Poromagia

Kirjoittaja Aihe: G/W Mycoloth-swarm  (Luettu 1802 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
G/W Mycoloth-swarm
« : 01.05.11 - klo 21:47 »
Rhys the Redeemed
Asmira, Holy Avenger
Azusa, Lost but Seeking
4x Mycoloth
3x Fungal Behemoth
2x Gilder Bairn
3x Sigil Captain
3x Utopia Mycon
2x Soul Warden
=20

3x Fists of Ironwood
2x Fanatical Devotion
2x Fecundity
Honden of Cleansing Fire
Honden of Seeing Winds
Honden of Life's Web
2x Blade of the Bloodchief
=12

3x Supply//Demand
=3

4x Seaside Citadel
3x Krosan Verge
2x Oran-Rief, the Vastwood
8x Plains
8x Forest
=25

Minulle on jokunen casual-pakka tässä kuukauden, jonka aikana olen ensimmäiset pakkani koonnut, ehtinyt kasaantua, enkä kehtaa aivan kaikkia ryhtyä ainakaan kerralla postailemaan. Ajattelin kuitenkin hieman kysellä mielipiteitä, joten valitsin tämän.

Ihan noin yleisesti minusta pakan rakentajana: Vorthos - jos legend ei ole välttämätön tai ainakin todella tärkeä main win conditionille, en pelaa kuin yhtä; pidän non-basic landeista  ja legendoista aivan liikaa; heitän mana curveni kasaan aika intuitiivisesti, joskin ymmärrän kyllä painottaa hieman alempia manamääriä. Näitä puolia on aika vaikeaa noin vain heittää syrjään, joten vähintäänkin tarvitsen todella hyviä perusteluita. Itse asiassa noin muutenkin on parasta perustella, koska en uutena ja oikeasti täysin kokemattomana pelaajana välttämättä ymmärrä kaikkia puolia, ja filosofian opiskelijana hyväksyn vain perustellun näkemyksen.

Noin yleisesti siitä, mitä pakka tekee: tuottaa tokeneita, käyttää niiden lukumäärää hyväkseen, boostaa niitä Sigil Captaineilla; tuottaa +1/+1 countereita, tuottaa lisää saprolingeja Mycolothilla, boostaa Fungal Behemotheja. Jätin suosiolla pois aiemman Riftstone Portal-sekoiluni...

Edit: Olin sekoillut lukujen kanssa - pitkän matematiikan kirjoittamisesta on liian kauan. Samalla poistin Riftstone Portal - Aura Fracture - Cenn's Enlsitment -sekoilun.
« Viimeksi muokattu: 04.05.11 - klo 14:19 kirjoittanut VariSami »
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin