Poromagia

Kirjoittaja Aihe: MTGO Botit  (Luettu 2963 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pelaaja

MTGO Botit
« : 10.06.22 - klo 19:59 »
Ymmärtääkö joku jotain MTGO:n bottien pyörittämisestä ?

Idea olis tehdä ostobotti joka katsoo listan läpi ja ostaa erikseen merkattuja kortteja niille mainituilla hinnoilla. Hinnat ei siis muutu vaan pysyy samoina ellei niitä manuaalisesti itse muuteta, ja botti ostaa vain siihen ennalta määritettyjä kortteja.

Tiedot käytännön esteistä kelpaa myös jos jollain on tästä ymmärrystä, esim miten sen saa sinne MTGO serverille sitten oikeasti pyörimään, ja millasia vaatimuksia siihen sisältyy esim WoTC:n puolesta.
« Viimeksi muokattu: 11.06.22 - klo 05:43 kirjoittanut Pelaaja »

Poissa Mozzam

Vs: MTGO Botit
« Vastaus #1 : 13.06.22 - klo 09:34 »
Botit pyörii MTGO-clientin kautta, ei servereillä. Tämä tarkoittaa siis sitä, että MTGO on käynnissä koneellasi, ja "botti"ohjelma käyttää sitä kuten sinäkin käyttäisit (lukee ruutua ja lähettää tekstiä chatti-ikkunaan).
Teknisesti voit myös lukea MTGO-serverin ja clientin välistä tiedonsiirtoa, mutta tästä joku bottiketju sai bannit aiemmin. Silloin taidettiin ilmoittaa, että ruutualukevat botit ovat OK, suoraa tiedonsiirtoa lukevat eivät ole. Tässäkin tapauksessa tosin ohjelma pyörii omalla koneellasi eikä MTGO:n servereillä.

 - Jussi
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.