Joo, oon samaa mieltä että tuo fikserimäärä ja korttilaadun hajanaisuus pitkin värejä pakottaa lähtemään viisvärivihreälle. Otitko muuten Voices of the Voidia kertaakaan sideltä sisään?
Kyllä, unohdinkin mainita sidetyksistä. Voices of the Voidin toin sisään vähänkin hitaampia dekkejä vastaan jos olin on the play. Naturalize tuli sisään myös pari kertaa. Yleensä kenkää mainista sai Goblin Razerunners, Fleshbag Marauder tai Grixis Battlemage, matchupista riippuen, kerran taisin Mycolothinkin saidata ulos. Mycoloth oli muuten varmasti dekin alisuoriutuja, ei sille oikein voinut ikinä mitään säkätä, Jund Battlemagen toksuja yhdessä pelissä hyvällä tsägällä. Sen takia surullisesti tupla Bone Splintersitkin jäivät dekin ulkopuolelle.
Ensimmäiset kaksi rundia dekissä oli muuten Esper Cormorantsin ja Gleam of Resistancen tilalla Kaleidostone Obleisk of Bant, swappi tapahtui ruokatauolla. Ja, krhm, "hauskana" pikku jekkuna itselleni olin jättänyt dekinrakennuksessa Islandin lisäämättä. Meinasi vähän kuumotella ykköspelissä kun ländcyclerillä ei löytynytkään sitä Islandia Agony Warpin ja Fusion Elementalin pelaamiseen. Onneksi kuorin kuin porsas konsanaan Rupture Spiren, eikä vastustajan dekki tehnyt yhtään mitään.