Eilen tuli tällä listalla pelailtua. Tulos ihan kelvollinen 3-1.
Lands:
2
Hallowed Fountain1
Plains4
Marsh Flats2
Godless Shrine3
Creeping Tar Pit1
Island1
Swamp1
Watery Grave2
Scalding Tarn2
Darkslick Shores4
Polluted Delta1
Eiganjo CastleCretut ja spellit:
1
Vendilion Clique4
Geist of Saint Traft4
Zur the Enchanter1
Thassa, God of the Sea4
Lingering Souls4
Inquisition of Kozilek1
Spell Pierce3
Mana Leak4
Path to Exile2
Spell Snare3
Detention Sphere3
Spreading Seas1
Steel of the Godhead1
Ghostly PrisonSideboard
1
Rule of Law2
Stony Silence2
Rest in Peace1
Threads of Disloyalty1
Suppression Field2
Leyline of Sanctity2
Timely Reinforcements3
Supreme Verdict1
Gideon JuraLyhyt raportti:
Match 1 vs UG Infect
Tämän matsin jälkeen päässäni soi hittiyhtye Gimmelin "Liian nopea". Ykköspelissä pidin ihan ok käden random vihua vastaan, kolme landia, Mana Leak, Spell Snare, Spell Pierce ja Geist. Vihu aloittaa playlta Glistener Elfillä, kakkosvuorolla taas pelaa Hierarchin ja Inkmoth Nexuksen. Itse nostin landia ja kuolin pari vuoroa myöhemmin. Sidetin muistaakseni Zurit ulos ja Verdictit ja Rule of Lawin sisään. Kakkospelissä mullogoin viiteen, pidin käden jossa yksi landi ja kaksi Pathia. Nostin toisen landin nelosvuorolla ja kuolin vihun seuraavalla vuorolla. Sitten pelattiin vielä huvikseen kaksi peliä, hävisin molemmat
Hyvä alku.
Peli 0-2, matsit 0-1.
Match 2 vs Ad Nauseaum
Ykköspelin hävisin saatuani vihun yhteen lifeen, en muista siitä sen enempää. Sidetin sisään Leylinet, Rule of Lawin ja Gideonin, pois Pathit. Kakkospelin aloitin Leyline tiskissä. Vihu keräsi korttinsa nelosvuorolla pelattuaan ensin Echoing Truthin Spirit-tokeneihin. Totesi vain, että "oho, nyt mä en pääse millään eroon Leylinesta"
Kolmospelin aloitin Inkkari -> Inkkari -> Geist, Zur. Vihu nosti huonosti, ja ajoin hänet nopsaan pois.
Peli 2-1, matsit 1-1.
Match 3 vs UB Faeries
Ykköspelin aloitin Inkkarilla ja vein kädestä Bitterblossomin. Sitten mä nostin pelkkää landia ja vihu ei nostanut laisinkaan landia. Peli ratkesi joskus vuorolla 15, kun vihu pelasi Pactin Cliqueeni ja unohti maksaa upkeepillä... Tosin mulla oli siinä vaiheessa jo kolme Spirit-tokenia ja pari Tar Pitiä, joilla olisin ajellut hänet pian pois. Sidetin Timelyt ja Gideonin sisään, Spreading Seasit pois. Kakkospelissä vein taas Inkkarilla Bitterblossomin. Sitten kurvahdin Geististä Zuriin, Zurilla hain Steel of the Godheadin Geistille ja peli olikin siinä.
Peli 2-0, matsit 2-1.
Match 4 vs RG Titan Scapeshift
Ykköspelissä vihu ramppasi ihan perkeleesti, muttei nostanut laisinkaan actionia. Ajelin pois Geisteillä ja spiriteillä. Sidetin sisään Leylinet, pois Ghostly Prison ja Thassa. Kakkospelin aloitin Leyline tiskissä. Taas menin Geistin kautta Zuriin, jolla Detention Sphere vihun Prismatic Omeniin. Kun vihu sai Primeval Titanin pöytään, oli jo liian myöhäistä. Geistillä ja Tar Pitillä pois.
Peli 2-0, matsit 3-1.
Hauska dekkihän tämä oli pelata. Taidan testata tällä toisenkin turnauksen. Infect tuntui kyllä tosi nihkeältä match upilta, muut aggrot kuten Affis ja Burn vaikuttavat perstuntumalta helpommilta.