Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pelaajia Iisalmessa ja lähiseudulla?  (Luettu 2125 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hezzu

Pelaajia Iisalmessa ja lähiseudulla?
« : 05.06.07 - klo 13:35 »
En tiedä olenko jo kysellyt tätä asiaa joskus aiemmin mutta, minusta ja varmasti monesta muustakin täällä sonkajärvellä olisi hauska tietää onko esim iisalmessa minkäänlaista mtg toimintaa, casual porukoita, draftia yms... Olisi kiva saada porukoilta vastausta tähän kysymykseen kun oon jo kyllästynyt harjaamaan näitä sonkkiksen jätkiä ihan tarpeeks. Kiitos!

EDIT: Kuopio on jo liian kaukana.
« Viimeksi muokattu: 05.06.07 - klo 13:37 kirjoittanut Hezzu »

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Pelaajia Iisalmessa ja lähiseudulla?
« Vastaus #1 : 05.06.07 - klo 13:40 »
Hetkinen, etkös itse ole kirjoittanut Iicon-ketjua tällä samalla osastolla tässä vuoden sisällä?

Poissa Elwood

Vs: Pelaajia Iisalmessa ja lähiseudulla?
« Vastaus #2 : 05.06.07 - klo 16:57 »
Voi Mikko, Mikko. Harjannut olet korkeintaan omaa ....rööriäsi. Anteeksi tsättäily

Sonkajärven liikuntahallilla on pitkin kesää auki sellainen erinomainen nuorisopaikka kun Kasper-kahvila, jossa voisi draftin järjestää jos vaan porukkaa löytys. Onnekseni ei, niin voin jatkaa lattian harjailua Mikolla.

Poissa Hezzu

Vs: Pelaajia Iisalmessa ja lähiseudulla?
« Vastaus #3 : 05.06.07 - klo 18:12 »
Kylla kylla. Tein sen iicon ketjun joskus aikoja sitten, enkä tiennyt edes silloinkaan olisiko ketään tulossa iisalmesta pelaamaan korttia. Ja sen piti olla vain pieni osa koko juttua. Se meni penkin alle. Niin ja onko muka kasper auki kesällä? Sinne hän tuota vois tulla pelaamaan taas kerran. Ja juho voi jatkaa sitä lattian puhistusta minulla ihan rauhassa. Ja sen piti olla vaan lappaa. Ei kannata juho ottaa ihan jokaista asiaa totena mitä mä sanon. :P

Poissa Daigal

Vs: Pelaajia Iisalmessa ja lähiseudulla?
« Vastaus #4 : 18.06.07 - klo 20:15 »
No Kiuruvedelle asustellaan. Ja Sonkajärvelläkin tulee joskus käytyä. Täällä vaan tää pelaamisharrastus (ainakaan minun peliporukassa) ei ole vielä kovin pitkälle kehittynyttä. Mutta kaipa sitä vois joskus vaikka kokeilla pelata uudessa porukassa.  ;)

Poissa Elwood

Vs: Pelaajia Iisalmessa ja lähiseudulla?
« Vastaus #5 : 18.06.07 - klo 22:26 »
Onko Daigal sattunut joskus kulkemaan Vaikuttajaverstaan menoissa? Koska silloin olemme saattaneet joskus tavata..

Poissa Daigal

Vs: Pelaajia Iisalmessa ja lähiseudulla?
« Vastaus #6 : 19.06.07 - klo 13:50 »
Enpä ole, kun ei minua sellainen oikein innosta. Olen kuullut ko. toiminnasta, mutta se tosiaan ei minua oikein innosta. Eikä sinne mukaan varmaan tulla pelkästään korttia lätkimään. Tai mistäs sitä tietää, mutta epäilen vähän. Jos siellä voi lätkiä vaan rauhassa korttia niin mikä ettei, mutta itse vaikuttaminen (mihin nimi viittaa) ei ole minun hommaa. Jätän sen muille.