Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ropecon  (Luettu 10723 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Ropecon
« Vastaus #30 : 07.08.07 - klo 14:29 »
Ei se muovilätkä välttämättä tule ensimmäisessä Rewards-lähetyksessä. Ja se pahvinen kuponki on ihan yhtä virallinen kuin muovinenkin. Sinänsä numerolapulla ei ole muuta virkaa kuin että sen avulla on helpompi muistaa numeronsa. Ihan yhtä hyvin DCI-numeron voi tallentaa kännykkään tai parin aivosolun väliin.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Vs: Ropecon
« Vastaus #31 : 07.08.07 - klo 15:49 »
Kun olet rekisteröitynyt DCI rewards ohjelman, saat muoviläpyskän kun 5 sanktioitua tapahtumaa tulee täyteen (eli kun saat ensimmäisen lähetyksen).

Oddtopic.
näkeekö tuota mistään että onko ns. ilmoittautuminen mennyt perille? jos näkee niin voisiko joku pistää linkkiä

edit. ok kiitoksia
« Viimeksi muokattu: 07.08.07 - klo 19:31 kirjoittanut fallen angel 91 »

Poissa vodel

Vs: Ropecon
« Vastaus #32 : 07.08.07 - klo 19:19 »
Kirjautumalla sisälle omalla DCI numerolla ja tarkistamalla lukeeko personal -sivulla, current memberships kohdasta Reward Player Active.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa mahonen

Vs: Ropecon
« Vastaus #33 : 07.08.07 - klo 20:53 »
Jatketaan vielä offaamista. Eli olen unohtanut salasanani ja nyt koitin muuttaa sitä Täältä

Mutta kun pistän tuohon dci numeroni se herjaa tälläistä "Cannot reset password for DCI# 68367971" Eli siis mikä on vinossa?

Poissa VuRkka

Re: Vs: Ropecon
« Vastaus #34 : 07.08.07 - klo 20:57 »
Jatketaan vielä offaamista. Eli olen unohtanut salasanani ja nyt koitin muuttaa sitä Täältä

Mutta kun pistän tuohon dci numeroni se herjaa tälläistä "Cannot reset password for DCI# 68367971" Eli siis mikä on vinossa?
Laita mailia wotcin helpdeskiin, joudut kyllä puhumaan lontoota. Halloni sai justiinsa salasanansa takasin kun sille tuli sama ilmotus, kysyppä siltä mitä se sinne laitto.
"Poets dream the verses of otherworldly stories.
Artificers dream the blueprints of otherplanar artifacts."

Poissa Jetch

Vs: Ropecon
« Vastaus #35 : 08.08.07 - klo 18:52 »
No kaipa tässä nyt voisi kysäistä, että voiko itse ropeconissa ostella boostereita, että onko tiedossa että joku firma olisi myymässä niitä vai kannattaako täältä itse hankkia two-headed giantia varten.

Ja sitten kysymys two-headed giantiin, että haittaneeko pieni myöhästyminen, kun ystäväni sitä pohtivat, kun bussi tulee viittä vaille sinne. Että riittääkö pakan rakennusaika siellä hyvin, jos vain hieman myöhästyy.

Poissa VuRkka

Re: Vs: Ropecon
« Vastaus #36 : 08.08.07 - klo 19:01 »
No kaipa tässä nyt voisi kysäistä, että voiko itse ropeconissa ostella boostereita, että onko tiedossa että joku firma olisi myymässä niitä vai kannattaako täältä itse hankkia two-headed giantia varten.
Kaubamajassa on fantsun pytinki pystyssä.
"Poets dream the verses of otherworldly stories.
Artificers dream the blueprints of otherplanar artifacts."

Poissa papana

Vs: Ropecon
« Vastaus #37 : 08.08.07 - klo 23:44 »
Saakos Ropeconissa pystyttää "pienikokoisen" kyltin, jossa esim. hakee peli seuraa tms. Ei se varmaankaan kiellettyä ole, mutta päätin varmistaa :).
« Viimeksi muokattu: 09.08.07 - klo 00:10 kirjoittanut papana »
H/W   

''Kun syöt, kannattaa niellä...''

Poissa Crakken-

Vs: Ropecon
« Vastaus #38 : 09.08.07 - klo 22:51 »
Tunnetaanko tämä "Dipoli" myös servin mökkinä?

Aattelin vaan ku tuntuvat ainakin samalta nuo sijainnit

Poissa Anssi

Vs: Ropecon
« Vastaus #39 : 09.08.07 - klo 22:52 »
Ei.

Muutama sata metriä välimatkaa.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Kavu

Vs: Ropecon
« Vastaus #40 : 10.08.07 - klo 05:53 »
Dipoli on heti siinä kauppojen vieressä. Näyttävä ja iso rakennus. Sitä vain ei voi missata.

Poissa Icirtus

Vs: Ropecon
« Vastaus #41 : 10.08.07 - klo 06:58 »
Sen voi missata.  ::)

Mutta Ropeconis nähdään! Paidas lukee sit ihkuPUPU.
Listani

Yksin olen yksinäinen