Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tampereen Time Spiral Prereleaset  (Luettu 2814 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Tampereen Time Spiral Prereleaset
« : 05.09.06 - klo 08:51 »
Time Spiral-prereleaseja järjestetään Tampereella 23. ja 30.9. Molempina päivinä turnaus alkaa kello 10, ja osallistumismaksu on 20 euroa. Turnauspaikat selviävät lähipäivinä. Turnauksiin voi ilmoittautua ennakkoon osoitteeseen jari.p.puranen(at)tut.fi. Laita viestiin nimesi, DCI-numerosi ja päivät jolloin haluat pelata. Ensimmäinen turnaus on täynnä!

~jari
« Viimeksi muokattu: 18.09.06 - klo 23:55 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Banzer

Vs: Tampereen Time Spiral Prereleaset
« Vastaus #1 : 05.09.06 - klo 16:39 »
Mikäs on muuten Oulun tilanne? Onko vielä tiedossa kun en seuraile pahemmin kuin näitä foorumeita mtg:hen liittyen

Poissa duracel

Re: Tampereen Time Spiral Prereleaset
« Vastaus #2 : 05.09.06 - klo 17:52 »
Suomen Time Spiral prereleaset löytyvät mtg.bore.orgista osoitteesta http://mtg.bore.org/news.php?id=17.

Oulun prelikasta kannattaa kysellä paikallisesta Fantasiapeleistä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Tampereen Time Spiral Prereleaset
« Vastaus #3 : 06.09.06 - klo 10:25 »
Huomatkaa, että Oulun prelikat ovat siirtyneet (henkilökuntasyistä) viikonlopulle 30.9.-1.10. Tarkempia tietoja kannattaa kysellä Oulun Fantsusta tai paikallisen tuomarin sivuilta: http://kotinetti.suomi.net/michaelb/mtgoulu.htm.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?