Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Päivän pickin pohdiskelua  (Luettu 959382 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.



Poissa laakkeer

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3602 : 29.12.16 - klo 07:41 »
Ikinä en passaa väritöntä Walkeria.

Poissa Meltyman

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3603 : 29.12.16 - klo 11:41 »
Mystic Confluencea ei voi passata. Parempi kuin cryptic command formaatissa, jossa sininen on paras väri. No-brainer?



Poissa Bassoveikka

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3606 : 31.12.16 - klo 02:10 »
Missclick Mind Twist kun missasin Mana Cryptin.

Poissa Rhianne

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3607 : 31.12.16 - klo 10:24 »
Missclick Mind Twist kun missasin Mana Cryptin.

Sama homma, näissä cubepickeissä tuottaa välillä hankaluuksia korttien tunnistaminen, kun artit eivät mätsää cuben kortteihin.

Poissa Shandalar

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3608 : 31.12.16 - klo 10:47 »
Itse pikkasin tarkoituksella Twistin, koska Cubessa ramppia on kuitenkin riittävästi.

Poissa Rhianne

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3609 : 31.12.16 - klo 14:00 »
Itse pikkasin tarkoituksella Twistin, koska Cubessa ramppia on kuitenkin riittävästi.

Twist on hyvä, muttei lähellekään Mana Cryptin tasoa. Mana Crypt on cuben neljän parhaan kortin joukossa, joiden sisällöstä ei oikein voi kiistellä vaan ainoastaan järjestyksestä (sol ring, black lotus, mana crypt, ancestral recall). Ramppia cubesta löytyy joo, mutta ei näin räjähtävää ole kuin crypt ja nuo kaksi muuta edellä mainittua. Ekalla vuorolla kolme manaa on todella paljon näin vahvassa cubessa.









Poissa Harvestman

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3618 : 08.01.17 - klo 02:10 »
Hankala påse. Ottaisin kuitenkin Soliferin.

E: Oho. Ei ollutkaan niin hankala. Katsoin, että desire oli ränni. No silti solikka yli kolossin.
« Viimeksi muokattu: 08.01.17 - klo 02:14 kirjoittanut Harvestman »


Poissa Stormis

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3620 : 09.01.17 - klo 08:37 »
Ei mitään erityisen kiinnostavaa, joten kissa kainaloon ja aggrolle.

Poissa Rhianne

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3621 : 09.01.17 - klo 09:16 »
Jooh on niin heikko pussi, että aggrolle tässä voisi koittaa lähteä. Vaihtoehtoina Brimaz tai Zurgo preferenssin mukaan, että tykkääkö enemmän punaisesta vai valkoisesta. Itse pickasin Zurgon, mutta paremmin kun miettii, niin tässä cuben versiossa on kyllä paremmin tuntunut pärjäävän mono valkoisella (ja UW) aggrolla, kun se tuntuu olevan useammin auki kuin mono red.


Poissa Stormis

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3623 : 10.01.17 - klo 19:35 »
Millasessa dekissä, te Lillin valinneet, haluatte sitä pelata? Battlesphere ei oo mikään must-have-wincon ja stormille lähteminenkin epäilyttää. Ite otin signetin, kun sitä pelaa melkeen missä tahansa dekissä.

Poissa Meltyman

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3624 : 10.01.17 - klo 20:18 »
Millasessa dekissä, te Lillin valinneet, haluatte sitä pelata? Battlesphere ei oo mikään must-have-wincon ja stormille lähteminenkin epäilyttää. Ite otin signetin, kun sitä pelaa melkeen missä tahansa dekissä.

Oon myös huomannut, että lilli ei oo läheskään niin hyvä cubessa kuin aluksi ajattelin. Battlespheren otin, koska itse ajaudun monesti dekeille, jotka pelaa tuommoisia lihoja. Signetti toki hyvä valinta aina - tylsempi kuin myyräpallo tosin :)




Poissa pyxmie

Vs: Päivän pickin pohdiskelua
« Vastaus #3628 : 13.01.17 - klo 10:00 »
Pacification array vaikuttaa maukkaalta limited-lipareelta. Pidän halvoista, joustavista korteista, joten pikki on selvä. Ei sillä, että shokissakaan mitään vikaa olisi.