Poromagia

Kirjoittaja Aihe: ONK:n mtg-pelaajat  (Luettu 2277 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa BeerForDinner

ONK:n mtg-pelaajat
« : 23.08.07 - klo 19:11 »
Tämän olisi varmaankin voinut liittää johonkin asuinpaikkaketjuun, mutta kyselen nyt vielä erikseen ihan mielenkiinnosta, että onko foorumilla Oulun Normaalikoulusta (lukiosta tai perusasteelta) pelaajia, kun olen kuullut puhuttavan, että sielläkin (tai täälläkin, miten nyt vaan :P) mtg-pelaajia on. Olen nähnyt mm. atk-luokassa tämän foorumin tietokoneruudulla ja ohimennen kuullut jonkun puhuvan mtg:stä.

Ei sillä, että minua kiinnostaisi hirveänä pelata, saa nyt nähdä miten alkaa taas varsinainen pelaaminen kiinnostamaan. Itse olen lukiossa kyseisessä koulussa kuitenkin, niinpä ajattelin vähän selvittää oman kouluni pelaajien tilannetta.

Poissa Maurehe

-
« Vastaus #1 : 23.08.07 - klo 19:17 »
-
« Viimeksi muokattu: 20.04.13 - klo 17:47 kirjoittanut Maurehe »

Poissa BeerForDinner

Vs: ONK:n mtg-pelaajat
« Vastaus #2 : 24.08.07 - klo 15:25 »
Olen Norssissa vasta ekaa vuotta, ja olen kyllä huomannut ihmisten pelaavan siellä yläkerran pöydillä, mutta enimmäkseen pokerikortteja oon siellä nähnyt. Ehkäpä joskus otan omatkin korttini mukaan kouluun, että voi sitten hyppy/ruokatunneilla pelailla, mutta valmiiksi jo sanon, että itse olen tällä hetkellä vain casual-puolen tyyppejä. Minkäslaisia pakkoja tai formaatteja muut norssilaiset pelaavat?

EDIT: Ajattelin kyllä tutustua tähän kaikkien kehumaan standard-formaattiinkin jossain vaiheessa. Mystinen pakkaidea jo muhii päässä ja kortteja huudan kuin viimeistä päivää. Ehkäpä rohkaisen mieleni ja tulen jossakin vaiheessa ainakin katselemaan kun pelaatte, nyt ainakin alan hahmottaa keiden puoleen kääntyä kun kortit viuhuu siellä lukioluokkienkin pöytien ääressä. ;)
« Viimeksi muokattu: 29.08.07 - klo 22:48 kirjoittanut BeerForDinner »

Poissa tapio

Vs: ONK:n mtg-pelaajat
« Vastaus #3 : 25.08.07 - klo 17:29 »
Olen Norssissa vasta ekaa vuotta, ja olen kyllä huomannut ihmisten pelaavan siellä yläkerran pöydillä, mutta enimmäkseen pokerikortteja oon siellä nähnyt. Ehkäpä joskus otan omatkin korttini mukaan kouluun, että voi sitten hyppy/ruokatunneilla pelailla, mutta valmiiksi jo sanon, että itse olen tällä hetkellä vain casual-puolen tyyppejä. Minkäslaisia pakkoja tai formaatteja muut norssilaiset pelaavat?

Lähinnä Standardia eli T2:sta ollaan pelailtu. Tervetuloa vaan tosiaan kattelemaan jos vähänki kiinnostaa. :]

Poissa BeerForDinner

Vs: ONK:n mtg-pelaajat
« Vastaus #4 : 14.09.07 - klo 15:03 »
Kaiketi tämäkin ketju kuuluu tuonne uudelle peliseura-alueelle. Tavallaan itse sain jo tarvitsemani tiedot, mutta ehkä keskustelua syntyy jatkossa.

Ihan ehdotuksena vaan, en koeta leikkiä moderaattoria tai muuta auktoriteettia. :)