Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Eri kieliset kortit  (Luettu 4702 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zilec

Eri kieliset kortit
« : 19.03.07 - klo 20:25 »
Tässä on ollut pitemmän aikaa harkinnassa tehdä pakka joka koostuu pelkästään yhden kielisistä korteista (ei enkun kielisistä).Siispä kysynkin,että mitä sarjaa kustakin kielestä löytyy.Nämä haluaisin tietää:
Venäjän kieliset
Saksan kieliset
Kiinan kieliset(?)
Japanin kieliset


Venäjää puhuvia kortteja olen myynti osastolla löytänyt vain 9th:ta.Onko Kiinan kielisiä olemassa edes?
Haluaisin siis tietää onko mahdollista tehdä jokin tietty pakka tietyllä kielellä?
Kiitos kaikista vastauksista jo etukäteen.

-zilec
Katti keräilijä.
Tämän foorumin epävirallisesti pässein ihminen.

Poissa JunioRcmf

Vs: Eri kieliset kortit
« Vastaus #1 : 19.03.07 - klo 20:40 »
Kiinan kielisiä löytyy ja kyllä noita kaikkia kieliä ainakin Ravnicasta ja sitä uudemmista seteistä löytyy. Tai ainakin pitäisi. Itse juuri vaihdoin 9th editionin kiinalaisen Mana Leakin pois, omistan n. 20 japanilaista korttia, pari ranskalaista ja vaihdoin jonkin aikaa sitten venäläisen Giant Solifugen pois.

Voisiko joku tunnistaa minulle minkä maalainen Archivist (9th edition) minulla on? Tässäpä se toisella kielellä:
Archivero 2UU
Criatura - Hechicero humano
T: Roba una carta.

"Siéntate y lee. Edúcate para los conflictos venideros."
- Mary Harris "Madre" Jones
« Viimeksi muokattu: 19.03.07 - klo 20:46 kirjoittanut JunioRcmf »

Poissa Polari

Vs: Eri kieliset kortit
« Vastaus #2 : 19.03.07 - klo 20:51 »
Gathererissä on pudotusvalikko jolla voi katsoa kortin tekstin millä tahansa kielellä millä se on painettu. Espanja näyttäisi täsmäävän.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa JunioRcmf

Vs: Eri kieliset kortit
« Vastaus #3 : 19.03.07 - klo 21:04 »
Gathererissä on pudotusvalikko jolla voi katsoa kortin tekstin millä tahansa kielellä millä se on painettu. Espanja näyttäisi täsmäävän.
Oho! Enpä ennen ollutkaan moista valikkoa huomannut, kiitos tiedosta tämän kortin suhteen ja yleisestikkin siitä, että saatoita tämän asian tietooni.

Poissa zilec

Vs: Eri kieliset kortit
« Vastaus #4 : 19.03.07 - klo 21:09 »
Kiitos tuosta minunkin puolesta!Jopas helpotti.Ja eikun pakkaa suunnitelemaan...
Katti keräilijä.
Tämän foorumin epävirallisesti pässein ihminen.

Poissa Polari

Vs: Eri kieliset kortit
« Vastaus #5 : 19.03.07 - klo 21:21 »
Kiitos tuosta minunkin puolesta!Jopas helpotti.Ja eikun pakkaa suunnitelemaan...
Älä muuten pelkästään tuon perusteella katsele mistä kortista löytyy mitäkin kieliä, näyttävät kaikesta vähänkään vanhemmasta puuttuvan. Mitään kunnollista listaa en ihan hetkessä löytänyt, mutta settien product pageilta näytti ainakin jonkinlaisia tietoja olevan.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa euj

Vs: Eri kieliset kortit
« Vastaus #6 : 19.03.07 - klo 23:38 »
http://www.magiclibrary.net/sets.html

Tuolta näkee Kamigawaan asti noita settien kieliä..

Poissa zilec

Vs: Eri kieliset kortit
« Vastaus #7 : 28.03.07 - klo 21:41 »
http://www.magiclibrary.net/sets.html

Tuolta näkee Kamigawaan asti noita settien kieliä..





Harmi kun venäjää puhuvia kortteja ei tuolla näy.Voisiko joku antaa linkin mistä löytäisi noille production pageille kun en oikein itse löydä.
Katti keräilijä.
Tämän foorumin epävirallisesti pässein ihminen.