - klo 09:53 »
Hörr. Itse äänestin "Plattaria", koska kuvittelin sen olevan alikynnessä Worshippiä vastaan (tykkään aina äänistää "underdogia"). Ainakin tämän foorumin tulosten perusteella sillä vaikuttaisi olevan jopa mahdollisuuksia. Asiassa on myös se puoli, että jos Plattari ei tule, saadaan me kumminkin Rare-faksi mieheksi core-settiin taas joku jätteinen Beast of Burden yms. Jos Worship putoaa, niin veikkaisin että saadan joku paljon mielenkiintoisempi vehje valkoiseksi rareksi (hmm.. Convalescent Care?).

Incineraten schethissä ei ole kyllä mitään kilpailua. A iskee tajuntaan kuin 1000 volttia, kun B on sekava kuin counter-sota Eye of the Storm tiskissä.
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa kolatatti

Vs: 10th Editionista äänestetään!
« Vastaus #63 : 17.08.06 - klo 10:38 »
X on nyt muotia. Kaiken pitää olla nykyään X. Siksipä en sitä äänestänytkään. Muoti muuttuu typeräksi alta aikayksikön, vain kaksi asiaa pysyy tyylikkäinä: Mustat vaatteet ja GT.
EHLO you say? I'm interested...