Poromagia

Kirjoittaja Aihe: WPN Championship Amsterdam qualifier Lautapelit.fi:ssä 21.8.  (Luettu 1433 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Amsterdamin PT:lle lähtijöitä voi kiinnostaa, että Lautapelit.fi järjestää lauantaina 21.8. WPN Championship qualifierin. Kyseessä on Standard-turnaus, jonka voittaja saa kutsun  Amsterdamissa PT-sunnuntaina järjestettävään WPN Championship-turnaukseen. Kyseisessä turnauksessa taas on pääpalkintona matka vuoden 2011 ensimmäiselle PT:lle.

Linkki WotCin turnausinfoon: http://www.wizards.com/Magic/TCG/Events.aspx?x=mtgcom/protour/amsterdam10-wpnqualifiers

Huomatkaa siis, että karsinnan voittaja saa kutsun pelkästään tähän sivuturnaukseen, ei siis itse PT:lle. Ja samoin Championship-turnauksen voittaja saa pelkän matkan, ei PT-slottia.

Turnauksen alkamisaika sekä palkintotiedot (boostereita, kenties?) löytynee piakkoin shopin omilta nettisivuilta, tai sitten putiikin henkilökunta postaa sen tänne.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Walloittaja

Oiskohan kellään tästä eventistä mitään lisätietoja (alkamisaikaa, palkintoja yms) tarjolla? Ei näyttäisi shopin sivuilla vielä olevan mitään mainintaa koko turnauksesta.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Alkaa 11:00, hinta 5 EUR. Kredupalkinnot.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?