1) Oikolukekaa ne artikkelit ihan kunnolla. Nyt on päässyt seulasta läpi muutama kirjoitus- ja kielioppivirhe, ja nämä saavat hyvän artikkelin näyttämään huonommalta kuin se ansaitsisi.
Otan tän kyllä omaan piikkiin. Yleensä seulon nuo läpi oikolukijalla, mutta tällä kertaa tein sen ennen kun korjasin artikkelia aika rankalla kädellä ja unohdin tehdä toisen tarkistuksen sen jälkeen.
Muuten olin melko samoilla linjoilla korttien kanssa, mutta tuo ihan ensimmäinen kortin arviointi yllätti vähän? Archangel of Tithes unplayable? Toki vaikeaahan näitä on ennustaa, ennen suurempaa testailua, mutta en sitä ihan unplaybleksi olisi suoraan tuominnut. Ainakin täällä päin jokainen WW:n pelaaja on ollut innoissaan kortista ja aikoo testata sitä deckissä. White Weenie mun mielestä sille ainoa oikea koti. Melkein tärkein juttu siinä mun mielestä on bodyn koko. Se on 4manan 3/5 lenturi. Viiden perseellä on metassa aika turvassa kaikelta punaiselta poistolta, jonka range nykyään yltää välillä sinne neljäänkin, mutta ei viiteen? Noi muut abilityt on vaan extraa siihen päälle? Toki siinä 4-droppi slotissa Elspeth etc. on parempia kortteja, mutta luulis tuonkin tilaa löytävän jossain buildeissa?
Walkerit ja equipmentit on parempia kalliita kortteja koska niillä on "haste" ja eivät tee entistä alttiimmaksi wratheille. Jossain aggromirroreissa toi toki varmaan on hyvä, mutta ei huomattavasti parempi kuin vaikka joku Miekka.
Anssi laittoi hyvin sanoiksi mietteeni tuosta kortista. Kannattaa näissä aina myös muistaa se, että kortit eivät koskaan rotatoidu tässä formaatissa joten dekit kuten WW ja RDW saavat koko ajan kortteja ja jokaiselle uudelle kortille pitää miettiä mitä sen tieltä ottaisi pois. Neljällä manalla saa WW:ssä parit walkerit, Ranger of Eoksen ja Hero of Bladeholdin. Angel of Jubilationista pidän myös enemmän. Tuossa on jo neljän manan kortit aikalailla käytetty puhumattakaan siitä, että Armageddon, Ravages of War ja Cataclysm ovat myös vaihtoehtoja.
Ei siinä, testatkaa silti sanoin minä mitä vain. Saatan vallan mainiosti olla väärässä ja uusien korttien testaaminen ei ole keneltäkään pois.