Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Turun MTG ?!  (Luettu 4113 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa labbpa

Turun MTG ?!
« : 20.11.06 - klo 20:20 »
Juups!

Eli tiedustelisin tietäviltä, onko turussa mtn casualmeininkejä missään tms? Tai turnauksia, yleensä mitään mtg sessioita, joissa kävis porukkaa? Olis mukava vähän päästä suht uudessa kotikaupungissakin jtn tahkoamaan.

Kiitos.
« Viimeksi muokattu: 26.11.06 - klo 00:52 kirjoittanut Anastazia »

Poissa Dark Knight

Vs: Turun MTG ?!
« Vastaus #1 : 21.11.06 - klo 11:48 »
Kyllä vain ystävä hyvä. Turussa järjestetään joka perjantai turnauksia, jos vain porukkaa kertyy tarpeeksi. Lisätietoja saat tältä sivustosta:

http://www.mtg.lifers.fi/

Tämän lisäksi minulla on oma iso kaveriporukkani, jonka kanssa pelailen koululla hupipelejä (=casual-pelejä) ja käymme usein perjantaisin Vimmassa pelaamassa ja joskus tuo samainen turnausporukka on samaan aikaan kansamme siellä. Minä toimin aina järjestäjänä, kun kokoonnumme kaveriporukalla Vimmassa ja jos kiinnostaa liittyä seuraan labbpa, niin ota yhteyttä. Kerron, koska meidän on seuraavan kerran tarkoitus kokoontua.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Dark Knight

Vs: Turun MTG ?!
« Vastaus #2 : 22.11.06 - klo 21:24 »
Kaikille niille tiedoksi, jotka ovat käyneet tuossa www.mtg.lifers.fi -linkissä, niin vaikkei siellä luekaan mitään järjestettävistä turnauksista, niin tietääkseni joka perjantai järjestetään jonkinlainen turnaus ja kokoontuminen tapahtuu Fantasiapeleissä noin neljän maissa. Mikäli tilanne on muuttunut, niin kerron siitä sitten viikonloppuna, koska tapaan turnausporukan perjantaina.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa vodel

Vs: Turun MTG ?!
« Vastaus #3 : 23.11.06 - klo 01:02 »
Lainaus
käymme usein perjantaisin Vimmassa pelaamassa ja joskus tuo samainen turnausporukka on samaan aikaan kansamme siellä.

Erittäin outoa, sillä kaikki Turun FNM on pelattu Vimman aukeamisesta saakka ravintola Kertussa johtuen tiloista ja Vimmassa esiintyvistä bändeistä.

Se ettei lifersin sivuille ole päivittynyt tietoa tursauksiata johtuu toisen järjestäjän kiireistä. Perjantaisin kuitenkin pelataan joka toinen kerta standardia ja joka toinen kerta draftataan. Jos siis mukaan haluaa, niin Fantsuun klo 16.15 aikoihin perjantaina.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Dark Knight

Vs: Turun MTG ?!
« Vastaus #4 : 23.11.06 - klo 10:38 »
Täysin totta, mutta olen yrittänyt saada noita turnausporukoita Vimmaan (varsin hyvällä menestyksellä), koska siellä voi pelata ilmaiseksi (ei tarvitse potea tunnontuskia, jos ei osta mitään) ja lisäksi sieltä löytyy pelitilaa sekä se on lähellä kauppatoria eikä ole niin syrjässä kuin Kerttu. Lisäksi "vimmalaiset" toivovat, että sinne kerääntyisi meitä nuoria pelailemaan. Ja mitä tulee noihin konsertteihin, niin eivät ne konserttiin tulleet ole meitä häirinneet. Kaikki vaan Vimmaan pelailemaan. :)
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa vodel

Vs: Turun MTG ?!
« Vastaus #5 : 23.11.06 - klo 14:39 »
Itse olen saanut sen käsityksen että keikkojen takia ei perjantaina voi kovin pitkään pelata (tämä ainakin oli ongelmana Palatsissa), mutta jos tämä ei ole esteenä niin kyllähän Vimma olisi parempi pelipaikka kuin Kerttu.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa SchultZer

Vs: Turun MTG ?!
« Vastaus #6 : 03.03.07 - klo 23:30 »
ilmoitelkaapa minullekin kun pelailette taas täällä turussa niin voisin jokukerta ilmestyä joukkoon :)

Poissa vodel

Vs: Turun MTG ?!
« Vastaus #7 : 13.03.07 - klo 22:15 »
Turkulaisille tiedoksi:

Perjantan Mtg turnaukset siirtyvät Turun Fantasiapelien uuteen pelitilaan 16.3 tai 23.3 alkaen. Alkamisaika on luultavasti yhä 16.30 ja lopetus viimeistään 21.00 mennessä.
« Viimeksi muokattu: 14.03.07 - klo 10:42 kirjoittanut vodel »
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Turun MTG ?!
« Vastaus #8 : 14.03.07 - klo 09:16 »
Olisi ihan jees jos Turun turnausjärjestäjät eivät väittäisi tapahtumiaan FNM:ksi, koska kyseessä eivät ole viralliset Friday Night Magic-turnaukset. Turnauksethan eivät ole edes sanktioituja.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa vodel

Vs: Turun MTG ?!
« Vastaus #9 : 14.03.07 - klo 10:41 »
Lainaus
Olisi ihan jees jos Turun turnausjärjestäjät eivät väittäisi tapahtumiaan FNM:ksi, koska kyseessä eivät ole viralliset Friday Night Magic-turnaukset. Turnauksethan eivät ole edes sanktioituja.


Sovitaan että kyseessä on sitten PIM (perjantai illan magiaa) :) Ihmettelimme itsekin, kun ei yhdestäkään turnauksesta tullut mitään tietoa DCI-puolelle vaikka turnausten piti olla sankattuja. Onko  nuo turnaukset mahdollista saada sankatuiksi nyt kun ne pelataan fantsussa ja järjestäjä muuttuu periaatteessa fantsuksi?
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa Dark Knight

Vs: Turun MTG ?!
« Vastaus #10 : 14.03.07 - klo 10:48 »
Turkulaisille tiedoksi:

Perjantan Mtg turnaukset siirtyvät Turun Fantasiapelien uuteen pelitilaan 16.3 tai 23.3 alkaen. Alkamisaika on luultavasti yhä 16.30 ja lopetus viimeistään 21.00 mennessä.

No tuo selittää paljon, että miksei niitä turnauksia ole pitkään aikaan järjestetty. Kiitän. Tuossa on kylläkin se huono puoli, että oletan turnausten olevan tästä lähin AINA maksullisia, jolloin minä ja kaverini tuskin enää osallistumme niihin t2-hupipakkojen kanssa. Todella harmi juttu. :(
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Turun MTG ?!
« Vastaus #11 : 14.03.07 - klo 10:58 »
Turun turnausjärjestäjät (herrat Salmi & Salmi) pystyisivät kyllä sanktioimaan turnauksensa itse. En tiedä miksi he eivät sitä halua tehdä. Virallisen FNM:n foileineen saa sitten kun on järjestänyt jonkin aikaa kunnialla tavallisia sanktioituja turnauksia.

Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa vodel

Vs: Turun MTG ?!
« Vastaus #12 : 14.03.07 - klo 15:12 »
Lainaus
Turun turnausjärjestäjät (herrat Salmi & Salmi) pystyisivät kyllä sanktioimaan turnauksensa itse. En tiedä miksi he eivät sitä halua tehdä. Virallisen FNM:n foileineen saa sitten kun on järjestänyt jonkin aikaa kunnialla tavallisia sanktioituja turnauksia.

Sanoivat lähettäneensä tiedot pelatuista turnauksista (joissa vähintään 8 osanottajaa) Johannalle. En näistä DCI asioista niin perillä ole, eli voivatko he itse raportoida suoraan WotClle turnauksista? Jos näin on niin täytyy herroihin hieman potkia asennetta.

Lainaus
No tuo selittää paljon, että miksei niitä turnauksia ole pitkään aikaan järjestetty. Kiitän. Tuossa on kylläkin se huono puoli, että oletan turnausten olevan tästä lähin AINA maksullisia, jolloin minä ja kaverini tuskin enää osallistumme niihin t2-hupipakkojen kanssa. Todella harmi juttu. Surullinen

Kyllä turnauksia on järjestetty viikottain Kertussa. Järjestävät ovat vaan laiskotelleet eivätkä ole sivujaan hirveästi jaksaneet päivittää. Draftin hinta pysynee samana, mutta luultavasti standardiin tulee n. 3e osallistumismaksu, joka menee palkintoihin (boostereita tai creduja fantsuun).
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Turun MTG ?!
« Vastaus #13 : 14.03.07 - klo 15:31 »
Turnausjärjestäjien täytyy itse lähettää WotCille järjestämiensä turnausten tulokset. Tämä tapahtuu DCI Reporter-ohjelman avulla nappia painamalla. Alle 8 pelaajan turnauksia ei voi raportoida. Sille ei tietenkään voi mitään jos pelaajia ei ole tarpeeksi sanktiointiin, mutta jotenkin vaikuttaa siltä että järjestäjät eivät ole informoineet pelaajiaan asianmukaisesti turnauksen statuksesta.

Viimeisen vuoden aikana Salmi&Salmi ovat järjestäneet ja raportoineet kuusi prerelease-turnausta. Sen lisäksi he ovat sanktioineet ja sen jälkeen peruuttaneet muutaman turnauksen viime kesänä. Sen jälkeen he eivät ole prelikoiden lisäksi edes yrittäneet sanktioida mitään turnauksia (mikä olisi suositeltavaa hoitaa pari viikkoa ennen turnauspäivää), eivätkä ole lähettäneet minulle minkäänlaisia tuloksia mistään tapahtumasta.

Huterasti on asiat hoidettu siellä Turussa ja ihan heti en ole näille kavereille FNM:ää antamassa jos ei jotain ryhdistäytymistä tapahdu lähiaikoina.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?