Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pyromancer ascension storm.  (Luettu 2160 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jupu_

Pyromancer ascension storm.
« : 29.04.11 - klo 18:57 »
Moro, taas on joku random härveli pino kyseessä. Tällä kertaa pyromancer ascension. Pakkaa on ollut hauska pelata ja toiminutkin suhteellisen hyvin (okei oon pelannu vaan ukko deckkejä vastaan). Mutta lista olisi tässä ja pyytäisin neuvoja ja kritiikkiä pakasta.


"Ascension?? Onko tämä joku vitsi???"

Perinteinen lapututs:

4 preordain
4 ponder
4 brainstorm

Manakiihy:
4 rite of flame
4 desperate ritual
4 manamorphosis (tää on sairas ascensionin kanssa, pyöriminen alkaa yleensä tästä)

Voittaminen:
1 empty the warrens
4 burning wish
1 ignite memories
4 pyromancer ascension

Counterouinti:
4 force of will
2 fire/ice (en keksinyt muutakaan. Ideoita?)

land:
4 scalding tarn
4 misty rainforest
4 volcanic island
4 steam vents
2 mountain
2 island


wish/sideboard:
1 pyroclasm
1 slagstorm (wishattavia massremovaleja)
1 shattering spree (kuulemma canonist saattaa olla ikävä)
4 red elemental blast
4 ravenous trap (jos näitä tulee 2 kasvattaa ascensionia jolloin on parempi kuin crypta)
1 empty the warrens
1 ignite memories
1 grape shot
1 vapaa slotti (mikä? joku wishattava??)

Poissa etro

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Float like a butterfly, sting like when I pee.
Vs: Pyromancer ascension storm.
« Vastaus #1 : 29.04.11 - klo 22:11 »
Ascension ei välttämättä ole mitenkään huono idea, ainakin se on hauska. Tässä dekissä on omasta mielestäni vähän identiteettiongelmaa ; oot nyt yhdistellyt stormin ja ascensionin osasia, eikä ne välttämättä sovi ihan parhaalla mahdollisella tavalla yhteen. Vähän on listasta vaikea nähdä miten hyvin se käytännössä toimii, mutta itestäni tuntuu että korvaamalla wishit, manakiihyn ja stormitapon pyörähdystä varmistelevilla korteilla ja pulteilla, dekki saattaa toimia paremmin.

Pistäisin sisään ainakin neljä pulttia, sekä pelaisin varmaankin Intuitioneita, ne sekä hakee konbonpalasia että setuppaa gravelle valmiiksi huttua jotta ascension triggeröityy. Joku Call to mind tai vastaava (mutta parempi kortti, liekö ees printattu x)) tarvitaan tähän tappoon. Time Spiral ? Recall ?

edits : toisinsanoen tarvitset pakkaan regrowth-efektin.

Ei ole tarpeeksi tarkkaa ajatusta aiheesta että saisin dekkilistan kirjoitettua, mutta jos jaksat kokeilla kokonaan toista lähestymistapaa tuohon että mitä sitten tehdään kun ascensionissa on kaksi counteria, niin tuossapa sellainen :)
« Viimeksi muokattu: 29.04.11 - klo 22:27 kirjoittanut etro »

Poissa jupu_

Vs: Pyromancer ascension storm.
« Vastaus #2 : 30.04.11 - klo 10:13 »
Deckki pyörii moninkertaisilla laputuksilla. Pyörähtäminen on oikeastaan varma kun saadaan manamorphosis moninkertaisena + preordainia, ponderia ja brainstormia. Olen pitänyt pakasta mutta on ehkä liian hidas ja olen joutunut hakemaan sideltä empty the warrenssin blokkereiksi :D. Mutta pakka on aika hyvin toiminut elffiä ja affista vastaan. Tykkään stormideckistä jossa on fowit joilla voi countteroida vastustajan fowit :D. Tarvitsee testausta mutta ajattelin alkaa pelailemaan tätä, koska pakka on minun itse rakentama rogue joka voi kerrankin tehdäkkin jotain ;).