Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kilpailu: Onko sinulla MTG aiheisia turnausvalokuvia?  (Luettu 2024 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Jees elikkä kuten moni tietää niin joukkorahoitus meni läpi ja tampereelle on tulossa Pelimuseo! No minä tietenkin haluan että näyttelystä jossa olen töissä tulee maailman paras näyttely joten nyt tarvitsen kaikkien teidän apua!:)

Lähettäkääpä peliaiheisia valokuvia minulle sähköpostiin ja toimitan kaikki minulle 25.10 toimitetut kuvat museokeskus vapriikille joista parhaat sitten mahdollisesti ovat osa tulevaa pelimuseota! Eniten haluaisin näyttäviä tai mielenkiintoisia Kuvia MTG turnaustoiminnasta jotta saadaan nostettua vähän lajin tunnettavuutta ja suosiota toivottavasti siinä samalla!

Muistetaan että lähestytään tätä haastetta tarina edellä eli.

Lähetä minulle sähköpostia osoitteseen [email protected] Laita otsikoksi PELIVALOKUVAKILPAILU. Tee tämä  25.10 mennessä lisää viestiin valokuva ja siihen maximissaan parin kolmen lauseen tarina mitä kuvassa tapahtuu /miksi se on mielenkiintoinen.
Kuva mieluiten jpg formaatissa ja maximissaan 1 megan kokoinen.

Järjestelen sitten kuvat ja toimitan eteenpäin järkevänä koosteena!
Mielivaltaisesti valikoin 3 minua eniten miellyttävää kuvaa (mikäli osallistuvia kuvia on yli 10 ja 1 kuvan jos alle 10)  kuvan lähettänyt saa postissa 1x Battle for zendikar boosterin. Yksi henkilö voi voittaa vain yhden boosterin vaikka lähettäisi monta kuvaa mutta jos lähettää monta hyvää kuvaa niin todennäköisempää se silti on voittaa!;)

No niin nyt kaikkia hyviä ja hauskoja kuvia vaan räpsimään tai arkistoista kaivamaan!
Pidäthän huolta, että kuva on julkaisukelpoinen tarkoitan, että kukaan kuvassa osallistuva ei loukkaannu siitä ja se on otettu kunnioittavasti ja sinulla on oikeudet käyttää kuvaa eli olet sen ottanut tai sopinut kuvan lähettämisestä tähän kilpailuun kuvan ottajan kanssa!
Eli toisinsanoen ei please mitään asscrack kuvia:P
eli jättäkää sähköpostiin myös yhteistietonne!
« Viimeksi muokattu: 19.10.15 - klo 17:38 kirjoittanut vhirvela »
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa Gagis

Vs: Kilpailu: Onko sinulla MTG aiheisia turnausvalokuvia?
« Vastaus #1 : 19.10.15 - klo 18:41 »
1 megan jpg ei oikein kuulosta näyttelykelpoiselta
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Kilpailu: Onko sinulla MTG aiheisia turnausvalokuvia?
« Vastaus #2 : 19.10.15 - klo 19:07 »
1 megan jpg ei oikein kuulosta näyttelykelpoiselta
no pistä tulemaan näyttelykelpoisessa formaatissa. I trust you!
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.