Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ramin = Turtti  (Luettu 3551 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kurikka

Ramin = Turtti
« : 24.12.05 - klo 22:39 »
En olisi ikinä halunnut kirjoittaa kenestäkään tälle palstalle, mutta nyt vituttaa niin ankarasti, että pitkä pohtiminen johti tähän ratkaisuun.

Sovin Ramin -nimisen henkilön kanssa vaihdon muutama päivä sitten. Alkuperäinen viestini:


From:        kurikka
To:       Ramin
Posted:    Thu Dec 15, 2005 5:15 pm
Subject:    Moro
    
Tervehdys. Katselin tota sun listaa ja tein tälläsen vaihtoehtokasan:

Sulle olis ainakin:

2 Gleancrawler
2 Seed Spark
1 Nekrataal Foil
4 Loxodon Gatekeeper
1 Devouring Light

Ja itseäni kiinnostaisi:

Textless Pyroclasm
4 Loxodon Hierarch
Heartbeat of Spring
Kodama's Reach Foil
Vinelasher Kudzu


Saataisiinko tästä minkäänlaista vaihtoa aikaan? Eniten mun kiinnostaisi noi Hierarchit. Vastaile.

--kurikka

---------------------


Ramin vastasi:


From:        Ramin
To:       kurikka
Posted:    Thu Dec 15, 2005 9:31 pm
Subject:    Re: Moro

Hierarchit eivät vaihdu mutta miten olis näin (hinnat MOTLin mukaan):

2 Gleancrawler - 4e
2 Seed Spark - 0.5e
4 Loxodon Gatekeeper - 4e
1 Devouring Light - 0.5e

yht: 9e

vs.

Textless Pyroclasm 4e
Heartbeat of Spring - 2e
Kodama's Reach Foil - 4e
Vinelasher Kudzu - 2.5e

yht: 12.5

3e edestä kun otat korttia pois niin kaupat tehty. Vai mikä on oma ehdotuksesi?

---------------------



Kaupat sovittiin, lyötiin jopa lukkoon Raminin mukaan. Tämän jälkeen löysin kumminkin viesteistäni seuraavat:



From:        Ramin
To:       kurikka
Posted:    Sun Dec 18, 2005 1:58 pm
Subject:    Re: Moro    Quote message

Miltä tuntuisi jos laitan 2e sen heartbeatin tilalta?

JA

From:        Ramin
To:       kurikka
Posted:    Sun Dec 18, 2005 2:12 pm
Subject:    Re: Moro    Quote message

Pahoittelen kovasti tätä, mutta huomasin itse Heartbeat-pakan kiinnostavan. Ei peruta kauppoja mutta ehdotan vielä: FOIL Jugan, the rising star ja FOIL the unspeakable, siitä tulee yhteensä 5e?

---------------------



Hammasta purren sanoin "käy". Jälkeenpäin viesteissä oli tälläinen:



From:        Ramin
To:       kurikka
Posted:    Sun Dec 18, 2005 9:44 pm
Subject:    Re: Moro    Quote message

Jos vielä haluat sen heartbeatin niitten foilien tilalle ni voit ottaa :) pahoittelen säätämistä :/

---------------------


Jes! Vastasin:


From:        kurikka
To:       Ramin
Posted:    Mon Dec 19, 2005 4:26 pm
Subject:    Re: Moro    

Joo kiitos mielelläni :D

Turttasin tässä enkä muistanut aamukasilta ottaa noita kortteja mukaan. Huomenna teen parhaani postituksen edistämiseksi. ;)

--kurikka

---------------------


Kortit tulivat, mutta kuoressa olikin:

Textless Pyroclasm
Jugan FOIL
The Unspeakable FOIL
Kodama's Reach FOIL
Vinelasher Kudzu
+ Foililändejä
(missä heartbeat?)

Eli kyseinen heppu lyö traden lukkoon, muuttaa sitä kerran, muuttaa sitä vielä toisen kerran kun se on lyöty toisen kerran lukkoon ja turttaa lähettämisessä!!! Ja jos se ei ole vielä tarpeeksi paha, ilmoitettuani Raminille että kortit, joskin väärät, olivat perillä, hän sanoi:


From:        Ramin
To:       kurikka
Posted:    Sat Dec 24, 2005 6:51 pm
Subject:    Re: Moro    Quote message

No prkl. Lähetä foilit takas ni saat heartbeatin. Hyvtä joulut sinnekkin.

----------------------


Ja nyt varsinaiseen huippusuoritukseen:


From:        Ramin
To:       kurikka
Posted:    Sat Dec 24, 2005 9:24 pm
Subject:    Re: turt!!!!    Quote message

TRRRRT!!! Nyt turttailin kyllä ansiokkaammin kuin koskaan. Huomasin äsken etten omista koko heartbeat of springiä. Ilmeisesti vaihdoin sen pois jossain vaiheessa viime viikolla. Pahoittelen syvästi ja toivotan hyvää Joulua, jos siitä nyt on mitään apua.

----------------------


You got that right, Sherlock. Tapahtumat:

1. Vaihto sovitaan
2. Vaihto lukkoon
3. Vaihto muutetaan
4. Vaihto muutetaan
5. Väärät kortit
6. Ei omistanutkaan alkuperäisen vaihdon korttia

En tunne Raminia, joten mitään henkilökohtaista minulla ei häntä vastaan ole. Silti, haluaisin ilmoittaa kaikille, että Raminin kanssa vaihtaminen voi olla vaarallista puuhaa. Suurta vahinkoa ei ainakaan taloudellisesti tapahtunut, mutta kyllä silti vituttaa, kun ei saa haluamiaan kortteja.

V***u GG.

--kurikka

Poissa veijari

Ramin = Turtti
« Vastaus #1 : 24.12.05 - klo 22:49 »
Mä ainakin juuri sain kaiken mitä pitikin ajallaan joten tuskin kuitenkaan tahallaan on sekoillut?

Poissa marke

Ramin = Turtti
« Vastaus #2 : 25.12.05 - klo 12:10 »
Erittäin hyvin sujui täälläkin vaihto ko. kaverin kanssa. Näyttää aika säätämiseltä tuo toiminta, mutta eikö tälläisten avautumiset voisi hoitaa ihan ei-julkisesti? Ketään ei kumminkaan ripattu. Voihan kaupan perua jos menee säätämiseen hermo.. eikö?
Comeback (?)

Poissa Ramin

Ramin = Turtti
« Vastaus #3 : 25.12.05 - klo 14:25 »
Kappas, tänne on tullut minustakin juttua :) . Myönnän kyllä turttailleeni pahemman kerran kurikan kanssa. Sekoilin sen heartbeatin kanssa oikein kunnolla. Tässäpä kyseisen lapun tarina ihan hupiluettavaksi porukalle (9) :


Vaihdoin kortin yhdeltä jannulta rovaniemellä. Laitoin sen hätäisesti kansioon ja kotona laitoin sen H/W listani inventaarioon. Olin kuitenkin laittanut sen vahingossa tuupakansiooni ja kun olin laittamassa kurikan kortteja kirjekuoreen, panikoin kun en löytänyt sitä kansiostani; siitä siis huono hätävalheeni "heartbeat pakka kiinnostaa minua". Niimpä ehdotin kurikalle noita foileja jotka kattoivat mielestäni heartbeatin verraten hyvin. Löysin sen heartbeatin kuitenkin ennen kun kirje lähti ja kysyin kurikalta haluaako hän vielä vaihtaa sen foileihin. Omasta mielestäni en rekisteröinyt vastausta, joten lähetin kirjeen matkaan. Kirjeen saapuessa kurikalle hän kysyi miksi siinä oli sittenkin foilit. Huomasin turttaukseni ja niinkuin noista pm:istä näkyy niin ehdotin vielä että hän lähettää foilit takaisin ja minä heartbeatin hänelle. Hetikohta huomasin kuitenkin että nyt olin OIKEASTI vaihtanut sen heartbeatin pois, joten ei sittenkään onnistunnut. Loput tiedättekin.

Tällanen tarina siis, toivottavasti nautitte ;). Melkoista turttailua minun puoleltani ja pyydän vielä anteeksi kurikalta näin julkisesti. Seuraavan kerran kun tradetaan, niin muistuta ja laitan postiin ylimääräiset 3e. Omasta puolestani tämä topicci voi jäädä muistukseksi minulle hajamielisyydestäni.

Sämpylä

Ramin = Turtti
« Vastaus #4 : 25.12.05 - klo 16:00 »
Muistaakseni itse olen tehnyt myös Raminin kanssa vaihtoja ja aina hyvin on mennyt

Poissa kurikka

Ramin = Turtti
« Vastaus #5 : 25.12.05 - klo 17:06 »
Kiitoksia Ramin. Ihmisiä me kaikki olemme, eikä maailma nyt tähän kaadu. Toivottavasti opit olemaan "vähän" tarkempi korttiesi kanssa. Olisin kyllä sietänyt sen, jos olisit sanonut, että sinulla ei sitä heartbeattiä olekkaan. Vaihtamisessa yleensäkin suora puhe ja rehellisyys palkitaan. Hyvää uutta vuotta kaikille. Älkää juhliko (tai turttiko) liikaa. :)

--kurikka

Poissa Ramin

Ramin = Turtti
« Vastaus #6 : 25.12.05 - klo 17:19 »
Tuosta vielä sen verran, että ironistahan on se, että minulla nimeen omaan koko ajan OLI se heartbeat. Ainoastaan siinä vaiheessa minulla ei sitä ollut enään, kun kortit olivat jo tulleet perille ja kysyin haluatko vielä vaihtaa foilit heartbeattin. Kysyin sen takia koska sillon todella luulin että minulla sittenkin on se vielä. Käsittämätöntä sekoilua, mutta joo. Yleisesti ottaen olen luotettava kauppamies.