Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Draftia tiistaina 23.10. klo 17.  (Luettu 13792 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KARSTODERM

Vs: Draftia tiistaina 23.10.
« Vastaus #30 : 22.10.07 - klo 11:47 »
Tulen ja varmistan ja varmistan samalla Jobimin tulemisen (kyselin siis häneltä varmistusta ja hän sanoi että tulee kyllä).

Mulla ei ainakaan oo pusseja, eli Malinilta oisin ostelemassa.

-Kim Valori

Poissa Nastaboi

Vs: Draftia tiistaina 23.10.
« Vastaus #31 : 22.10.07 - klo 12:01 »
Selevä. Drafti on siis täynnä ja huomenna viideltä pitäisi aloittaa. Meille tulevat suoraan bussit 52, 55 ja 506, Reittioppaasta löytää lisää pistämällä kohteeksi Väinö Auerin katu 1. Soitelkaa, kun olette lähistöllä.

Malinilta saa pusseja ja minulta kinkku- ja marjapiirakkaa.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Twinkle

Vs: Draftia tiistaina 23.10.
« Vastaus #32 : 22.10.07 - klo 12:28 »
twinkle: Rohkenen sanoa että olet nyyppä muutenkin kuin pelimetodin puolesta. Sori vaan.

Nojoo, sillä tavalla toki mut ite käsitän nyypät sillä tavalla että niille täytyy säännöt neuvoa. Mut jos ei helpot pisteet muille kelpaa niin ei voi mittään.. :P

Eli jätän väliin tämän homman. EDIT: paitsi että se olikin jo täynnä muutenkin... hyvä minä.
« Viimeksi muokattu: 22.10.07 - klo 12:36 kirjoittanut Twinkle »

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Draftia tiistaina 23.10. klo 17.
« Vastaus #33 : 22.10.07 - klo 13:04 »
Draftiin tutustuminen tapahtunee helpoiten osallistumalla FNM-drafteihin.
Helsingissä FNM-drafteissa draftaamansa kortit saa pitää, ja pärjäämällä (yleensä pelataan 3 kierrosta, kuudella pisteellä saa palkintoja ja yhdeksällä pisteellä omat takaisin ja vähän päälle) saa palkntojakin. Ja kaikkien osallistujien kesken arvotaan kaksi FNM-foilia (lokakuussa Cabal Coffers) niiden kesken jotka eivät olleet kahden parhaan joukossa, jotka saavat foilin muutenkin.

FNM-draftien ympäristö on siis selkeästi tällaista "winner takes it (almost) all" - tyyppiä aloittelijaystävällisempi. Pelaajien keskimääräinen kokemustaso on siellä myös alempi, toki sielläkin on pelaamassa usein Alkio, Virri ja randomi (mä).
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Twinkle

Vs: Draftia tiistaina 23.10. klo 17.
« Vastaus #34 : 22.10.07 - klo 14:56 »
Tjooh, täytyy mennä kokeilemaan tonne tai jonnekin sitten. Eipä tuota palkintojen perässä edes pelaisi, lähinnä pelaamisen vuoksi kun heikosti on tuota porukkaa minkä kanssa pelata, sitä voi mennä kyl harjottamaan tonnekin FNM:kin...

Poissa Mozzam

Vs: Draftia tiistaina 23.10. klo 17.
« Vastaus #35 : 22.10.07 - klo 20:31 »
Spoiler: Virri on aivan tajuton paisti vaikka ratingia on jostain ryövännyt
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa so not

Vs: Draftia tiistaina 23.10. klo 17.
« Vastaus #36 : 23.10.07 - klo 08:09 »
Jos peruutuksia tulee, niin mä voin tulla korvaamaan. Lisää possuja mukaan!
Väänänen on roiskapoönttöpää. Paska jätk äsiis.

Poissa Nastaboi

Vs: Draftia tiistaina 23.10. klo 17.
« Vastaus #37 : 23.10.07 - klo 23:14 »
Valori (GB Elves/Treefolk) voitti draftin puhtaalla pelillä, finaalissa vastassa oli Alkio (RB Giants). Itse menin Kithkineille kun näyttivät olevan auki, mutta kahdesta seuraavasta pussista ei sitten vain auennut yhtään valkoista korttia ja menin 1-2 heikohkolla pakalla. Virri forsasi hullun Merfolkpakan ja meni 0-2.

Kiitos osallistujille, otetaan jossain välissä uudestaan.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Mozzam

Vs: Draftia tiistaina 23.10. klo 17.
« Vastaus #38 : 24.10.07 - klo 03:51 »
Väittäisin, että Esko olisi voinut voittaa oikein pelaamalla ehkä matseja pakallaan.

Empiirinen tutkimus myös osoitti, että kukaan ei osaa draftata oikeata pakkaa. Jotkut sentään tajusivat jäädä kahdelle värille, toisille taas ei kolmekaan riittänyt. Samaa shittiä oli tarjolla tribejen kanssa.

Paras voitti, Valtteri meni 0-2.
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa so not

Vs: Draftia tiistaina 23.10. klo 17.
« Vastaus #39 : 24.10.07 - klo 09:09 »
Emmä kyl nähny siel yhtään Parasta.
Väänänen on roiskapoönttöpää. Paska jätk äsiis.

Poissa jobim

Vs: Draftia tiistaina 23.10. klo 17.
« Vastaus #40 : 24.10.07 - klo 11:34 »
Mutta juuri se että kaikki menevät kolmiväriselle kusauttaa kahden triben/värin dräftääjiä.

Poistot ja muut voimakkaat kortit menevät niille ketkä ekana ne hyppysiinsä saavat eikä kellään ole kunnollista fokusta pakassa. Mutta kolmivärisillä on siinä sotkussa etu.


Hyvä hyssykät kuulostan joltakin vaihdetaan.netin postaajalta.



-valtteri