Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Auta Eetun ennustus toteen - äänestä Casualpöytien luottomies Invitationaliin!  (Luettu 2448 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Prote

Nimeni on Erkka Jouste ja edustan Casualpöytien luottomiehiä (Poro Live -haastis ja Poroskooppi). Eetu Perttulan kauden alussa tekemän ennusteen mukaisesti yksi Casualpöytien luottomies lunastaa paikkansa Poro Tour Invitationalissa vuoden lopussa, joten ole sinäkin mukana tekemässä tästä ennustuksesta totta!

Tässä vaiheessa kaikki varmaan miettivät, millainen “taikuri” meikäläinen sitten on?
Aloitin magicin joskus vuoden 1996 aikana ala-asteella ja harrastus jatkui jonnekin vuoteen 2003-2004 asti, jolloin robottien ohella japaniteema yhdistettynä yo-kirjoituksiin tappoivat kiinnostuksen täysin ja myin kortit pois.

Onneksi herran vuonna 2014 ystäväni ja joukkuetoverini Tuomiston Ville pelautti cubea ja löysin kiinnostuksen uudelleen, muuten en tätä tekstiä kirjoittaisi. 2015 Helsinkiin töiden perässä muutettuani aloin hengailemaan Poromagialla säännöllisesti ja hyppäsinkin suoraan syvään päätyyn sukelsin puolen vuoden sisällä modernin kautta legacyyn (koska alkuperäinen border on paras border!). Nykyään suosikkiformaattini on tietysti kaikkien hienojen herrasmiesten suosima GER Highlander, johon liittyviä postauksiani ehkä olettekin lukeneet tältä foorumilta!

Kulunut vuosi oli ensimmäinen, jonka aikana on ollut tarkoitus panostaa magicin pelaamiseen (kotimaassa) ja GP-neitsyyskin tuli korkattua toukokuussa Kööpenhaminassa. Vaikka kausi laimentui omalta ja tiimini osilta loppua kohden kahden avainjäsenen (minä ja Ville Tuomisto) muutettua pois pk-seudulta, vuoden tiimikilpailuista käteen jäi kaksi top 4 -sijoitusta saaliina yhteensä 6 poropistettä:
  • Tammikuussa Poro GP Team Limited Champs top 4 w/ Ville Tuomisto, Markus Holmgren
  • Kesäkuussa Poro GP Team Constructed top 4 w/ Ville Tuomisto (legacy Eldrazi Stompy), Matti Raula (modern, UW Control), omana tonttinani standard, BG Energy
Lisäsaavutuksena turttailin itseni lokakuussa SDS #4 Legacy -turnauksen top kasiin.

Mitä sitten voin teille tarjota invitationaalissa?
Koska kolmen kohdan ohjelma on paras, tarjoan yhden konkreettisen ja kaksi vähemmän konkreettista lupausta:
  • Olla pelaamatta LAINKAAN valkoisia kortteja viikonlopun aikana (paitsi jos auctionissa jää ns. luu käteen)
  • Takuuvarmaa turttailua oudoissa formaateissa kameran edessä, jos featureen kutsu käy
  • Casualpöytien joviaalia henkeä turnaukseen

Lisäyksenä mainittakoon, että raporttia valmistautumisesta ja turnauksesta on tietenkin luvassa, mikäli äänimäärä Invitationaliin asti kantaa!

Minut löytää -
Facebookista: https://www.facebook.com/e.jouste
Twitteristä: https://www.twitter.com/ErkkaJ
IRCistä: Prote @ #mtgsuomi.fi / QuakeNet

HUOM! Tässä ketjussa, Facebookissa ja IRCissä vastaan aiheeseen liittyviin kysymyksiin, mutta en mene takuuseen vastausten laadusta. Enkä lupaa twiitata mitään, mutta joskus saatan silti.
« Viimeksi muokattu: 20.11.17 - klo 22:02 kirjoittanut Prote »

Poissa Prote

Häpeilemättä bumppaan omaa postaustani, mutta kaikelle magic-kansalle kerrottakoon:

Olen valmistellut nimiländeriin pakan jo nyt, vaikka en valittu olekaan, mikä kertoo vakavuudesta, jolla suhtauudn mahdollisuudesta nousta Casualpöytien äärestä kilvoittelemaan mitä hauskimmissa formaateissa!

Poissa Karhumies

Äänestysaikaa jäljellä vielä päivä. Erkka on hieno mies ja on läpi päästessään luvannut pelata eventissä hienoja kortteja kuten Riding the Dilu Horse.

Poissa Prote

Äänestysaikaa jäljellä vielä päivä. Erkka on hieno mies ja on läpi päästessään luvannut pelata eventissä hienoja kortteja kuten Riding the Dilu Horse.

Tämä on täysin totta, näin olen luvannut tehdä. Vielä on päivä aikaa laittaa ääni oikeaan paikkaan - Casualpöytien luottomiehelle!

Poissa Delicious_Kake

Äänestysaikaa jäljellä vielä päivä. Erkka on hieno mies ja on läpi päästessään luvannut pelata eventissä hienoja kortteja kuten Riding the Dilu Horse.

Tämä on täysin totta, näin olen luvannut tehdä. Vielä on päivä aikaa laittaa ääni oikeaan paikkaan - Casualpöytien luottomiehelle!

Ja jos ei Dilu-hepassa ole tarpeeksi syytä Erkan äänestämiseksi, niin kerrottakoon, että itse äänestin Erkkaa. Ai mä en ole hyvä roolimalli vai, ja lähinnä sietäisin saada turpaani? Kerrottakoon sitten Erkan pesseen mut SM-kisoissa (2017) Overwhelming Splendorilla ja Torment of Scarabsilla - kahdesti.