Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Päivän pickin pohdiskelua  (Luettu 959689 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Rhianne

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3510 : 27.10.16 - klo 10:39 »
Helppo Hunt the Weak.

Niin on, aika yllättävää että noinkin moni kortti on kerännyt paljon ääniä, haluaisiko joku avata pickiään jos on päätynyt johonkin muuhun? Mielestäni Aether Meltdown on ainoa joka on edes lähellä samaa power leveliä, ja sekin on hunt the weakkia huonompi ja huonommassa värissä.

Poissa Mal

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3511 : 27.10.16 - klo 13:46 »
haluaisiko joku avata pickiään jos on päätynyt johonkin muuhun?
Itse otin huntin kanssa, mutta voin teorioida muita pickkejä. Huntti on selkeästi pussin "solidi seiska" ollessaan poistoa formaatin parhaalla värillä. Eetteri hubi on tästä pussista "haluan pysyä auki" pick. Meltdown ja Colony on "potentiaalinen kymppi" kategoriassa. Meltdown on synergistä poistoa formaatin "tehdään jotain tyhmää rikkinäistä energialla" pakkoihin. Colony taasen on niitä kortteja jotka voittavat pelin itsessään tai ovat kauheinta kuraa. Mikä aika hyvin kuvaa potentiaalisen kympin. Silti kaiken tämän spekuloinnin jälkeen olen yhä hunt the weakin kannalla. Mutta kuten paikallisissa drafteissa olen todennut jokaisella on omat arvionsa korteista ja ne eivät aina täsmää sinun arvioiden kanssa. Myös väri ja strategia preferenssit vaikuttavat suuresti siihen mitä tällaisesta pussista first pickkaa.
Legacy is like an onion. There are multiple layers and crying is involved.
























Poissa 326

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3535 : 19.11.16 - klo 20:14 »
Haluaako joku perustella Disintegrationin pickaamista Cubin yli?
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin