Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Oulun Fantasiapelit  (Luettu 4528 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa DragonSlayer

Oulun Fantasiapelit
« : 06.01.06 - klo 18:40 »
Pelataanko oulun fantasiapeleissä koskaan MTG turnauksia? Olis nimittäin kiva päästä joskus pelailee. Entä pelataanko oulussa yleensäkkään turnauksia?

Poissa duracel

Oulun Fantasiapelit
« Vastaus #1 : 06.01.06 - klo 18:45 »
Oulussa pelataan Friday Night Magicia joka perjantai. Kalenterin tynkää löytyy tuolta http://kotinetti.suomi.net/michaelb/mtgoulu.htm. Muitakin turnauksia Oulussa on, mm. helmikuussa ilmestyvän Guildpactin ennakkoturnauksia (katso mtg.bore.orgista lisää).

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa DragonSlayer

Oulun Fantasiapelit
« Vastaus #2 : 07.01.06 - klo 08:34 »
Kiitoksia. Voiko noihin turnauksiin sitten tulla ihan tavallinen tallaajakin?

Poissa duracel

Oulun Fantasiapelit
« Vastaus #3 : 07.01.06 - klo 10:52 »
Totta maar, sinne vain. FNM:t ovat avoimia kaikille, ja varsinkin tavallisille tallaajille.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Domras

Oulun Fantasiapelit
« Vastaus #4 : 01.02.06 - klo 18:00 »
Friday Night Magicit ovat siis ilmaisia tapahtumia?

Poissa henward

Oulun Fantasiapelit
« Vastaus #5 : 01.02.06 - klo 18:09 »
Oulussa T2-FNM on ilmainen, FNM:n ollessa draftia pitää produktista maksaa 10e.

Poissa tutka

Oulun Fantasiapelit
« Vastaus #6 : 17.05.06 - klo 18:49 »
Koskeeko kympin hinta myös sealed deckiä?
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa korpi

Oulun Fantasiapelit
« Vastaus #7 : 17.05.06 - klo 18:53 »
Sealed turnaukset kustantavat yleensä enemmän, koska produktia on ostettava enemmän. Hintaa sealedeilla on 20 tai 25 euroa riippuen siitä onko kyseessä prelikka vai esimerkiksi isomana-liigan turnaus.

EDIT: Em. liigan sivuille pääsee tästä.